自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 22-2-11 08:11 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 22-3-12 12:30 編輯

之前 呢度好多人不同意私院要幫手,真係奇,好在袁國勇及北京出聲,感謝他們
原 post:

呢個時候私家醫院係咪冇可能幫下手?似乎政府冇能力請求他們作出任何協助。
市民或各報章亦無辦法呼籲影響叫到私家醫院加入抗疫工作,因除左$,拯救生命不在其院章。
而家封了關沒有內地客他們的資源大都 idle, 網上有入面做的護士話十分清閒

如果政府代比$叫私院幫手是否都係唔可以?

而家爆發初期中招市民只能在社區中,又得不到支援,十分危險,引致大爆發。







男爵府

積分: 9034


2#
發表於 22-2-11 08:13 |只看該作者
BKFinder 發表於 22-2-11 08:11
呢個時候私家醫院係咪應幫下手,似乎政府冇能力請求他們作出任何協助。
市民或各報章有無辦法可呼籲影響叫 ...

本帖最後由 小玲 於 22-2-11 08:18 編輯

或者私院借出地方協助市民盡快打針
讓我想起d人做無國界醫生,幫助落後地區,貼埋錢去做都得。但依家香港疫情嚴重,好似冇人發起什麼協助運動


瑪瑙宮

積分: 149618

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


3#
發表於 22-2-11 08:13 |只看該作者

回覆樓主:

講就易。


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


4#
發表於 22-2-11 08:15 |只看該作者

回覆樓主:

重點私院未必有或有咁多負壓病房。如果無呢個環境。他們點接收病人?

此生無悔入華廈,來生願在種花家!


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


5#
發表於 22-2-11 08:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25196


6#
發表於 22-2-11 08:17 |只看該作者
BKFinder 發表於 22-2-11 08:11
呢個時候私家醫院係咪應幫下手,似乎政府冇能力請求他們作出任何協助。
市民或各報章有無辦法可呼籲影響叫 ...

私家 不會收 收左 咪其他客少囉 的士知道你中左 都唔車啦 人性的醜惡 盡見真章


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


7#
發表於 22-2-11 08:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


8#
發表於 22-2-11 08:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 54809


9#
發表於 22-2-11 08:19 |只看該作者
話明私家。。


男爵府

積分: 9034


10#
發表於 22-2-11 08:20 |只看該作者
pauline_c 發表於 22-2-11 08:15
有呀~

本帖最後由 小玲 於 22-2-11 08:20 編輯

是嗎?
若有多些私家醫院/醫生協助,就更加好了。


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 22-2-11 08:22 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 22-2-11 08:23 編輯
mcdullyiu 發表於 22-2-11 08:15
重點私院未必有或有咁多負壓病房。如果無呢個環境。他們點接收病人?

負壓房是一早已係極品政府醫院已一早無哂,而家公院普通床也一床難求

等如去機場,鬼唔知坐跑車最快咩,而家完全冇車,有架巴士都可起飛前去到唔通唔上仲堅持要等跑車,等到時已起左飛無得救了


瑪瑙宮

積分: 149618

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


12#
發表於 22-2-11 08:24 |只看該作者
micsin 發表於 22-2-11 08:17
私家 不會收 收左 咪其他客少囉 的士知道你中左 都唔車啦 人性的醜惡 盡見真章
...

我又覺得呢啲唔算係人性嘅醜惡。

將心比己,你都唔想被傳染之後再傳畀屋企人。


瑪瑙宮

積分: 149618

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


13#
發表於 22-2-11 08:25 |只看該作者
pauline_c 發表於 22-2-11 08:18
人性,如果司機叔叔擔心傳染家人呢?



水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 22-2-11 08:26 |只看該作者
micsin 發表於 22-2-11 08:17
私家 不會收 收左 咪其他客少囉 的士知道你中左 都唔車啦 人性的醜惡 盡見真章
...

所以咪係立法又好,傳媒呼籲又好,影響下佢地。
而家好多中招市民沒有任何支援


男爵府

積分: 6434


15#
發表於 22-2-11 08:26 |只看該作者
政府話私家醫院是留比有錢人的地方,不要拈污


大宅

積分: 3344


16#
發表於 22-2-11 08:27 |只看該作者
其實好多中招嘅人而家都係輕症甚至係冇病徵,點樣見死不救呢?就算比呢啲人去到公立醫院都係冇藥食,等好返。點解要張輕症嘅人夾硬送去醫院呢?我覺得響屋企做好隔離已經足夠,無謂加重香港嘅醫療負荷。除非係小朋友或老年嘅而冇打針且病情重嘅先至入醫院。


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 22-2-11 08:29 |只看該作者
甚或者幫手接收政府醫院非傳染性病人,等公院多些床位接收新冠病人都好呀


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


18#
發表於 22-2-11 08:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38454


19#
發表於 22-2-11 08:31 |只看該作者
BKFinder 發表於 22-2-11 08:26
所以咪係立法又好,傳媒呼籲又好,影響下佢地。
而家好多中招市民沒有任何支援
...

傳媒?放棄吧啦,傳媒唔踩多兩腳都偷笑啦。
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 22-2-11 08:32 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 22-2-11 08:36 編輯
小玲 發表於 22-2-11 08:13
本帖最後由 小玲 於 22-2-11 08:18 編輯

或者私院借出地方協助市民盡快打針

係,蔡堅果d為何不發起私家醫生組織義工醫生隊抗疫呢,仲一味插政府話政府打搞到私家醫生,離晒普

參加無國界醫生後d醫生就上電視講,好 enjoy咁,而家香港有難私家醫院私家醫生有冇可能出一分力?幫手做檢測已好好啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo