心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 36


1#
發表於 22-12-26 22:55 |只看該作者
十年了,被“家人”已經趕出門口十年了,以為已經習慣大時大節自己過,原來仲未可以...孤單感覺從未走過 幾時先可以習慣...唉


男爵府

積分: 5661


2#
發表於 22-12-26 23:22 |只看該作者
有我們陪伴你,你不孤單,有什麼有事,都可以喺呢度講,我們會耐心聽你講嘅!


男爵府

積分: 9464


3#
發表於 22-12-27 00:28 |只看該作者
咁耐都未習慣 ?太耐帶來牽掛 ?!
曾經錯對與否 ,畢竟家人 。
做自己想做的事 … 放膽解決問題 (希望你明白 )


男爵府

積分: 7992


4#
發表於 22-12-27 01:11 |只看該作者
smallpotatoess 發表於 22-12-26 22:55
十年了,被“家人”已經趕出門口十年了,以為已經習慣大時大節自己過,原來仲未可以...孤單感覺從未走過 :t ...

想知點解括住“家人”二字?有原因嗎?


洋房

積分: 36


5#
發表於 22-12-27 02:58 |只看該作者
Heman2001 發表於 22-12-27 01:11
想知點解括住“家人”二字?有原因嗎?

因為覺得自己已經是孤兒了


洋房

積分: 36


6#
發表於 22-12-27 03:00 |只看該作者
零食狂 發表於 22-12-27 00:28
咁耐都未習慣 ?太耐帶來牽掛 ?!
曾經錯對與否 ,畢竟家人 。
做自己想做的事 … 放膽解決問題 (希望你 ...

好多年前試過了,沒有回應,到而家已不能聯絡,消失了


洋房

積分: 36


7#
發表於 22-12-27 03:01 |只看該作者
nownow 發表於 22-12-26 23:22
有我們陪伴你,你不孤單,有什麼有事,都可以喺呢度講,我們會耐心聽你講嘅!
...

謝謝你


男爵府

積分: 5661


8#
發表於 22-12-30 11:42 |只看該作者
樓主,試吓睇吓ViuTV九點半嘅,心靈師,每一集一個故事,希望幫到你,
不能在你掌握之內嘅嘢,放下吧!盡了力就夠了,


珍珠宮

積分: 32674


9#
發表於 22-12-30 19:55 |只看該作者

回覆樓主:

以前看過一本書
大致上講
人生就像一場舞台劇
有時我哋被安排合唱(與人一起)
有時被安排獨唱(solo)

好好演活好自己的角色
好好生活就是了!


男爵府

積分: 6304


10#
發表於 23-1-1 23:12 |只看該作者
smallpotatoess 發表於 22-12-26 22:55
十年了,被“家人”已經趕出門口十年了,以為已經習慣大時大節自己過,原來仲未可以...孤單感覺從未走過 :t ...
曾經與家人之間發生咩事呢?為情人或許仍有得救,但有些事情過份了,就真係好難返轉頭

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo