自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 35304


1#
發表於 23-2-8 21:51 |只看該作者
用緊嗰個好殘想換個
但依家根本都唔太需要攞個銀包出嚟
今天睇中咗個卡片包 (細個啲薄啲)
但放銀紙可能要摺三摺先放到落去
會唔會好麻煩呢?


琥珀宮

積分: 191368

馬年勳章


2#
發表於 23-2-8 21:54 |只看該作者
mmya 發表於 23-2-8 21:51
用緊嗰個好殘想換個
但依家根本都唔太需要攞個銀包出嚟
今天睇中咗個卡片包 (細個啲薄啲)

兩摺最好用,三摺有點麻煩


珍珠宮

積分: 35304


3#
發表於 23-2-8 22:04 |只看該作者
mandy952 發表於 23-2-8 21:54
兩摺最好用,三摺有點麻煩

係囉 我都係咁諗


大宅

積分: 4416


4#
發表於 23-2-8 22:16 |只看該作者

回覆樓主:

睇中就買


大宅

積分: 4416


5#
發表於 23-2-8 22:16 |只看該作者
mandy952 發表於 23-2-8 21:54
兩摺最好用,三摺有點麻煩

太多嘢又摺唔埋


子爵府

積分: 11327

2024年龍年勳章


6#
發表於 23-2-8 22:17 |只看該作者
覺得麻煩


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


7#
發表於 23-2-8 22:24 |只看該作者
mmya 發表於 23-2-8 22:04
係囉 我都係咁諗


你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入?

我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀包



https://www.dior.com/zh_hk/fashi ... ZCqvcBoCLs8QAvD_BwE


珊瑚宮

積分: 102013

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


8#
發表於 23-2-8 22:34 |只看該作者
如果自己已經少用現金
咁就真係冇咩所謂啦


珍珠宮

積分: 35304


9#
發表於 23-2-9 13:35 |只看該作者
capricornbb 發表於 23-2-8 22:24
你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入?

我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀 ...

係呀就係呢啲款
不過又好似好麻煩咁


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


10#
發表於 23-2-9 15:38 |只看該作者
有少少麻煩, 我用緊最薄果種.......... 有時要帶cash, 多兩張都塞唔入 唯有就咁放手袋暗格, 不過要帶 cash 的機會唔算好多, 一個月都冇一次......
大事化小, 小事化毛.........


男爵府

積分: 5643


11#
發表於 23-2-9 15:42 |只看該作者
反而大小小我覺得安全d,太細太薄易跌


珍珠宮

積分: 35304


12#
發表於 23-2-9 19:46 |只看該作者
kmbb519 發表於 23-2-9 15:38
有少少麻煩, 我用緊最薄果種.......... 有時要帶cash, 多兩張都塞唔入 唯有就咁放手袋暗格, 不過要 ...

唯一用現金係街市


公爵府

積分: 25607


13#
發表於 23-2-9 19:51 |只看該作者
我喺 mtr Station Store買了個$239
薄身兩摺
+少少coins space


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


14#
發表於 23-2-9 19:51 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 BGCOME08 於 23-2-9 19:52 編輯

我用緊卡包,方便係唔洗咁大個包,唔方便係下下都要接錢。如果我用大紙,例如一千,500,對方又找一疊銀紙俾我,我接接接舊錢就接到好厚,係放唔落個卡包度…


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


15#
發表於 23-2-9 20:10 |只看該作者

回覆樓主:

已經無用銀包好多年, 現在只用card holder, 銀仔放散紙包


珍珠宮

積分: 45011

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 23-2-9 20:19 |只看該作者
huenhuenli 發表於 23-2-9 15:42
反而大小小我覺得安全d,太細太薄易跌

x 2 咭、銀紙,散紙等,不必左攝右攝



公爵府

積分: 27234


17#
發表於 23-2-9 20:27 |只看該作者
capricornbb 發表於 23-2-8 22:24
你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入?

我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀 ...

幾靚喎, 搞到我想換



公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


18#
發表於 23-2-9 21:48 |只看該作者
小肥兔 發表於 23-2-9 20:10
已經無用銀包好多年, 現在只用card holder, 銀仔放散紙包

用卡片包放 信用卡、身份證
買野全部 嘟手機



伯爵府

積分: 17771


19#
發表於 23-2-9 21:50 |只看該作者

回覆樓主:

我都轉了用卡包了,因為好少用現金
大多數八達通,信用咭,卡包已經搞掂
但會有個長夾,好薄嘅放現金,但其實都。好炒拎出嚟
如果玥金放卡包,我個人覺得比拎多個長夾麻煩


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


20#
發表於 23-2-9 21:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lovelybaby2015 於 23-2-9 21:55 編輯

拎$係有d麻煩,不過我都買咗個,用細手袋時用

但其實都好少用現金,主要係嘟八達通先拎出嚟,我又冇乜所謂,不過最好買有多d卡位,我自己就要放身分證丶八達通丶一至兩張信用卡丶住戶證,起碼5隔

我嗰個係tory burch呢個款,佢有好多色
attach1/tmp/phplwCUiJ

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo