自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


象牙宮

積分: 235757


1#
發表於 22-3-11 18:17 |只看該作者
親戚話得咳,但佢係煙民,所以平時都會喉嚨痕,無其他病徵,係咪有私人化驗所撩鼻?快測左3日都驗唔到


象牙宮

積分: 235757


2#
發表於 22-3-11 21:25 |只看該作者

回覆樓主:

請問有無人知邊度有?唔通去政府檢測站?


男爵府

積分: 9366


3#
發表於 22-3-11 21:32 |只看該作者

回覆樓主:

上網search都好多,養和門診都有


象牙宮

積分: 235757


4#
發表於 22-3-11 21:36 |只看該作者
開不了口 發表於 22-3-11 21:32
上網search都好多,養和門診都有

係咪打新冠測試呀?養和太遠了


男爵府

積分: 9366


5#
發表於 22-3-11 22:26 |只看該作者
無話可說 發表於 22-3-11 21:36
係咪打新冠測試呀?養和太遠了

核酸檢測呀,如果遠,養和有上門派樽收樽服務,不過貴啲 ,你試下search下其他


男爵府

積分: 6592


6#
發表於 22-3-11 22:36 |只看該作者

回覆樓主:

見過有醫療集團,中大醫療中心果D也有,不過成$8xx一次,好貴下。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo