美容扮靚

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 7101


1#
發表於 09-4-2 11:23 |只看該作者
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, 我每天會飲一杯西梅汁, 以減去不能大大的副作用, 因為我飲親都會瀉. 也會吃多種女性維他命.

[ 本帖最後由 moondream3003 於 09-4-3 10:18 編輯 ]


男爵府

積分: 7101


2#
發表於 09-4-3 10:17 |只看該作者
昨晚上磅, Honey嚇到眼也突了出來.

136磅呀! 有無咁快呀! 第一日咋0咼.


禁止訪問

積分: 81803


3#
發表於 09-4-3 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7101


4#
發表於 09-4-3 15:01 |只看該作者
我琴日食少左三分二野呀! 真係好飽.


複式洋房

積分: 152


5#
發表於 09-4-3 15:18 |只看該作者
但係你要留意下自己d 情緒問題呀...
因為以我所知, 呢隻藥本身都係d情緒藥種類..
有機會副作用 = 抑鬱~!

我就等緊另一隻排油藥出..
好似 7 月o係香港有得買, 外國d 人用得超好


男爵府

積分: 7101


6#
發表於 09-4-3 15:22 |只看該作者
我好想食朱古力呀! 我可以一日食一細排dove架, 無得食, 真係抑鬱...........


男爵府

積分: 7101


7#
發表於 09-4-3 15:24 |只看該作者
多謝你D意見, 我會留意架啦, 係0咼, 排油藥係0吾係會大大時只出油架, 聽閒好恐怖.

原帖由 blackbb 於 09-4-3 15:18 發表
但係你要留意下自己d 情緒問題呀...
因為以我所知, 呢隻藥本身都係d情緒藥種類..
有機會副作用 = 抑鬱~!

我就等緊另一隻排油藥出..
好似 7 月o係香港有得買, 外國d 人用得超好 ...


複式洋房

積分: 152


8#
發表於 09-4-3 15:29 |只看該作者
係呀~..
大大o個時lor..
我睇過佢點work..
好似係食野前食一粒..
佢會減低你條腸o吸油..
所以呵返出來...
咁你食朱古力都得啦...

係wor..
你係咪生完bb 先肥架?


男爵府

積分: 8322


9#
發表於 09-4-3 15:59 |只看該作者
以前我都食過排油丸, 係邊隻牌子忘記了.
但我就無乜效, 可能我本身好少食好油膩既野.
去完廁所得少少油排出.

我朋友佢同我相反, 佢鍾意食肉, 肥淋淋的東西,
佢就見到自己排好多油!

諾美亭我就 work, 生完 bb 食個半月瘦番晒!


男爵府

積分: 7101


10#
發表於 09-4-3 16:52 |只看該作者
除左朱古力, 我平時食得好清架, 一樽油用差不多一年.

生完仔仔食人奶已經回復番去12x架啦, 後來突然少左奶, 比Honey谷肥左之ma. 仔仔剛剛四歲, 介人奶lu, 咁我就可以開始減肥

原帖由 blackbb 於 09-4-3 15:29 發表
係呀~..
大大o個時lor..
我睇過佢點work..
好似係食野前食一粒..
佢會減低你條腸o吸油..
所以呵返出來...
咁你食朱古力都得啦...

係wor..
你係咪生完bb 先肥架? ...


男爵府

積分: 7101


11#
發表於 09-4-3 16:53 |只看該作者
食諾美亭係唔係真係會訓0吾着架? 但係我都仲係好sleepy 0咼. 請問你減完點keep架?

原帖由 boise 於 09-4-3 15:59 發表
以前我都食過排油丸, 係邊隻牌子忘記了.
但我就無乜效, 可能我本身好少食好油膩既野.
去完廁所得少少油排出.

我朋友佢同我相反, 佢鍾意食肉, 肥淋淋的東西,
佢就見到自己排好多油!

諾美亭我就 work, 生完 bb 食個 ...


男爵府

積分: 7101


12#
發表於 09-4-5 16:36 |只看該作者
第二天進度開始慢起來, 但都可以一天減一磅


男爵府

積分: 8032


13#
發表於 09-4-5 16:44 |只看該作者
我想問..你食諾美亭...幾多元一盒~~
我識果間賣緊..480~~我覺得好貴..~


子爵府

積分: 13590


14#
發表於 09-4-5 23:53 |只看該作者
我都食緊15mg,今日第八日已經輕左4磅啦,
希望keep住減磅啦,我未生時105磅,臨生時去到165磅,生完囡囡就140磅,到而家3年啦,仲有122磅,而家減左4磅,仲有118磅呀

我買得好貴喎要$630 28粒


禁止訪問

積分: 4228


15#
發表於 09-4-6 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7101


16#
發表於 09-4-6 11:03 |只看該作者
我係去睇開家庭生醫架, 佢診金$180 (佢都無得賺, 因為我睇埋感冒哮喘 ), 減肥藥每星期7日$100. 我諗睇醫生安全D咋.

原帖由 PINK0717 於 09-4-5 16:44 發表
我想問..你食諾美亭...幾多元一盒~~
我識果間賣緊..480~~我覺得好貴..~


男爵府

積分: 7101


17#
發表於 09-4-6 11:04 |只看該作者
咁貴

原帖由 goofyszesze 於 09-4-5 23:53 發表
我都食緊15mg,今日第八日已經輕左4磅啦,
希望keep住減磅啦,我未生時105磅,臨生時去到165磅,生完囡囡就140磅,到而家3年啦,仲有122磅,而家減左4磅,仲有118磅呀

我買得好貴喎要$630 28粒 ...


男爵府

積分: 7101


18#
發表於 09-4-6 11:10 |只看該作者
佢個網址係 http://www.reductil.com.hk/login.php.

在網上找到其他人食過D人的意見, 佢地話有的副作用係:
1. 訓唔著(但係我好眼訓)
2. 大大不到(所以我每天飲西莓汁, 同食兩個蘋果, 日日都有, 醫生有開通便藥, 我無食.)
3. 心跳 (0吾覺0咼, 舒服過食哮喘藥好多好多)
4. 手震 (我都無呀)

有D人話食左一至兩個星期就D副作用無咁多.

1個療程要食幾多? 真係0吾知0咼, 我諗住到120磅就收手架咋.

想問隻藥邊到有得買? 藥房都有得賣.

原帖由 rainbow1623 於 09-4-6 10:55 發表
想問隻藥邊到有得買? 1個療程要食幾多? 有無乜嘢副作用? 有無d詳細資料俾我睇吓, thx~~


男爵府

積分: 7101


19#
發表於 09-4-6 11:12 |只看該作者
我今早磅過啦, 同昨天磅數一樣, 可能星期日無事做食多左啦. 繼續努力.


公爵府

積分: 29510

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 09-4-6 12:12 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-4-2 11:23 發表
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, 我每天會飲一杯西梅汁, 以減去不能大大的副作用, 因 ...

請問可否PM我家庭醫生的地址/電話?
是否可直接話係睇減肥?可否淨配藥?THX!

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo