立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35304
琥珀宮
積分: 191368
mmya 發表於 23-2-8 21:51 用緊嗰個好殘想換個 但依家根本都唔太需要攞個銀包出嚟 今天睇中咗個卡片包 (細個啲薄啲)
mandy952 發表於 23-2-8 21:54 兩摺最好用,三摺有點麻煩
大宅
積分: 4416
子爵府
積分: 11327
水晶宮
積分: 65234
mmya 發表於 23-2-8 22:04 係囉 我都係咁諗
珊瑚宮
積分: 102013
capricornbb 發表於 23-2-8 22:24 你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入? 我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀 ...
積分: 38029
男爵府
積分: 5643
kmbb519 發表於 23-2-9 15:38 有少少麻煩, 我用緊最薄果種.......... 有時要帶cash, 多兩張都塞唔入 唯有就咁放手袋暗格, 不過要 ...
公爵府
積分: 25607
積分: 34603
積分: 34922
積分: 45011
huenhuenli 發表於 23-2-9 15:42 反而大小小我覺得安全d,太細太薄易跌
積分: 27234
積分: 27449
小肥兔 發表於 23-2-9 20:10 已經無用銀包好多年, 現在只用card holder, 銀仔放散紙包
伯爵府
積分: 17771
積分: 62306
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy