論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   4


複式洋房

積分: 294


1#
發表於 22-5-6 00:14 |只看該作者
我家菲律賓姐姐下星期回鄉放假,6月回港。乘機回港要48小時前的陰性核酸檢測報告,請問知唔知菲律賓做核酸檢測需時幾耐先有報告?


男爵府

積分: 5042


2#
發表於 22-5-8 07:35 |只看該作者
回覆 hoiyineva 的帖子

我都想知,因為我個姐姐黎緊都會返去放假,同埋請問係咪安排好來回機票,返來的隔離酒店,上機前的檢測,就冇其他野要安排,我唔係好識,謝謝


禁止訪問

積分: 392


3#
發表於 22-5-8 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6642


4#
發表於 22-5-18 21:17 |只看該作者
回覆 Grace_ho 的帖子

請問現在是否在港上機前都要有48小特前核酸檢測?可以去政府處做免費的檢測嗎?上機時出示短訊可以嗎?


禁止訪問

積分: 392


5#
發表於 22-5-20 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18556

2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 22-7-10 08:33 |只看該作者
kkyu166 發表於 22-5-18 21:17
回覆 Grace_ho 的帖子

請問現在是否在港上機前都要有48小特前核酸檢測?可以去政府處做免費的檢測嗎?上機 ...

我都想知道,謝謝。


男爵府

積分: 9996

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 22-7-12 15:58 |只看該作者
香港返菲律賓,打咗三針唔使做檢測

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo