論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 818


1#
發表於 22-5-19 23:17 |只看該作者
本帖最後由 saitama 於 22-5-19 23:54 編輯

三日唔埋兩日就生事,唔敢同佢接觸,有時同佢講吓點做好啲,佢會唔爽,或者叫佢做咩,佢都會唔爽。工人姐姐脾氣大都幾頭痕,唔話得,成日吸塵撞到砰砰聲,最尾部吸塵機終於壞左,佢就話部機係cheap野,其他人用緊直立式吸塵機。同佢講嘢有時唔應,最黑人憎好鍾意攞我地同其他僱主比較,話人地幾咁好又豪爽,自問都俾高人工佢,續約時佢黑面要求俾food allowance total 7000 蚊一個月但俾我哋拒絕左!佢仲會鬧我個女,又話我個女點點點… 竟然有大人咁鍾意同小朋友計較… 但佢都叫ok做到野,想請因為有陰影好難搵又有風險,以家做僱主真係好卑微,哎。。。


大宅

積分: 1265


2#
發表於 22-5-20 00:22 |只看該作者
saitama 發表於 22-5-19 23:17
三日唔埋兩日就生事,唔敢同佢接觸,有時同佢講吓點做好啲,佢會唔爽,或者叫佢做咩,佢都會唔爽。工人姐姐 ...

我工人都係咁。對女女OK,因為我返工,所以忍。我之後唔使返工,就可以好好管教。而家容易請左overseas,overseas比較單純


別墅

積分: 818


3#
發表於 22-5-20 01:02 |只看該作者
010806 發表於 22-5-20 00:22
我工人都係咁。對女女OK,因為我返工,所以忍。我之後唔使返工,就可以好好管教。而家容易請左overseas,ov ...

本帖最後由 saitama 於 22-5-20 01:08 編輯

俾工人攪到成日有樣嘢牽掛住,佢好識得用情緒勒索,希望可以黎緊搵到個好姐姐,以家見到一d個樣惡d或者肥d嘅工人都唔敢請,怕會重蹈覆轍無限loop,但係市場上大部分都係呢類。。。


大宅

積分: 3950


4#
發表於 22-5-20 09:55 |只看該作者
好多完約工人都係又肥又唔聽人講! 我之前個工人, 完約走時比剛來香港大左兩個碼,判約兩人只是3年幾


侯爵府

積分: 21644


5#
發表於 22-5-22 21:22 |只看該作者
我個工人,吩咐佢做嘢,佢就唔會望你,唔回應你,
你問佢聽唔聽到?
佢就好串咁講:我聽到。

所以我而家要佢做嘢,
會send WhatsApp俾佢,
再唔使確認佢聽唔聽到。


別墅

積分: 818


6#
發表於 22-5-22 22:10 |只看該作者
honglong 發表於 22-5-22 21:22
我個工人,吩咐佢做嘢,佢就唔會望你,唔回應你,
你問佢聽唔聽到?
佢就好串咁講:我聽到。

本帖最後由 saitama 於 22-5-22 22:31 編輯

而家我直情whatsapp佢都唔覆,所以外傭一入屋真係要嚴啲,後悔開頭對佢太鬆。

打工仔返工已經有壓力,返到屋企想鬆吓就時不時個菲傭又生事黑面,尤其是年紀大的外傭超鍾意黑面。

以家面試現成工人,真心好笑,個agent會幫個工人in番僱主轉頭,問僱主一大堆嘢,好似要ensure份工要糧高冇事做先滿意,以家真係好多人諗嘢都顛倒是非黑白。

外傭有幾年合約經驗就覺得自己好勁,所以會要求多多,其實… 個工作性質係唔需要太有經驗都可以handle,而且,做兩三份合約亦唔代表咩,可能遇到好僱主隻眼開隻眼閉,唔好將自己睇到咁高。


別墅

積分: 818


7#
發表於 22-5-22 22:11 |只看該作者
saitama 發表於 22-5-22 22:10
而家我直情whatsapp佢都唔覆,所以外傭一入屋真係要嚴啲,後悔開頭對佢太鬆。

打工仔返工已經有壓力,返 ...

本帖最後由 saitama 於 22-5-22 22:12 編輯

其實香港外傭工資真係比起有啲國家都高,包冷氣包食包住包水電媒,有時仲有禮物同利是,仲唔滿意?以家又唔係要你哋搵命搏去賺錢,份工又唔係有咩危險性,又唔駛日日迫車,只係好好照顧吓屋企,有時同你哋講吓有咩做,駛唔駛黑面?香港平均月入大約18000,一日做足十個鐘,迫巴士地鐵,返黎仲要受你地嘅氣?成日話外傭好慘,究竟事實係唔係咁?


侯爵府

積分: 21644


8#
發表於 22-5-22 22:40 |只看該作者
saitama 發表於 22-5-22 22:10
本帖最後由 saitama 於 22-5-22 22:31 編輯

而家我直情whatsapp佢都唔覆,所以外傭一入屋真係要嚴啲, ...
我send WhatsApp俾佢
俾佢知道我要佢做乜
佢去做就可以
佢覆唔覆我都無所謂


別墅

積分: 818


9#
發表於 22-5-22 22:43 |只看該作者
honglong 發表於 22-5-22 22:40
我send WhatsApp俾佢
俾佢知道我要佢做乜
佢去做就可以

如果喺屋企知道佢做左都冇乜所謂。


侯爵府

積分: 21644


10#
發表於 22-5-22 22:53 |只看該作者
本帖最後由 honglong 於 22-5-22 22:53 編輯

昨天工人喊住打電話俾佢亞媽,我問佢做嘜喊?
佢話叫佢亞媽唔好將佢錢俾哂亞哥細佬用,
佢同亞媽講佢在
香港做工好攰

佢做工好攰?
佢在我屋企計埋一日做幾個小時家務
唔使買餸,中午大休息至下午6點,
佢有幾攰吖!
仲成日黑面!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo