自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15102


1#
發表於 22-3-10 15:43 |只看該作者
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實有冇用?


水晶宮

積分: 59909

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


2#
發表於 22-3-10 15:59 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-10 15:43
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實 ...

好過冇, 係怕洗完的塵唔溶解塞去水喉


珍珠宮

積分: 34068


3#
發表於 22-3-28 14:05 |只看該作者
:donutwonder::donutwonder::donutwonder:


子爵府

積分: 10042


4#
發表於 22-3-28 14:12 |只看該作者
咁耐冇洗,係怕你用坊間既洗冷氣泡泡清潔..佢溶唔到大舊既塵..怕塞到你冷氣去水位



伯爵府

積分: 15102


5#
發表於 22-3-28 14:50 |只看該作者
本帖最後由 DICSIK 於 22-3-28 14:55 編輯
珍惜眼前 發表於 22-3-28 14:12
咁耐冇洗,係怕你用坊間既洗冷氣泡泡清潔..佢溶唔到大舊既塵..怕塞到你冷氣去水位

...

我就係有咁既顧慮,所以買左支3M幾日都未敢洗,而且以前搵人洗,他們搬走部機回廠洗,我可以自己清潔水盤沙塵,通下條去水喉,現在仍每日八千幾宗確診,家裡又有體弱人士,真係唔敢搵人洗


大宅

積分: 4693


6#
發表於 22-3-28 14:54 |只看該作者
珍惜眼前 發表於 22-3-28 14:12
咁耐冇洗,係怕你用坊間既洗冷氣泡泡清潔..佢溶唔到大舊既塵..怕塞到你冷氣去水位

...

我就是甘搞到個冷氣機晚晚漏水,最後要換咗個部機


子爵府

積分: 10042


7#
發表於 22-3-28 15:18 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-28 14:50
我就係有咁既顧慮,所以買左支3M幾日都未敢洗,而且以前搵人洗,他們搬走部機回廠洗,我可以自己清潔水盤 ...

本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-28 15:20 編輯

上兩星期幫媽咪房窗口機洗,用洗車槍,媽咪房從未洗過3年多,夏天佢只係都係用泡泡洗下同隔塵網,我老公都係只藍威寶噴完等一陣再用車槍沖水..都沖到好多一舊舊大塵出去水喉

分體我地自己都係咁洗,好易,我地都唔識冷氣既野,上YouTube 睇完試下,洗左幾年..每年洗兩次,廳同房分體都仲健在,你都可以考慮下自己動手
洗前關冷氣大制


珍珠宮

積分: 34112


8#
發表於 22-3-28 15:28 |只看該作者
我諗起我99屋企差唔多10年無洗


水晶宮

積分: 65875

母親節2025勳章


9#
發表於 22-3-28 15:29 |只看該作者
teresayan07 發表於 22-3-28 15:28
我諗起我99屋企差唔多10年無洗



象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


10#
發表於 22-3-28 15:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 大力大力 於 22-3-28 15:33 編輯

如果目測前面制冷鋁片丶不是汙糟、就毋須每年都洗、我都係兩至三年先洗一次。


水晶宮

積分: 62292

畀面勳章


11#
發表於 22-3-28 15:30 |只看該作者
我C6都係睇完youtube自己洗,佢響淘寶淘個清洗罩,d水就不會周圍滴


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


12#
發表於 22-3-28 15:33 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-3-28 15:30
我C6都係睇完youtube自己洗,佢響淘寶淘個清洗罩,d水就不會周圍滴

本帖最後由 大力大力 於 22-3-28 15:36 編輯

自己洗要有啲技術、好容易流到四圍都汙糟。

但似始終面、及後面散熱洗不到。

不過最汙糟、應該都係前面製冷部分。


伯爵府

積分: 15102


13#
發表於 22-3-28 16:04 |只看該作者
珍惜眼前 發表於 22-3-28 15:18
本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-28 15:20 編輯

上兩星期幫媽咪房窗口機洗,用洗車槍,媽咪房從未洗過3年 ...
請問可以不用把窗口機拆出來,直接用洗車槍洗?
我有一部蒸氣清洗機,唔知可唔可以代替洗車槍?


別墅

積分: 663

2024年龍年勳章


14#
發表於 22-3-28 16:07 |只看該作者
我都係買枝野噴


大宅

積分: 1633


15#
發表於 22-3-28 16:17 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-10 15:43
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實 ...

有用
最好一年洗一次
好多菌嫁


大宅

積分: 1226


16#
發表於 22-3-28 16:18 |只看該作者
我鼻敏感得好緊要,成日都自己拆隔塵網出嚟洗


伯爵府

積分: 16111

BK Milk勳章


17#
發表於 22-3-28 16:18 |只看該作者
我搵大金洗,所有工人都着住保護衣。


禁止訪問

積分: 398


18#
發表於 22-3-28 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10042


19#
發表於 22-3-28 16:35 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-28 16:04
請問可以不用把窗口機拆出來,直接用洗車槍洗?
我有一部蒸氣清洗機,唔知可唔可以代替洗車槍?
...

我地冇拆出黎洗呀,蒸氣應該唔得


複式洋房

積分: 118


20#
發表於 22-3-28 16:36 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-10 15:43
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實 ...

冇咩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo