家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56140


1#
發表於 22-5-17 00:37 |只看該作者
通脹高物價貴,但係經濟又疲弱,甚至失業率可能升高,咁嘅時期應該投資咩先可以保本又抗通脹?


複式洋房

積分: 258


2#
發表於 22-5-17 17:50 |只看該作者
抗通脹可以考慮下紙黃金或實金,原理同股票差唔多,唔玩槓桿其實都好保值。


侯爵府

積分: 22164


3#
發表於 22-5-17 18:01 |只看該作者
過去10 年,黃金跑輸通漲......

siuchingyyuu22 發表於 22-5-17 17:50
抗通脹可以考慮下紙黃金或實金,原理同股票差唔多,唔玩槓桿其實都好保值。 ...


水晶宮

積分: 60629


4#
發表於 22-5-17 19:54 |只看該作者
TinyTomato 發表於 22-5-17 18:01
過去10 年,黃金跑輸通漲......

過去10年時勢不同,冇而家咁動蕩不安


伯爵府

積分: 19596


5#
發表於 22-5-17 20:47 |只看該作者
redhot 發表於 22-5-17 00:37
通脹高物價貴,但係經濟又疲弱,甚至失業率可能升高,咁嘅時期應該投資咩先可以保本又抗通脹?
...

我一路入高息股,主要目標為退休,冇理佢滯唔滯脹


水晶宮

積分: 56140


6#
發表於 22-5-17 20:52 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-5-17 20:47
我一路入高息股,主要目標為退休,冇理佢滯唔滯脹

咁都啱……
不過我自己怕所謂嘅"賺息蝕價",見識過匯豐,真係有啲怕怕嘅感覺。所以我都唔知點做。可唔可以分享下你仲有幾耐退休?目標儲咩貨?


伯爵府

積分: 19596


7#
發表於 22-5-17 21:04 |只看該作者
redhot 發表於 22-5-17 20:52
咁都啱……
不過我自己怕所謂嘅"賺息蝕價",見識過匯豐,真係有啲怕怕嘅感覺。所以我都唔知點做。可唔可以 ...

仲有約15年時間,預計到時被動收入不會少過現在的工作收入,只靠股息不用賣股票都可以維持合理生活質素,所以相對不太擔心股價升跌
我分得散,全倉有成十幾廿隻高息股,就算其中一兩隻衰仔唔派息都頂得住
另外仲有其他被動收入安排


男爵府

積分: 9661


8#
發表於 22-5-17 22:15 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-5-17 21:04
仲有約15年時間,預計到時被動收入不會少過現在的工作收入,只靠股息不用賣股票都可以維持合理生活質素, ...

要分散落有信心既收息股及其他被動收入,又夠每月支出確實不易


水晶宮

積分: 56140


9#
發表於 22-5-17 22:17 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-5-17 21:04
仲有約15年時間,預計到時被動收入不會少過現在的工作收入,只靠股息不用賣股票都可以維持合理生活質素, ...

我就已經冇工做,現在只靠我c6,而且已經入5了,如果順利做到退休,都可做到10年,如果中途比人裁員,就十年都冇。
可唔可以分享下你心目中覺得穩健嘅收息股有邊幾隻?


水晶宮

積分: 56140


10#
發表於 22-5-17 22:19 |只看該作者
國民A 發表於 22-5-17 22:15
要分散落有信心既收息股及其他被動收入,又夠每月支出確實不易

我覺得超難!尤其現世代,就算想mpf做到唔蝕都絕對唔容易!莫講話被動收入


琥珀宮

積分: 169631


11#
發表於 22-5-18 00:30 |只看該作者
redhot 發表於 22-5-17 00:37
通脹高物價貴,但係經濟又疲弱,甚至失業率可能升高,咁嘅時期應該投資咩先可以保本又抗通脹?
...

普通人做到既投資,我覺得係無「保本又抗通脹」


伯爵府

積分: 19596


12#
發表於 22-5-18 07:30 |只看該作者
redhot 發表於 22-5-17 22:17
我就已經冇工做,現在只靠我c6,而且已經入5了,如果順利做到退休,都可做到10年,如果中途比人裁員,就十 ...

我唔敢介紹股票比人,市最差時就算自認為穩健高息股個價都要-5%,呢兩日又去返正+3%。我自己係睇好長線所以接受到呢個波幅
你一直除左mpf 冇買股票?prefer買磚頭? 仲有冇其他退休準備?


水晶宮

積分: 56140


13#
發表於 22-5-18 07:42 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-5-18 07:30
我唔敢介紹股票比人,市最差時就算自認為穩健高息股個價都要-5%,呢兩日又去返正+3%。我自己係睇好長線所 ...

唔緊要啦,我都係攞個參考啫。

咁我都有收租樓嘅,不過都想尋找其他出路分散下投資


複式洋房

積分: 258


14#
發表於 22-5-23 09:35 |只看該作者
過去十年, 你有閒錢都拎哂去買股票啦。你黃金跑輸通脹係好正常, 幾多人月供匯豐, 19年爆一爆年年等收息果班冇息派又話要跳樓又剩。

但你黃金2019係12XX美元, 升到去20XX美元。對比大市股一定冇咁大升幅。但起碼你一整年跌幅先0.96% 。而且你如果你黃金/美元買入, 美元指數走高, 某程度上你早買係有著數 (馬後炮)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo