自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-6-10 17:18 |只看該作者
今日經過書局, 見到一些 Singapore 出版的英文教科書, 內容幾好. 相比下, 香港出版的教科書好像遜色一點. 請問有冇人知, 新加坡的教育是否比香港好 ?
hello hello ~~


禁止訪問

積分: 11849


2#
發表於 09-6-10 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11849


3#
發表於 09-6-10 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38085


4#
發表於 09-6-10 17:39 |只看該作者
星洲擺到明係精英教育, 金字塔式"cite"走學生, 同以前香港有d似。
好唔好就唔知, 但睇小孩不笨就feel到佢地真係超大壓力。


子爵府

積分: 12839


5#
發表於 09-6-10 21:03 |只看該作者
真係好好架....
我都叫個仔去那邊讀
佢又唔制....
我奶奶o係 o個邊嘛....


翡翠宮

積分: 95988

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 09-6-10 21:04 |只看該作者
YES


珍珠宮

積分: 35688


7#
發表於 09-6-10 21:08 |只看該作者
超級金字塔.. 小學開始西人.. 入唔到某d中學.. 命中注定入唔到大學咁濟.. 因為我都考慮過去.. 有親友在星教書..無何否認人地英文好, 不過好似學校冇教中文的.. 普通話都係閒科來.. 識講唔識睇中文既, 大有人在..


珍珠宮

積分: 38391


8#
發表於 09-6-10 21:14 |只看該作者
教育制度就唔知係咪好,出版社/課本質素就一定比香港好,每隔一段時間,我特登飛過去掃貨架!


水晶宮

積分: 55644


9#
發表於 09-6-10 22:59 |只看該作者
和香港一樣也分英文學校和中文學校...英文學校的人會歧視中文學校的人...覺得中文學校是讀不成書和下等人才會讀...有些新加坡人會講中文但永遠不講...因為有失身份...
如果小朋友不幸入左EM3(差生班)...差唔多成世人已經判左死刑...學校&社會對他采取半放棄態度...
少奶奶的身份,丫頭的命...


伯爵府

積分: 19867


10#
發表於 09-6-10 23:36 |只看該作者
佢地用英語和華話做教學話言, 所以語言,一定好我們好多。


男爵府

積分: 6341


11#
發表於 09-6-10 23:44 |只看該作者
佢地英文真係好好, 掃地亞嬸都講波式英語, 仲係流利既TIM. 不過我識既星加波人都比我覺得好aggressive, 過份自信及自視過高, 我想同佢地教育制度都有關.


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 09-6-10 23:54 |只看該作者
原帖由 tkkmama 於 09-6-10 21:08 發表
超級金字塔.. 小學開始西人.. 入唔到某d中學.. 命中注定入唔到大學咁濟.. 因為我都考慮過去.. 有親友在星教書..無何否認人地英文好, 不過好似學校冇教中文的.. 普通話都係閒科來.. 識講唔識睇中文既, 大有人在.. ...


新加坡學校有教中文 不過相對程度較低姐


珊瑚宮

積分: 117847

環保接龍勳章


13#
發表於 09-6-11 01:04 |只看該作者
新加坡既教學真係好過香港,佢地絕大部份只說英語,絕小說華語.佢地學業既壓力,絕非香港學生,所能接受.要爬上EM1,人都Din


禁止訪問

積分: 73927


14#
發表於 09-6-11 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9468


15#
發表於 09-6-11 10:54 |只看該作者
全球公認教育制度好的國家係--芬蘭,讀書氣氛好,師資一流。


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 09-6-11 11:00 |只看該作者
可以介紹一些 Singapore 出版的英文教科書嗎?


大宅

積分: 3993

畀面勳章


17#
發表於 09-6-11 11:02 |只看該作者
相信無幾多香港人會接受芬蘭果套咯,香港人咁怕蝕底,谷少一秒都覺得係死罪呀....


芬蘭教育成功之處在於"一個都不能少",中國人那有這種情操? 幾米繪本有一次出了以下的句子:

大人希望自己孩子的腦袋裡, 開出智慧美麗的花朵, 而別人孩子的腦袋裡, 最好只是一堆雜草。


原帖由 kyliema2006 於 09-6-11 10:54 發表
全球公認教育制度好的國家係--芬蘭,讀書氣氛好,師資一流。


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 09-6-11 11:13 |只看該作者
原帖由 EVA222 於 09-6-11 10:43 發表
http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=46568

亞洲新世代,介紹各國的教育制度,當地年青人的出路.
新加坡擺明車馬行精英制,不足一成入精英班,可能教育制度下,比香港人欠缺幽默感. ...

轉返個國度睇,我識朋友當中都好多人送左d仔女去果邊讀書,我都幫佢地搵過學校,係佢地眼中就係咁分析:

去加國,英國,澳洲讀書當然好,但學費,生活,住宿加上太遠想探下仔女都唔係咁易,*好有錢就當別論啦*

咁佢地又想仔女一出口就係英文,來回飛機只3幾個小時,國民又比較保守,小朋友生活係嚴厲法律下應該教養出來比外國好,所以佢地都選擇比仔女去果邊讀書.

都有父母唔多夠錢移民但又好想離開香港,都會選擇比小朋友去果邊讀書,只要個小朋友入到精英班,*政府承認學校*,小朋友年年考前3名,係尖子咁星政府會支助哂佢個生活費,學費,小朋友畢業要留係星,之後就可以成為星公民.

用呢個理由再伸請父母入藉,但香港人唔查明,男仔係要當兵,好多父母唔想個仔當兵就會走返香港,咁會唔會影響佢個公民權我就唔知啦.

但星加坡教育係唔係好過香港呢?佢地保守d,習慣性比人安排哂,中文用簡體,而且星政府唔推行中文,即係9本英文1本中文,英文文法係跟英國架,但講出來好多外國人都一頭霧水,一來音標比較高.

國家咩人都有,就夾雜左好多語言文化落去,講真一句說話可能有英文,中文,馬拉文,什至印度文,佢地對中文一支半解,不過咁係得星加坡讀得完大學呢d小朋友就一定讀書好叻,起碼果邊讀書,睇書個風氣比香港小朋友濃厚,但個人就唔會學香港小朋友咁精靈啦.

星加坡學生=死讀書....呆子
香港學生=書讀死....亂子
<br><br>


複式洋房

積分: 149


19#
發表於 09-6-11 11:40 |只看該作者
新加坡始終是一個國家, 在教育方面好有制度,起碼她的國民無須繳交書薄費外, 還有pocket money, 而且是半日制, 硬件上是不錯,小朋友讀書雖然頗辛苦, 但起碼英語水平一定較香港學生優勝.

原帖由 丁丁* 於 09-6-10 17:18 發表
今日經過書局, 見到一些 Singapore 出版的英文教科書, 內容幾好. 相比下, 香港出版的教科書好像遜色一點. 請問有冇人知, 新加坡的教育是否比香港好 ?


伯爵府

積分: 18512


20#
發表於 09-6-11 11:43 |只看該作者
是,我老公就是一個例子...
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo