自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


伯爵府

積分: 15622


1#
發表於 23-1-6 21:49 |只看該作者
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。


侯爵府

積分: 24562


2#
發表於 23-1-6 22:15 |只看該作者
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...

日本城55/10支,但600先免運費
attach1/tmp/phpfihcvy


子爵府

積分: 10986


3#
發表於 23-1-6 23:25 |只看該作者
你申報左,2日內會送黎


男爵府

積分: 6639


4#
發表於 23-1-6 23:30 |只看該作者
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...

HKTv mall有得賣,$350免運費


伯爵府

積分: 15622


5#
發表於 23-1-7 10:05 |只看該作者
parrot1208 發表於 23-1-6 23:25
你申報左,2日內會送黎

申報咗五日,咩都無。


珍珠宮

積分: 48684

好媽媽勳章


6#
發表於 23-1-7 10:15 |只看該作者

回覆樓主:

打熱線電話~1833019問下,無理由全家中都無一個人收到。


珍珠宮

積分: 37201


7#
發表於 23-1-7 10:18 |只看該作者

回覆樓主:

老公12/7中,12/8就有人送手帶加抗疫包喎


珍珠宮

積分: 37201


8#
發表於 23-1-7 10:19 |只看該作者
jaycee_mami 發表於 23-1-7 10:15
打熱線電話~1833019問下,無理由全家中都無一個人收到。

呢個係民政事務處送物資電話,抗疫包係衞生處送?


別墅

積分: 806


9#
發表於 23-1-7 10:33 |只看該作者

回覆樓主:

我呢兩日確診,即日報完同日下午已有人送來,我仔昨日確診都是同日下午就送來


翡翠宮

積分: 97287


10#
發表於 23-1-7 10:50 |只看該作者

回覆樓主:

我星期四報尋日收到抗疫包, 裏面有 大陸成藥口罩檢測包探熱針。

老公遲我一日,核酸報告陽性,已上報到而家未收到任何嘢。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


11#
發表於 23-1-7 10:54 |只看該作者
搵親屬/朋友幫手囉!


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


12#
發表於 23-1-7 11:05 |只看該作者
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...

我係你寧願唔買 狂打熱線叫佢送黎


男爵府

積分: 5910


13#
發表於 23-1-7 11:10 |只看該作者
本帖最後由 kay 於 23-1-7 11:11 編輯
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...

HKTVmall 買,我女變陰先收到防疫包,第7日先收到,



大宅

積分: 4415


14#
發表於 23-1-7 11:31 |只看該作者
12月31日晚上申報,1月2日收到抗疫包。
另一個同住家人1月3日申報,第二日也收到。


伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 23-1-7 12:04 |只看該作者
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...

打上去問,有機會送錯地址,朋友試過收到隔離村同座同單位物資


珍珠宮

積分: 48113

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 23-1-7 12:11 |只看該作者
本帖最後由 happymama11 於 23-1-7 12:12 編輯
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...

你有冇上報衛生署?如果有嘅話12個鐘同來一定會送到俾你!
好似我細佬尋日朝早6:00上報,中午12點已經收到物資包。
但如果你已經上報未收到嘅話,你可以打電話查詢,之後就好快有人送到俾你㗎喇!


伯爵府

積分: 15622


17#
發表於 23-1-7 12:22 |只看該作者
happymama11 發表於 23-1-7 12:11
你有冇上報衛生署?如果有嘅話12個鐘同來一定會送到俾你!
好似我細佬尋日朝早6:00上報,中午12點已經收到 ...

上報咗成五日,今日打去問下。


大宅

積分: 3970


18#
發表於 23-1-7 12:32 |只看該作者
4/1一中即報衞生處,岩先打去問,職員話再等多一日,無甘快有。我見好多人都話好快會收到


大宅

積分: 4037


19#
發表於 23-1-7 12:46 |只看該作者
frenchmay 發表於 23-1-6 21:49
全家中曬,但咁多日都無收過抗疫包,家中快測捧都快用完。邊度買會平啲,最好online, 依家未可以出街。
...
Price.com search,我去葵涌廣場比日本城更平。佢可以用順豐送上門。係佢度買過政府派果兩隻


伯爵府

積分: 15622


20#
發表於 23-1-7 12:49 |只看該作者
wk4335 發表於 23-1-7 12:32
4/1一中即報衞生處,岩先打去問,職員話再等多一日,無甘快有。我見好多人都話好快會收到
...

佢哋話要等幾日。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo