自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   76


大宅

積分: 1848


1#
發表於 22-4-22 10:10 |只看該作者
老人家三月確診,之後無做過任何申報確診,依家搞唔到康復二維碼,可以點做?打去熱線個留言爆曬,唔知點樣幫到老人家


子爵府

積分: 11775


2#
發表於 22-4-22 10:14 |只看該作者
Nicnana 發表於 22-4-22 10:10
老人家三月確診,之後無做過任何申報確診,依家搞唔到康復二維碼,可以點做?打去熱線個留言爆曬,唔知點樣 ...
EMAIL 去衛生署問下.不過如果人人中完都唔報. 事後又要拎返個康復二維碼, 應該要提供證據先得既, 因為怕會有人造假!

點評

abirdma    發表於 22-4-22 10:21


別墅

積分: 615


3#
發表於 22-4-22 10:22 |只看該作者
Nicnana 發表於 22-4-22 10:10
老人家三月確診,之後無做過任何申報確診,依家搞唔到康復二維碼,可以點做?打去熱線個留言爆曬,唔知點樣 ...

如果是做快測後確診,可以電郵去衛生署,寫清楚英文名,身分證號碼,聯絡手提電話號碼,檢測呈陽性日期,打左幾多針疫苗,及解釋清楚當時點解無上報;另外要上載身分證、呈陽性嘅快測棒及隔離完成呈陰性的快測棒。

電郵地址:[email protected]


大宅

積分: 1848


4#
發表於 22-4-22 10:37 |只看該作者
kk1979 發表於 22-4-22 10:14
EMAIL 去衛生署問下.不過如果人人中完都唔報. 事後又要拎返個康復二維碼, 應該要提供證據先得既, 因為怕會 ...

好的,謝謝


大宅

積分: 1848


5#
發表於 22-4-22 10:38 |只看該作者
Koalahung 發表於 22-4-22 10:22
如果是做快測後確診,可以電郵去衛生署,寫清楚英文名,身分證號碼,聯絡手提電話號碼,檢測呈陽性日期, ...

唔該曬


伯爵府

積分: 17758

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


6#
發表於 22-4-22 10:44 |只看該作者
回覆 Nicnana 的帖子

電話打多N次啦。今次狂REDIAL我打通左啦(我諗前後大約20分鐘掛)


大宅

積分: 1848


7#
發表於 22-4-23 04:19 |只看該作者
wendyaupooh 發表於 22-4-22 10:44
回覆 Nicnana 的帖子

電話打多N次啦。今次狂REDIAL我打通左啦(我諗前後大約20分鐘掛) ...

請問你大概幾點打電話架?


男爵府

積分: 5642


8#
發表於 22-4-23 05:00 |只看該作者
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
昨日幫家人弄 晚上已有 隔離令


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


9#
發表於 22-4-23 08:02 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

登記這個? 之後等聯絡嗎?


大宅

積分: 2180


10#
發表於 22-4-23 15:27 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

是否登記這個就可以嗎?


子爵府

積分: 11379


11#
發表於 22-4-23 16:23 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

請問3月頭已上報衛生署已出隔離令,但如何加去安心出行裡?


珍珠宮

積分: 32990


12#
發表於 22-4-23 16:52 |只看該作者
李家承 發表於 22-4-23 16:23
請問3月頭已上報衛生署已出隔離令,但如何加去安心出行裡?

康復碼唔係隔離令個code


子爵府

積分: 11379


13#
發表於 22-4-23 16:54 |只看該作者
fupigpig 發表於 22-4-23 16:52
康復碼唔係隔離令個code

因為打唔到第3針,請問應該點整個碼6月後可出街食?


男爵府

積分: 5642


14#
發表於 22-4-23 18:07 |只看該作者
李家承 發表於 22-4-23 16:23
請問3月頭已上報衛生署已出隔離令,但如何加去安心出行裡?

等政府俾健康碼你。不過要等


男爵府

積分: 9819


15#
發表於 22-4-23 18:18 |只看該作者
當初即時上報即時有隔離令,怕比人捉走又唔報,而家想要康復碼又要咁,輸打贏要


子爵府

積分: 11379


16#
發表於 22-4-23 18:53 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 18:07
等政府俾健康碼你。不過要等

謝謝


子爵府

積分: 12650


17#
發表於 22-4-23 19:03 |只看該作者
pizzapark 發表於 22-4-23 08:02
登記這個? 之後等聯絡嗎?

同問


水晶宮

積分: 50731

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 22-4-23 19:08 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...
呢個邊度揾
之前都冇提呢個
叫人send去[email protected]


男爵府

積分: 9968


19#
發表於 22-4-23 19:08 |只看該作者
李家承 發表於 22-4-23 16:23
請問3月頭已上報衛生署已出隔離令,但如何加去安心出行裡?

如果已有隔離令,你上網就可以下載返康復碼,之後更新安心出行個App,之後掃描康復碼就可以啦!


子爵府

積分: 11379


20#
發表於 22-4-23 19:09 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-23 19:08
如果已有隔離令,你上網就可以下載返康復碼,之後更新安心出行個App,之後掃描康復碼就可以啦!
...

請問點下載?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo