自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7380


1#
發表於 22-3-28 13:36 |只看該作者
即係唔洗再樣樣小心幫小朋友消毒,任佢地玩都唔擔心染病,指疫情之前既時間。


翡翠宮

積分: 75371


2#
發表於 22-3-28 14:03 |只看該作者
我嗰個而家係大人,資料1x年前
當佢返幼稚園後我冇再乜都消毒了
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


珍珠宮

積分: 46551


3#
發表於 22-3-28 14:21 |只看該作者
choibobo 發表於 22-3-28 13:36
即係唔洗再樣樣小心幫小朋友消毒,任佢地玩都唔擔心染病,指疫情之前既時間。
...

k3


伯爵府

積分: 15971


4#
發表於 22-3-28 14:24 |只看該作者
choibobo 發表於 22-3-28 13:36
即係唔洗再樣樣小心幫小朋友消毒,任佢地玩都唔擔心染病,指疫情之前既時間。
...

睇番自己小朋友體質,我大女係n班時都無病過…. 對上一次睇醫生係3、4年前? 我細女係連bb時都只係打針先見到醫生。


水晶宮

積分: 61087


5#
發表於 22-3-28 14:27 |只看該作者
我想講,就算無呢隻菌,

係幼稚園階段, N班至K3, 每個月病, 真係常態.


不過呢兩年出世小朋友, 可能真係太保護,太乾淨

真係好小病,..


侯爵府

積分: 24426


6#
發表於 22-3-28 14:27 |只看該作者
要打很多疫苗之後 身體咁多菌 連發燒都難
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


伯爵府

積分: 19895


7#
發表於 22-3-28 14:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sasatt 於 22-3-28 14:33 編輯

大約一歲開始都跟我去飲茶,會分些包點或粥比佢食,街外食物都控制唔到佢地衛生情況了,跟住都同大人差不多咁生活。初初係會有些肚痾架,後來就冇啦,我習慣粗養,反而冇咩病痛,街坊都問我點養個女,話鼻涕都未見佢流過。


男爵府

積分: 7380


8#
發表於 22-3-28 14:43 |只看該作者

回覆樓主:

就是我小朋友最近上興趣班(外國),之前一路戴口罩。點知後來知道佢上堂口罩爛左,咁就唔知隔幾耐老師先比個新佢戴,咁跟住1,2日後就病左。我心諗,唔係咁一時失手就惹病嘛。宜家就算我係大人,都驚一唔戴番口罩,就病。


大宅

積分: 4971


9#
發表於 22-3-28 15:18 |只看該作者
我自己1歲左右都唔會樣樣消毒,去公園都係由佢地玩,周圍爬,最多玩完抹下手消毒,去餐廳都無帶自己餐具,因為我覺得抵抗力係要建立,要接觸下細菌,學會適應,唔想下下太保護


珍珠宮

積分: 35245


10#
發表於 22-3-28 15:41 |只看該作者
choibobo 發表於 22-3-28 13:36
即係唔洗再樣樣小心幫小朋友消毒,任佢地玩都唔擔心染病,指疫情之前既時間。
...

中學


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


11#
發表於 22-3-28 15:47 |只看該作者

回覆樓主:

我小朋友入K1開始就無再係咁消毒啦,因為返學開放就會係咁病,因為有啲家長真係會放病緊嘅小B返學 點都會野到嫁啦。
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


公爵府

積分: 26799


12#
發表於 22-3-28 17:50 |只看該作者
choibobo 發表於 22-3-28 13:36
即係唔洗再樣樣小心幫小朋友消毒,任佢地玩都唔擔心染病,指疫情之前既時間。
...

6歲以上都冇病過


子爵府

積分: 11425


13#
發表於 22-3-28 18:26 |只看該作者
choibobo 發表於 22-3-28 13:36
即係唔洗再樣樣小心幫小朋友消毒,任佢地玩都唔擔心染病,指疫情之前既時間。
...

我小朋友自小身體就麻麻 好易病。好易高燒。
所以我唔敢唔消毒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo