自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1571


1#
發表於 22-4-24 00:00 |只看該作者
本帖最後由 DTfamily11 於 22-4-24 00:03 編輯

我一向keep住電髮 不嬲搵相熟嘅髮型師 所以都冇乜理電邊種類型 但因為髮型師 離開咗香港 所以要去其他salon整頭髮

今日新去嗰間salon幫我電咗數碼曲髮 我好耐之前電過 但唔記得咗呢隻叫數碼曲髮 一路電頭皮好熱 髮型師仲叫我“自己“用風筒冷風吹下佢

你哋有冇電過數碼曲髮?係咪都會遇到咁嘅情況?你哋鍾意電數碼曲髮定陶瓷曲髮多啲?

原來相熟髮型師一路幫我電開嘅係陶瓷曲髮 雖然都會熱 但冇好似今次電數碼咁熱到令我有陰影 而且電完啲髮質都好旱下


珍珠宮

積分: 30899

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


2#
發表於 22-4-24 00:16 |只看該作者
一向都電數碼,係熱但可接受,等嘅時間唔長,髮型師都會keep住問熱唔熱,或邊個位置特別熱,會用凍風幫我吹,反而未試過要自己吹


大宅

積分: 1571


3#
發表於 22-4-24 00:30 |只看該作者
糯米米糍 發表於 22-4-24 00:16
一向都電數碼,係熱但可接受,等嘅時間唔長,髮型師都會keep住問熱唔熱,或邊個位置特別熱,會用凍風幫我吹 ...

佢叫我自己吹嗰下我都o嘴 我成個頭夾住 又勁熱 其實郁動都好唔方便 但竟然要自己吹凍啲頭皮


大宅

積分: 1571


4#
發表於 22-4-24 00:31 |只看該作者
糯米米糍 發表於 22-4-24 00:16
一向都電數碼,係熱但可接受,等嘅時間唔長,髮型師都會keep住問熱唔熱,或邊個位置特別熱,會用凍風幫我吹 ...

你係咪覺得電數碼嘅效果好過陶瓷?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo