家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 2024


1#
發表於 22-2-28 09:51 |只看該作者
本帖最後由 vannie_chong 於 22-4-12 13:02 編輯

deleted


伯爵府

積分: 15125


2#
發表於 22-2-28 20:17 |只看該作者

回覆樓主:

呢隻好穩陣,我買左幾年,派息好穩定,一直都係升,係呢排跌左,如果樓主都係希望收高息,又唔等錢洗,就唔洗理個價位,總之每月有息收就得


子爵府

積分: 11919


3#
發表於 22-2-28 20:26 |只看該作者
回覆 vannie_chong 的帖子

重點係你要知佢因咩事下跌,係基金經理hea 做,定係組合裡面有D成分股出事.
如果係上面兩大問題你都係快D用腳投票,如果只係因大市跌佢跟跌甘就可以再睇睇!
你睇下佢有D咩組合係裡面吧.投資要清楚自己買左D乜.


大宅

積分: 2937


4#
發表於 22-2-28 22:48 |只看該作者
買基金先要了解基金經理資歷,再了解基金組合裡面D成分股。買個股係咪簡單D呢?


子爵府

積分: 11919


5#
發表於 22-3-1 01:00 |只看該作者
回覆 2313 的帖子

買2800 最簡單,市升一定升,市跌一定跌.


禁止訪問

積分: 8620


6#
發表於 22-3-1 02:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


7#
發表於 22-3-1 02:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11544


8#
發表於 22-3-1 02:25 |只看該作者
kamkong 發表於 22-2-28 20:17
呢隻好穩陣,我買左幾年,派息好穩定,一直都係升,係呢排跌左,如果樓主都係希望收高息,又唔等錢洗,就唔 ...

呢個諗法冇乜邏輯,即係派息都唔夠跌……而家經濟唔同幾十年前。


大宅

積分: 2937


9#
發表於 22-3-1 10:51 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-3-1 02:19
回覆 2313 的帖子

如果將個意思改成為係買D業務簡單既股票,咁樣就真係簡單D勒。 ...

買基金嘅原意就係唔想煩,俾錢基金經理管理,點知而家仲要自己做分柝,基金名下嘅成分股,如你所言買D簡單業務嘅股票仲好啦。


侯爵府

積分: 24652


10#
發表於 22-3-1 13:41 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-3-17 17:02 編輯
vannie_chong 發表於 22-2-28 09:51
安聯收益及增長基金(港元)(AM)(現全派息)1/2022 經大新銀行買入以上基金,買入價 $9.72,宜家$8.73, 巳 ...

我都有呢隻基金呀,呢隻係高風險基金。
(高風險高回報,如果唔想高風險就唔好買高回報。)

唔係好明:
今年 1 月買,今年 10 月後賣可取回 HK$5,000?如果而家賣呢?
每月派息 HK$3,000,本金應係 HK$500,000,取回 HK$5,000,即 1%?

我係喺中銀買,隨時都可以賣,如果跌咗 10%,就可取回 90% 而唔係 1%。

呢隻基金似乎好多人買,呢度似乎好多人都有買呢隻基金,佢 size USD43B,大過好多其他基金(盈富基金 size HKD101B,大約係佢嘅 1/3),印證到應該好多人買佢,所以應該好多人陪你。
https://www.bochk.com//dam/Email/bochk/BigDataEmail/FUND/boc_220228_ut/boc_220228_ut/tc/boc_220228_ut_t.html
https://www.bochk.com//dam/Email/bochk/BigDataEmail/FUND/boc_220317_ut/boc_220317_ut/tc/boc_220317_ut_t.html

與跌市共存
在 2 月 23 日,標普 500 指數由高位計累計下跌 10%,正式步入所謂的調整期(跌幅達 10%)。調整當然並不好玩,而調整亦可以進一步演變為熊市(累計下跌兩成)。
調整並不可怕,最重要是如何調整心態,與跌市共存。只要拉長投資年期(其實 1 年亦非太長),熊市終會過去,最終股市將會反彈。
https://secure.fundsupermart.com.hk/fsm/article/view/rcms249821/%E5%9F%BA%E9%87%91%E6%99%BA%E6%85%A7-%E8%88%87%E8%B7%8C%E5%B8%82%E5%85%B1%E5%AD%98-rcms249821

決定投資基金前需要留意甚麼?
1. 投資目標
2. 累積表現
3. 相關風險
4. 十大投資項目
5. 市場或類別分布
https://secure.fundsupermart.com.hk/fsm/article/view/rcms249580/%E6%8A%95%E8%B3%87%E5%85%A5%E9%96%80-%E4%B8%89%E5%88%86%E9%90%98%E8%AE%80%E6%87%82%E4%BB%80%E9%BA%BC%E6%98%AF%E5%9F%BA%E9%87%91-rcms249580






我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 8620


11#
發表於 22-3-1 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


12#
發表於 22-3-1 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24652


13#
發表於 22-3-2 11:46 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-3-2 11:51 編輯
ar_mak 發表於 22-3-1 16:56
咁如果以今日收市計,2840市值係4919億,成交2620萬;2800市值1019億,成交18億。

很多人持有,未必很多人炒賣。
很多人買了,未必很多人會賣回出來,不賣回出來便沒有人能買入。
2840 較 2800 多人買了,但 2840 較 2800 少人願意賣出,因此今日 2840 較 2800 少人能買入。

成交額是換手率,成交額大可以是換手率大,成交額小可以是換手率小。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 2024


14#
發表於 22-3-2 14:26 |只看該作者
買左HKD $500000, 認購費$7500, 持有基金至31/10/2022, 可取回$5000 認購費。


大宅

積分: 2937


15#
發表於 22-3-2 15:45 |只看該作者
vannie_chong 發表於 22-3-2 14:26
買左HKD $500000, 認購費$7500, 持有基金至31/10/2022, 可取回$5000 認購費。

年回報有7.2%,如31/10/2022不贖回基金繼續持有等待回升。


大宅

積分: 1107


16#
發表於 22-3-2 20:27 |只看該作者

回覆樓主:

呢隻主要係收息,唔使太在意價位,反正回調多dd,可以入貨


大宅

積分: 2024


17#
發表於 22-3-2 20:54 |只看該作者
真係跌唔停,都會每個月派HKD $3000?!


侯爵府

積分: 24652


18#
發表於 22-3-4 18:11 |只看該作者
2313 發表於 22-3-2 15:45
年回報有7.2%,如31/10/2022不贖回基金繼續持有等待回升。

派息唔等於回報!
派息可來自本金。
如果派得多等於回報高,咁年金派得仲多(年金係派本金)。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24652


19#
發表於 22-3-4 18:15 |只看該作者
vannie_chong 發表於 22-3-2 14:26
買左HKD $500000, 認購費$7500, 持有基金至31/10/2022, 可取回$5000 認購費。

認購費 1.5%,將回 1%。
我喺中銀買,認購費 0.28%。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 2024


20#
發表於 22-3-4 18:40 |只看該作者
0.28% 有無話,最少買幾多?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo