自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 37044


1#
發表於 23-1-20 00:04 |只看該作者
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?


水晶宮

積分: 56756


2#
發表於 23-1-20 00:08 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

我仔係,一直都要午睡
依家大一
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


3#
發表於 23-1-20 00:12 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

我中學時都午睡喎。正。
I am Agent P


男爵府

積分: 7909


4#
發表於 23-1-20 00:18 |只看該作者
本帖最後由 Icyanson0609 於 23-1-20 00:19 編輯
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

我囡都有午瞓,我都問過囡呢個問題,佢答案「因上堂好用精神,返到屋企成個人放鬆左再加瞓一瞓後,人都清醒返啲」



伯爵府

積分: 19556


5#
發表於 23-1-20 00:22 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rosenok 於 23-1-20 00:23 編輯

好習慣
义一义電,更醒神
好過睇電話/打機


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


6#
發表於 23-1-20 00:24 |只看該作者
我女都有瞓,放學返來瞓完先做功課


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


7#
發表於 23-1-20 00:26 |只看該作者
hedhed 發表於 23-1-20 00:12
我中學時都午睡喎。正。
我都係,中學都重午睡,出黎做野,有時間有機會都繼續午睡


公爵府

積分: 29435

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 23-1-20 00:57 |只看該作者
FJmom 發表於 23-1-20 00:26
我都係,中學都重午睡,出黎做野,有時間有機會都繼續午睡

上堂成日都瞓喎


珍珠宮

積分: 48879


9#
發表於 23-1-20 01:01 |只看該作者
我大仔有時都會
放學已經攰,跟住好多時有補課
間唔中瞓一陣先食飯,食完飯又再温書練琴
我都戥佢攰


別墅

積分: 550


10#
發表於 23-1-20 01:19 |只看該作者
唔知算唔算得上午睡
阿仔有時lunch time鐘意趴喺張枱恰一陣
除低副眼鏡等對眼輕鬆吓咁 畢竟全戴住好攰
其實冇真正瞓著 上堂鐘聲一響自然會彈起身


子爵府

積分: 12696

牛年勳章


11#
發表於 23-1-20 01:20 |只看該作者
我成人返工都有午睡,帶飯在公司食,食15分鐘,之後就訓30分鐘左右( 趴係張枱瞓), 每日都慣咗, 叉一叉電……完成為下午嘅工作


侯爵府

積分: 24610


12#
發表於 23-1-20 03:37 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 free2020 於 23-1-20 03:37 編輯

其實係國內返工既,佢哋中午有成2-3小時午休,好多都返屋企瞓下先再返下午
其實都幾養生


珍珠宮

積分: 39076

好媽媽勳章


13#
發表於 23-1-20 06:28 |只看該作者

回覆樓主:

上堂時午睡


大宅

積分: 3446


14#
發表於 23-1-20 06:44 |只看該作者

回覆樓主:

午睡其實好健康,可惜香港人太忙

對小朋友腦部發展好好, 中學都要要


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 23-1-20 06:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 goo_littlebb 於 23-1-20 06:48 編輯

咩時間午睡?唔係返學咩?有短短小睡其實係好事


大宅

積分: 1992


16#
發表於 23-1-20 06:50 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

多久?


大宅

積分: 1992


17#
發表於 23-1-20 06:50 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 23-1-20 06:47
咩時間午睡?唔係返學咩?有短短小睡其實係好事

其實我都覺得午睡幾好


大宅

積分: 1992


18#
發表於 23-1-20 06:51 |只看該作者
rosenok 發表於 23-1-20 00:22
好習慣
义一义電,更醒神
好過睇電話/打機

我見好多食完飯就喺度打機


大宅

積分: 1992


19#
發表於 23-1-20 06:52 |只看該作者
Icyanson0609 發表於 23-1-20 00:18
我囡都有午瞓,我都問過囡呢個問題,佢答案「因上堂好用精神,返到屋企成個人放鬆左再加瞓一瞓後,人都清 ...

睡一睡,調整腦部人都醒神啲


大宅

積分: 1992


20#
發表於 23-1-20 06:53 |只看該作者
kcpak 發表於 23-1-20 00:08
我仔係,一直都要午睡
依家大一

睡幾耐?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo