自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   9


侯爵府

積分: 20261

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1#
發表於 22-3-5 09:16 |只看該作者
本帖最後由 minniemouse131 於 22-3-6 09:27 編輯

唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d隔離設施&醫院
2. 唔好再順住確診日期去派抗疫包喇,你e家先派到2月中至尾嗰d,人哋已經好番晒啦,仲要人哋戴手帶?不如掉番轉,派最近確診嗰d先啦
3. 快d搞好個自測申報網站啦
4. 自測好番點樣先攞到好番證明?好多人要等呢d證明先返得工
5. 到底中過招幾耐唔可以再打針呀?你6月要人打齊3針,但e家咁多人中
招,又唔知幾時可以再打,6月點打齊呀?


侯爵府

積分: 20261

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


2#
發表於 22-3-5 09:18 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:16
唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d ...

本帖最後由 minniemouse131 於 22-3-5 14:13 編輯

6. E家香港已經同病毒並存緊啦,唔好再自己握自己,變陣啦,唔好再「早發現,早隔離,早冶療」喇!

7. 無論你想唔想,E家就係共存緊,唔好再圍封,唔好派廁紙牙膏,改為派退燒藥好過啦,要圍就去晒全港老人院圍,盡快搵出未染病嗰D,送去第二度隔離,打針

8. 你樣樣都慢10拍,追住病毒條尾去,政策日日變,香港人俾你玩死喇!

點評

bidbid20052005    發表於 22-3-7 11:29
Ava000Ava    發表於 22-3-7 07:38
傻豬仔    發表於 22-3-5 09:24


珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 22-3-5 09:30 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:16
唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d ...

對佢完全失望,根本唔聽人講。自以為是,亞爺直接收番自己做好過

點評

333s    發表於 22-3-7 07:38


子爵府

積分: 10443


4#
發表於 22-3-5 09:39 |只看該作者
絕對同意!頭痛醫頭,腳痛醫腳,資源錯配。最後都係一塌糊塗!


侯爵府

積分: 22319


5#
發表於 22-3-5 09:43 |只看該作者
好想問政府,又話派檢派包,話派話派,派左去邊得個講字
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


大宅

積分: 2660

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 22-3-5 09:49 |只看該作者
本帖最後由 jayjayjj 於 22-3-5 12:09 編輯

仲有,確診人士要公告啦,至少門口貼紙比左右隔離知道吖,等大家互相監察,有啲賤既確診左都四圍走架。行走的病毒呀!點會唔惹倒好多人吖?


男爵府

積分: 7103


7#
發表於 22-3-5 09:56 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:16
唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d ...

強檢有咩用,既然都要都攪全民,一係就直接啲,強檢完之後又點,又冇地方隔離醫治
你全民都係想搵有病既姐,又要拖到月尾先做
之後好強都中曬啦,之後人地好返又比你了返幾次,真係搵人黎攪


大宅

積分: 4007


8#
發表於 22-3-5 10:01 |只看該作者

回覆樓主:

我唔覺佢頭痛醫頭。腳痛醫腳。直頭亂來。又成日資訊唔齊又唔準。我想講玩完未?放過我地la。


公爵府

積分: 27127


9#
發表於 22-3-5 10:03 |只看該作者
根本只得一招,幾宗至幾萬宗,都係圍封


水晶宮

積分: 65432


10#
發表於 22-3-5 10:09 |只看該作者
是!強檢已沒用!檢咗又點?咁多怎處理!?


男爵府

積分: 9987


11#
發表於 22-3-5 10:12 |只看該作者

回覆樓主:

佢地生活在外太空,感受不到普通市民的無耐


子爵府

積分: 13781


12#
發表於 22-3-5 10:29 |只看該作者

回覆樓主:

俾果兩姊妹害死
普通人都諗到點樣處理目前境況
果班高官仲自我淘醉中
問你死未


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 22-3-5 10:40 |只看該作者
佢兩個真係好癈, 冧檔都話唔駛人幫


珍珠宮

積分: 35253


14#
發表於 22-3-5 10:48 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:18
6. E家香港已經同病毒並存緊啦,唔好再自己握自己,變陣啦,唔好再「早發現,早隔離,早冶療」喇!
7. 你 ...

講得好


侯爵府

積分: 20261

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


15#
發表於 22-3-5 11:08 |只看該作者
無論你想唔想,E家就你共存緊,唔好再圍封,改為派必理痛好過啦,要圍就去晒全港老人院圍,盡快搵出未染病嗰D,送去第二度隔離,打針


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


16#
發表於 22-3-5 11:11 |只看該作者
樓主講既都係市民既心聲

點評

333s    發表於 22-3-7 07:39


子爵府

積分: 11248


17#
發表於 22-3-5 11:13 |只看該作者
cheukyingmama 發表於 22-3-5 09:39
絕對同意!頭痛醫頭,腳痛醫腳,資源錯配。最後都係一塌糊塗!

佢而家係頭痛研究醫頭,到個頭好返, 都未諗到方法醫頭, 隻腳又開始痛,仲研究緊點醫頭…………


伯爵府

積分: 17363


18#
發表於 22-3-5 11:23 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:16
唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d ...



男爵府

積分: 7542


19#
發表於 22-3-5 11:24 |只看該作者
依家每日圍封幾幢污水帶新冠嘅住宅,根本浪費人力物力,依家中咗嘅人週圍都係,快啲安排全民檢測仲好啦!!


瑪瑙宮

積分: 133368


20#
發表於 22-3-5 11:25 |只看該作者
lovececing 發表於 22-3-5 09:43
好想問政府,又話派檢派包,話派話派,派左去邊得個講字

污水阳性先派

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo