自由講場

跳至

首頁

尾頁
   20


別墅

積分: 837


1#
發表於 22-7-21 18:13 |只看該作者
我係師奶仔一名唔識經濟,亦只有小小港股做老本,睇見好多「專家」話近來唔少國際大鱷拋售港元,政府不斷入市令儲蓄越嚟越少,到時聯繫匯率就有機會同美金脫鈎,港元大跌,咁複雜嘅形勢完全唔明,所以想請教大家其實呢啲情況做小市民有冇嘢可以保住少少老本?求指教
attach1/tmp/phpGE9krc


男爵府

積分: 7942


2#
發表於 22-7-21 18:20 |只看該作者
本帖最後由 bk普通人 於 22-7-21 18:22 編輯

歐元英鎊和日元大跌,歐洲人、英國人和日本人都末驚,港元都末跌,香港人點解要驚

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:31


珍珠宮

積分: 36394


3#
發表於 22-7-21 18:26 |只看該作者

回覆樓主:

請教下儲錢係咪儲美元好d


男爵府

積分: 7670


4#
發表於 22-7-21 18:27 |只看該作者
加返息就得,無事。
不過幫中小企打工嘅就最好積谷防饑。



珍珠宮

積分: 42122


5#
發表於 22-7-21 18:28 |只看該作者
轉美金囉


已刪除用户

積分: 4846


6#
發表於 22-7-21 18:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


7#
發表於 22-7-21 18:38 |只看該作者

回覆樓主:

舊年開始已分批轉哂做人民幣, 市場上, 咩風都可以吹, 但現實歸現實,現實邊個最有經濟實力, 有眼睇, 拜登急到日日都想搵習主席傾心事

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:32
opclk99    發表於 22-7-21 20:44


伯爵府

積分: 18235


8#
發表於 22-7-21 18:44 |只看該作者
mastermama 發表於 22-7-21 18:13
我係師奶仔一名唔識經濟,亦只有小小港股做老本,睇見好多「專家」話近來唔少國際大鱷拋售港元,政府不斷入 ...

我到呢一刻、九成九都系持有港元
見到聯繫匯率咁樣、都好驚


大宅

積分: 1619


9#
發表於 22-7-21 18:49 |只看該作者
加息就得啦,


珍珠宮

積分: 30201


10#
發表於 22-7-21 18:49 |只看該作者

回覆樓主:

樓主不如search下張相嗰位人兄嘅資料先


侯爵府

積分: 23300

母親節2025勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


11#
發表於 22-7-21 18:50 |只看該作者
小肥兔 發表於 22-7-21 18:38
舊年開始已分批轉哂做人民幣, 市場上, 咩風都可以吹, 但現實歸現實,現實邊個最有經濟實力, 有眼睇, ...

人仔都跌左好多


象牙宮

積分: 235774


12#
發表於 22-7-21 18:51 |只看該作者

回覆樓主:

係咪架,咁外幣係咪會爆升


珍珠宮

積分: 42122


13#
發表於 22-7-21 18:52 |只看該作者
myboyboyboy 發表於 22-7-21 18:29
港元同美元掛鉤

樓主係假設香港維持唔到聯繫匯率時港元大跌嘅風險嘛!
香港呢幾日日日都幾億幾億咁出手,都驚驚地㗎!


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


14#
發表於 22-7-21 18:53 |只看該作者
142526 發表於 22-7-21 18:50
人仔都跌左好多

我睇長遠, 明知老尾衰退, 仲買美元, 太不智

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:33
Prosperous    發表於 22-7-21 18:56


侯爵府

積分: 23300

母親節2025勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


15#
發表於 22-7-21 18:56 |只看該作者
小肥兔 發表於 22-7-21 18:53
我睇長遠, 明知老尾衰退, 仲買美元, 太不智

都係


公爵府

積分: 26646


16#
發表於 22-7-21 19:01 |只看該作者
Ononluk 發表於 22-7-21 18:28
轉美金囉
咁如果聯繫匯率真係保唔住要脫鈎, 到時尾元大跌, 衣家用 7.8 買的尾元咪坐晒艇?


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


17#
發表於 22-7-21 19:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Jasmine-4711 於 22-7-21 19:33 編輯

美國因通脹加劇才逼住加息,
香港的銀行冇跟住美國加息所以港元才遭拋售.
(ie.只要香港加息, 大量拋售就會停止, 不會“乾塘”)

但人民幣、日元、英磅、歐羅都相對美元下跌, 反而係同美元掛了鈎的港元比外幣更保值.

既然港元同美元掛鈎, 波幅有規限, 根本冇誘因將港元兑换成美元.

至於港元同美元脱鈎?
金管局發癲冇咁早,
掛美元比掛非美元的一籃子貨幣更保值.
相對美元,其他主要外幣及人民幣都在下跌中, 香港冇可能揀跳船自殺.


珍珠宮

積分: 42122


18#
發表於 22-7-21 19:05 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-7-21 19:01
咁如果聯繫匯率真係保唔住要脫鈎, 到時尾元大跌, 衣家用 7.8 買的尾元咪坐晒艇?
...



水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


19#
發表於 22-7-21 19:08 |只看該作者
港元有機會同美元脫鉤,但會掛其他幣值:例如人民幣(出現這情況係美元大跌而唔係美元升),所以港元大跌機會唔大,而且當儲備去到一個位,銀行就會加息。
因美元同港元掛鉤,要保值可兌換資源國的貨幣(澳/加)/人民幣或黃金。


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


20#
發表於 22-7-21 19:11 |只看該作者
Ononluk 發表於 22-7-21 18:52
樓主係假設香港維持唔到聯繫匯率時港元大跌嘅風險嘛!
香港呢幾日日日都幾億幾億咁出手,都驚驚地㗎!
...

本帖最後由 mandy952 於 22-7-21 19:12 編輯

香港仲有幾萬億儲備,淨係抗疫都使左6千個億

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo