婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 19


1#
發表於 04-12-8 22:53 |只看該作者

纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

剛計到有身孕一個月,e生就話胎襄進展不理想。纖維廇因懷孕由七月的5x7cm+2x3cm激增至現在的8x9cm+不知大小的纖維廇。這星期所有初孕的感覺完全消失。
作了最坏打算,若在瑪麗醫院做刮宮及割除纖維廇手術,
安全可靠嗎?會否實習醫生開刀呢?我巳是高齡產婦。點解個天咁玩我?咁快將個机會收番?? :-( :-( :-(


別墅

積分: 611


2#
發表於 04-12-9 11:03 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

take it easy, as my friend who is working in 瑪麗醫院 as a doctor, he told me that they will not allow 實習醫生開刀, it must a senior doctor (may be with one 實習醫生, not sure).

I also had a 刮宮 in 贊育 four years ago, u will not have any pain.


珍珠宮

積分: 46398


3#
發表於 04-12-9 11:07 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

懷孕是會令纖維廇激增,如果BB是有問題的話(TOUCHWOOD),人工OR天然流產咁纖維廇應該自然縮細,WHY現在割纖維廇,不是之後才割??你要問清楚醫生!!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


民房

積分: 32


4#
發表於 04-12-9 11:36 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

wendy 寫道:
because纖維廇will affect the baby growth.But if it is small that do not to remove it.
queen mary can do this operation.


複式洋房

積分: 186


5#
發表於 04-12-10 14:54 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

我之前都有你類似0既情況可,都係在懷孕初期纖維瘤激增至現在9cm!! 最後個胎係不能長(即胎襄裡冇bb),有約於8星期
進醫院做人工流產(用塞藥方法),醫生不建議我做刮宮手術,因
纖維瘤太大了! 我當時都有那種初孕的感覺完全消失! 都知bb
不能保住了! 你最好睇多個私家醫生,聽多些意見喇! 不要太緊張,放鬆自己呀!
bearlcl 寫道:
剛計到有身孕一個月,e生就話胎襄進展不理想。纖維廇因懷孕由七月的5x7cm+2x3cm激增至現在的8x9cm+不知大小的纖維廇。這星期所有初孕的感覺完全消失。
作了最坏打算,若在瑪麗醫院做刮宮及割除纖維廇手術,
安全可靠嗎?會否實習醫生開刀呢?我巳是高齡產婦。點解個天咁玩我?咁快將個机會收番?? :-( :-( :-(
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


民房

積分: 19


6#
發表於 04-12-10 16:43 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi, wowwowwow,

我的胎沒有了,塞藥排出了。
請問纖維瘤會縮回從前的尺寸嗎?
現在我的肚子很大,像一個大肚腩,縮不了就慘了。
你有沒有再懷孕的打算呀?sorry,很八卦。
我很猶豫若我想再有bb,應否先割了那些瘤。
因我曾經試過瘤的位置痛得徹夜難眠。
(難以想像怎挨十個月)

bearlcl ?-(


複式洋房

積分: 186


7#
發表於 04-12-11 17:27 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi ! Bearld,
你已經塞了藥排出胎胞!? 完全清了沒有?
我最近也有去醫生處覆診,纖維瘤仍未縮小!
如要成功懷孕,我諗都係要割了那些瘤才會好些吧!
你的纖維瘤會痛! 我是無痛的感覺,如不是做身體檢查也不知自己子宮裡有纖維瘤!
我當然也有再打算懷孕! 所以也有考慮做手術割除!
你有無聽過飲中藥也可令纖維瘤縮小呀!? 我就無朋友試過,都只係聽聞其他人試過, 不過不知我們那些咁大size的纖維瘤用中藥是否有效!?
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


洋房

積分: 67


8#
發表於 04-12-11 17:56 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi, wowwowwow & bearlcl,

我係未懷孕前已有2個纖維瘤, 1個5cm左右, 另1個2.5cm, 但醫生話唔算太大, 雖然會減低懷孕機會, 但可以唔駛割, 並可以正常懷孕, 但係當我有咗5個月時就小產咗. 我同bearlcl一樣d纖維瘤會痛, 最痛時就每隔5-15分鐘痛一次, 要不停食止痛藥. 雖然小產咗, d纖維瘤不但無縮小, 仲大咗, 而家1個成6.7cm, 另1個就3.5cm, 所以考慮做手術割除. 我而家有看中醫調理身體, 但醫師就話咁大size的纖維瘤食中藥未必可以縮小.

michelle


複式洋房

積分: 186


9#
發表於 04-12-11 18:11 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi! Michelle,
你有咗5個月就小產纖維瘤咗,!咁你未非常傷心!? :-|
我知道懷孕後的荷爾蒙分泌影響是會令纖維瘤增大!
你話中藥未必可以令大size的纖維瘤縮小, 咁你會幾時做手術割除纖維瘤呀? 如要做此手術最好要找個好的醫生進行!因此手術會有可能令子宮無咗!
不過我有個同事曾經做過此手術,現在都成功懷孕!
所以我們不要灰心呀!!
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


洋房

積分: 67


10#
發表於 04-12-11 19:18 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi! wowwowwow,

當時小產咗真係好傷心, 因為係我既第一胎, 好在有老公支持才能熬過去. 由於小產咗只月3個月, 醫生建議至少半年後才做手術割除d纖維瘤. 其實我都好憺心, 想搵個好既醫生幫我做手術, 請問你位同事搵邊位醫生幫佢做手術呢, 可否介紹比我? 手術費要多少錢? 謝謝!


民房

積分: 19


11#
發表於 04-12-11 22:34 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi,wowwowwow,

其實我也不知道胎胞是否真的完全清了。
夜班醫生(看似年紀較輕)看了排出物後,叫我入房撿查,塞了鴨咀刮了一回,說未得還有一些,叫我努力等。

第朝,平時看的醫生就說排了一塊o.k.啦,可以回家休息。
其實當時我很愕然。兩個醫生講都唔一樣,她更解釋因我有的孕期短,不會有很多物體排出,叫我一星期後再覆診。

現在還有少少血,像經期差不多完那樣,但成個肚有點不適。

我都知要再搵私家醫生看多次才安心。

其實我相信我的問題比你們複習,因我是個ivf孕媽媽。 :-( :-(


複式洋房

積分: 186


12#
發表於 04-12-12 12:58 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi ! Bearld,
我都有類似你的情況,就是在同一時間有不同的醫生講都唔一樣,我當時都非常徬徨! 但後來有個醫生同我解釋話因我們的情況是有不同的做法,不能有絕對的做法,我當時的情況係有醫生叫我要做刮宮把未清出來的胎胞清出來,但亦有醫生話不需做刮宮,話未清出來的胎胞可能會自己吸收!
而我最後都選了後者,而好彩都無事發生,而最近經期都來了!
小產後的經期是比以前較多經血,月經來清後我也有去覆診,醫生話無事了,現最重要是如何處理纖維廇!
我初期都係有少少血,像經期差不多完那樣,但個肚就無不適!你的醫生有無比抗生素你食呢? 因最驚係你裡面發炎!
如你仍未搵私家醫生看,你最好快d睇喇! 因政府醫生由頭到尾都無比藥我吃! 如你孕期短都應該不會有太多殘餘物在子宮裡!
你是個ivf孕媽媽,意思是高齡產婦? 現在不用太擔心喇!我覺得呢d 0野係整定! 擔心都擔不來! 現最重要係調理好自己身體,因小產係重傷身過生bb0架!
我0地大家努力,不要灰心!! :lol:
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


複式洋房

積分: 186


13#
發表於 04-12-12 13:04 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

我都想像到你當時的心情! 不過都好在你老公在你身傍陪你走過這一關!!
我都未問我同事,我問了後再話你知! :wink:
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


民房

積分: 19


14#
發表於 04-12-12 23:16 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

wowwowwow & michelle,

你們是可以自然成孕的。我和先生有不育問題,必須接受(ivf)試管嬰兒輔助生育才有四成机會
:-(
你們的机會實在比我多得多。
其實我有點想放棄,政府醫院只提供3個cyicle的机會,完了就沒有机會,我們亦afford不到化十幾萬去私家醫生處買机會。

:-( :-(

況且我都三十五歲,到我等到割完個瘤,又要等調理,醫院都末必肯等我啦。唉.......!本來我和先生註定是沒有BB的。
我在想我是否在強求。個天只在開我玩笑,叫我不要再試吧。

你們努力,加油啦。


洋房

積分: 67


15#
發表於 04-12-13 22:10 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

bearlcl,

你唔會咁灰心啦, 我同你差唔多年紀, 所以我都係度諗, 如果我想再要bb, 咁我就要等到割完d瘤,又要調理完身體, 先至可以再嚟過, 可能生bb時己經接近40歲. 唉!我真係唔係好想我要退休時, 仔女先至得18歲, 仲要供佢讀大學呢...所以我諗有bb當然會開心啦, 但若身體負荷唔倒生bb, 兩公婆相親相愛, 互相扶持都幾好呀! 記住bb唔係一切, 最緊要有個健康既身體及愛錫你既老公


民房

積分: 19


16#
發表於 04-12-13 22:59 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

michelle,

剛剛一個人在胡思亂想,喊左一陣。
見到你的鼓勵,開心小小。thank you.

正在周圍打聽好的醫生做手術。
希望有手勢好的,老


大宅

積分: 1848


17#
發表於 04-12-14 16:12 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

are u sure y need to do 手術? let me share my story:
when i 1st pregnant, i was told that i had a fribord (肌廇??)about 5x4cm. it was nothing i could do (as long as it did not getting too big)..... 9 mths after i laboured my baby girl
thereafter, i thought that 廇 was disappeared ( it is quite common after labour).
3 yrs after, i preg again, but coupled with that 廇 - 9x8 cm big (like a grapefruit size!!!). Thank God, it was quite stable & did not get any bigger and i had a baby boy by Ceasar last Dec. But it was stressful expreience, particularly to a 高齡產婦
6 months after, the obe(婦科) told me the 廇 was much smaller.
another 6 months it return at large size again!
what I want to say is, somtimes it may be too early to happy/sorrow, we need to be patience. 生命是很奇妙的, baby knows when it the right time to come to u, please don't upset too much, just take it as life.
god bless you


複式洋房

積分: 186


18#
發表於 04-12-15 09:37 |只看該作者

Re: 纖維廇激增,做手術,瑪麗醫院可以嗎?急!

Hi ! cgefamily ,
Thank you very much for your sharing experience to us ! & it is an encouragement to us as well !
I think your situation is quite luckily compare to me !
Because I have miscarrage when 8 weeks !
I think the reason to explain our different result is the fibroid growing different location at the uterus.
But I still believe that "life is wonderful" & baby knows when it the right time to come to us, so we don't need to upset too much, just take it easy as life.
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo