立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54809
翡翠宮
積分: 82119
瑪瑙宮
積分: 149930
珊瑚宮
積分: 107227
積分: 74809
積分: 114400
伯爵府
積分: 17895
simple430 發表於 21-11-26 10:06 是但一樣
積分: 143994
子爵府
積分: 12518
TingTing 發表於 21-11-26 09:50 自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀? 我用细罐淡奶,好滑。。 想試下其他
公爵府
積分: 28399
s160656 發表於 21-11-26 13:53 想問呢類罐頭,用唔晒點保存?
積分: 73063
積分: 108241
mickeyeva 發表於 21-11-26 14:01 本用三花,宜家轉了十字,平好多,我覺得味道差唔多,$18/2罐,係大生,佳寶和360都有得買! ...
珍珠宮
積分: 46367
男爵府
積分: 7454
積分: 116590
積分: 65234
積分: 16806
積分: 5441
pflwall 發表於 21-11-26 17:19 我用三花植脂奶, 如上面JM所講, 最重要係茶葉. 我是奶茶控, 買溝好左既茶葉, 用茶餐廳果種工具(絲絨袋)來 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy