自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 3276

MommyPanel勳章


1#
發表於 22-5-2 16:16 |只看該作者
家人年紀大,請問如果手機登記完智方便,可由家人代去港鐵站完成實名嗎


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


2#
發表於 22-5-2 16:21 |只看該作者
pokiyin 發表於 22-5-2 16:16
家人年紀大,請問如果手機登記完智方便,可由家人代去港鐵站完成實名嗎
...

智方便唔係用手機已可實名咩?
放下自在


大宅

積分: 3276

MommyPanel勳章


3#
發表於 22-5-2 16:21 |只看該作者
cattz288 發表於 22-5-2 16:21
智方便唔係用手機已可實名咩?

最後一個step要去港鐵mtr完成


珍珠宮

積分: 37060


4#
發表於 22-5-2 16:26 |只看該作者
pokiyin 發表於 22-5-2 16:21
最後一個step要去港鐵mtr完成

呢個STEP係要用數碼簽署先要咋, 你唔做都得架


已刪除用户

積分: 52062


5#
發表於 22-5-2 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6498


6#
發表於 22-5-2 17:08 |只看該作者
pokiyin 發表於 22-5-2 16:16
家人年紀大,請問如果手機登記完智方便,可由家人代去港鐵站完成實名嗎
...

本帖最後由 chai 於 22-5-2 17:10 編輯

如果你要申請智方便+, 一定要本人去港鐵站部自助機做,要插入ID同時影相核實。老人家唔一定要申請智方便+


大宅

積分: 3276

MommyPanel勳章


7#
發表於 22-5-2 17:09 |只看該作者
chai 發表於 22-5-2 17:08
如果你要申請智方便+, 一定要本人去港鐵站部自助機做,要插入ID同時影相核實。
...

thanks all


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


8#
發表於 22-5-2 17:28 |只看該作者
chai 發表於 22-5-2 17:08
本帖最後由 chai 於 22-5-2 17:10 編輯

如果你要申請智方便+, 一定要本人去港鐵站部自助機做,要插入ID ...

原來plus可以去自助機做,以為剩係得郵局添 見郵局咁多人都無做
放下自在


公爵府

積分: 28240


9#
發表於 22-5-2 22:47 |只看該作者
pokiyin 發表於 22-5-2 16:21
最後一個step要去港鐵mtr完成

係咪大站先有


大宅

積分: 3515

2024年龍年勳章


10#
發表於 22-5-2 22:52 |只看該作者

回覆樓主:

我去體育館做免簽名,依家覺得好方便尤其是續汽車牌費,將資料upload上去,當日就會收到運輸署email,齊文件7日已經收到行車証掛號信

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo