0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 325


1#
發表於 22-9-9 16:11 |只看該作者
谷奶真係痛到頂唔順,又硬又漲,聽人話美贊x隻藍臻成分似人奶想試下轉,但係99又係咁話人奶營養好啲,嘈左兩句


複式洋房

積分: 275


2#
發表於 22-9-9 16:51 |只看該作者
回覆 gillngaiii 的帖子

我覺得每個人身體都唔一樣,平日湊b已經好辛苦啦~ 唔好比太大壓力自己❤️ 試下同奶奶溝通下,一係睇下人奶補奶粉得唔得


複式洋房

積分: 325


3#
發表於 22-9-9 17:46 |只看該作者
回覆 LovelyEsya 的帖子

我為左餵人奶戒曬咖啡同茶啦,但係都係會痛。已經睇多左唔同人奶轉奶粉ge資料,先同99講下。


大宅

積分: 3362


4#
發表於 22-9-9 22:30 |只看該作者
回覆 gillngaiii 的帖子

比少少餵人奶的意見,容易塞奶的每日服卵磷脂,最少早晚一粒1200mg。
不論用泵定係埋身,塞奶都係暫時性的,三個月左右bb食量定左,達到供需平衡時,就會很少脹奶,乳房都係軟淋淋的。

奶粉每個牌子的成份大同小異,bb食奶粉有短暫的適應期,期間有機會便秘或腹瀉。如果一段時間都無改善,就代表奶粉同bb唔夾要轉。另外奶粉唔夾有機會bb唔鍾意食、或者過敏的情況發生。


總之,人奶和奶粉各有好處和壞處,兩者都需要時間適應。


禁止訪問

積分: 83


5#
發表於 22-9-13 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 275


6#
發表於 22-9-14 11:46 |只看該作者
回覆 gillngaiii 的帖子

enfinitxx 口味淡d都似母乳嘅,我以前餵過阿b都飲得幾好~同埋佢又有乳鐵蛋白,幫到bb建立自身免疫力


大宅

積分: 3582


7#
發表於 22-9-14 12:54 |只看該作者
本帖最後由 laiwailing988 於 22-9-14 12:55 編輯

谷奶就真係要泵多D,等佢通,再唔係食卵磷脂都會有幫助.餵到人奶就餵人奶啦,始終對BB最好.如果想轉奶粉的話可以試下illuxx,佢入面有6隻hmo,會比較似人奶,bb都會易d適應


禁止訪問

積分: 1447


8#
發表於 22-9-15 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo