家庭理財

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   12


侯爵府

積分: 24538


1#
發表於 21-7-2 11:27 |只看該作者
請問大家有冇買?

我諗緊年年交17%税個部份, 反正都係比政府, 總之買年金/自願性強積金扣税, 唔蝕超過17%, 咪等如賺左?


別墅

積分: 903


2#
發表於 21-7-2 14:17 |只看該作者
回覆 qpalzm 的帖子

認同 所以我都買左


禁止訪問

積分: 576


3#
發表於 21-7-2 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11708


4#
發表於 21-7-2 15:05 |只看該作者
有咩選擇?


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 21-7-2 15:10 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 11:27
請問大家有冇買?

我諗緊年年交17%税個部份, 反正都係比政府, 總之買年金/自願性強積金扣税, 唔蝕超過17%, ...

可以減$10000稅,所以我買左


侯爵府

積分: 24538


6#
發表於 21-7-2 15:16 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 15:10
可以減$10000稅,所以我買左

自強/自保/年金3樣夾埋3萬蚊, 諗下都蝕左好耐


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 21-7-2 15:23 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 15:16
自強/自保/年金3樣夾埋3萬蚊, 諗下都蝕左好耐

夾埋3萬蚊係指?
我上面講交少$10000,係指實際少交的稅款。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 21-7-2 15:30 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 15:16
自強/自保/年金3樣夾埋3萬蚊, 諗下都蝕左好耐

我上年度填報嘅免稅額:
自願醫保:$8000
公積金供款:$18000
延期年金:$60000

三項合共免稅: $86000

少交稅款:
$86000 x 17%
= $14620


禁止訪問

積分: 576


9#
發表於 21-7-2 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24538


10#
發表於 21-7-2 15:39 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 15:23
夾埋3萬蚊係指?
我上面講交少$10000,係指實際少交的稅款。

我睇返好似係自願醫保、自願強積金供款、同延期年金加埋先得$68000免税額。我仲以為每樣有$60000



水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 21-7-2 15:41 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 15:39
我睇返好似係自願醫保、自願強積金供款、同延期年金加埋先得$68000免税額。我仲以為每樣有$60000
...

年金同自願強積金供款係兩項合計,最多可扣$60000免稅額。


侯爵府

積分: 24538


12#
發表於 21-7-2 15:54 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 15:30
我上年度填報嘅免稅額:
自願醫保:$8000
公積金供款:$18000

請問點解選擇年金而唔係自願強積金供款呢?


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 21-7-2 16:22 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 15:54
請問點解選擇年金而唔係自願強積金供款呢?

我冇供強積金呀,當然買年金扣稅


琥珀宮

積分: 169633


14#
發表於 21-7-2 17:13 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 16:22
我冇供強積金呀,當然買年金扣稅

就算無供開強積金,都可以開户口做MPF扣稅。
如MPF揀恆指基金,筆錢咪當買2800盈富基金股票,若6萬蚊投資慳到20%税,即呢個投資起始係8折入貨


侯爵府

積分: 24538


15#
發表於 21-7-2 17:23 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:13
就算無供開強積金,都可以開户口做MPF扣稅。
如MPF揀恆指基金,筆錢咪當買2800盈富基金股票,若6萬蚊投資 ...

我都咁話, 強積金買股票升跌跟股票, 年金要睇佢IRR都唔知信唔信得過…


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


16#
發表於 21-7-2 17:25 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:13
就算無供開強積金,都可以開户口做MPF扣稅。
如MPF揀恆指基金,筆錢咪當買2800盈富基金股票,若6萬蚊投資 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 21-7-2 17:32 編輯

可以嗎?真的沒有深究,因為我唔使供強積金,要管理個強積金戶口我覺得好煩 ,同埋TVC要65歲先拎到錢,呢樣唔划算,相比之下買年金簡單直接得多。
16252183332499110947973255161508.jpg


琥珀宮

積分: 169633


17#
發表於 21-7-2 17:36 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 17:25
本帖最後由 MissMaMa 於 21-7-2 17:32 編輯

可以嗎?真的沒有深究,因為我唔使供強積金,要管理個強積 ...

本帖最後由 木土土 於 21-7-2 17:37 編輯

通常60歲退休已可拎,我覺得回報好大機會比年金好得多。
我自己做法係一次過入錢揀保守基金(正常都保到本),之後等比較大跌市果日就轉入股票基金。我有朋友做法係月供5000(total一年6萬)去入股票基金,用平均成本法入市


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 21-7-2 17:39 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:36
本帖最後由 木土土 於 21-7-2 17:37 編輯

通常60歲退休已可拎,我覺得回報好大機會比年金好得多。

法例規定,不是65歲嗎?
162521874980783491930320768608.jpg


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 21-7-2 17:42 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:36
本帖最後由 木土土 於 21-7-2 17:37 編輯

通常60歲退休已可拎,我覺得回報好大機會比年金好得多。

我買年金純粹為扣稅,唔係從投資角度考慮 ,同埋唔想等咁耐先拎返d錢。


琥珀宮

積分: 169633


20#
發表於 21-7-2 17:46 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 17:23
我都咁話, 強積金買股票升跌跟股票, 年金要睇佢IRR都唔知信唔信得過…

強積金靠自己揀基金,年金就自己無咗主導權。
可能我玩開股票,所以我個人唔buy年金

不過人人想法唔同,最緊要明白自己可以有咩選擇,再揀最適合自己既做法,其他人睇法做法都只係一個參考。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo