自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 9446


1#
發表於 22-12-3 23:14 |只看該作者
請教下各位,囡嚟咗m大約年半,近兩個月隔兩星期嚟一次M, 每次量都正常,唔似排卵出血。會唔會嚟咗年半仲會亂亂地?


侯爵府

積分: 24920

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 22-12-3 23:35 |只看該作者
我都想問... 女已來M 2年半, 都不太凖, 有時隔20日左右, 每次6-7日.
11月來完一星期又來. 我再睇下點, 想帶佢去睇中醫


水晶宮

積分: 65557


3#
發表於 22-12-3 23:48 |只看該作者
10幾歲D M亂好常見,荷爾蒙未穩定
亂得滯搵醫生調下經
壓力同情緒都會影響,大個啲會好啲


子爵府

積分: 10218


4#
發表於 22-12-3 23:56 |只看該作者

回覆樓主:

我個女已經黎咗2年幾,初時每月一次,半年後就時常都一個月2次,真心煩囉。
之後同佢睇瑪麗青少年婦科,醫生話青春期喺會有d亂,如果相隔不是太近和經量不是太多就無問題,只有 moon住


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo