自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 6459


1#
發表於 23-11-15 17:41 |只看該作者
話說九月開學時,我通知左學校我小朋友有AdHd,老師話會同學校嘅支援組跟進下,但到依家仲係咩都無?呢個時候係咪應該已經有更進呢?


珍珠宮

積分: 39335


2#
發表於 23-11-15 17:54 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 17:41
話說九月開學時,我通知左學校我小朋友有AdHd,老師話會同學校嘅支援組跟進下,但到依家仲係咩都無?呢個時 ...

唔好寄望主流學校會有太多跟進支援


大宅

積分: 2166


3#
發表於 23-11-15 18:52 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 17:41
話說九月開學時,我通知左學校我小朋友有AdHd,老師話會同學校嘅支援組跟進下,但到依家仲係咩都無?呢個時 ...

最好問返學校老師。之前邊個老師同你講話有學校支援組跟進的那位,應該會好啲。你小朋友係小學定中學?


子爵府

積分: 12578


4#
發表於 23-11-15 18:54 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 17:41
話說九月開學時,我通知左學校我小朋友有AdHd,老師話會同學校嘅支援組跟進下,但到依家仲係咩都無?呢個時 ...

學校嘅支援應該進行中, 有冇老師投訴佢呀? 包容 接受都係一種支援, 上堂嘅課程都會修訂。 其他嘅嘢相信都係要靠自己。 特別係一啲訓練 學校應該都冇㗎喇 始終主流學校


侯爵府

積分: 21342

牛年勳章 2018復活節勳章


5#
發表於 23-11-15 18:57 |只看該作者

回覆樓主:

可以試下打去搵senco
了解下學校有冇咩俾adhd既小組
同埋睇下會唔會安排到一啲調適


水晶宮

積分: 74808


6#
發表於 23-11-15 19:49 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 17:41
話說九月開學時,我通知左學校我小朋友有AdHd,老師話會同學校嘅支援組跟進下,但到依家仲係咩都無?呢個時 ...

通常你要有醫生信,信內寫明需要咩支援會快好多


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


7#
發表於 23-11-15 20:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49916


8#
發表於 23-11-15 20:01 |只看該作者

回覆樓主:

你追下學校好啲,一般學校會安排下專注力班,搵社工同學生傾下計,你指調適係功課上調適?


男爵府

積分: 6459


9#
發表於 23-11-15 20:06 |只看該作者
wan_sosin 發表於 23-11-15 20:01
你追下學校好啲,一般學校會安排下專注力班,搵社工同學生傾下計,你指調適係功課上調適?
...

功課上其實唔使調適,佢自己響學校都做哂8,9成,我只係等緊如果有adhd 信後,學校會有咩安排比到佢,或者都只係alert佢哋我小朋友有adhd?


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


10#
發表於 23-11-15 20:13 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 20:06
功課上其實唔使調適,佢自己響學校都做哂8,9成,我只係等緊如果有adhd 信後,學校會有咩安排比到佢,或者都 ...

有醫生信, 學校才可開始向申請政府撥款做支援(以人頭計).

唔知是否每學期/申請n月後撥一次,
你找班主任/負責的社工跟進下


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


11#
發表於 23-11-15 20:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6459


12#
發表於 23-11-15 20:33 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 23-11-15 20:13
有醫生信, 學校才可開始向申請政府撥款做支援(以人頭計).

唔知是否每學期/申請n月後撥一次,

尤德果封信承認嗎?


男爵府

積分: 6459


13#
發表於 23-11-15 20:40 |只看該作者
opclk99 發表於 23-11-15 20:21
其实支援唔多的,
當年我家老2係有信,
駐校社工同老师咪間中比d活動如大食會呀,

我小朋友測考唔使加時,我都唔係因為呢樣先同學校講,我只係想學校會唔會有咩training 比到個仔(行為舉止上)


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


14#
發表於 23-11-15 20:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49916


15#
發表於 23-11-15 20:48 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 20:06
功課上其實唔使調適,佢自己響學校都做哂8,9成,我只係等緊如果有adhd 信後,學校會有咩安排比到佢,或者都 ...

安排係會有嘅,每間學校會有不同,但坦白講,幫助唔大,小學生的話,在家嘅教導更重要,比信心個小朋友,教佢哋安排同計劃事情。
我仔都係ADHD,15歲啦,近日我有份速遞件想佢放學去攞,佢叫我提佢,佢驚唔記得,我就話,我無得一世跟你後面提你,你必須要諗一個方法幫你自己,當係一種訓練,就咁樣,佢攞咗份件返屋企。
生活上佢哋有唔少難處,除咗見醫生或食藥,都要慢慢幫佢哋搵方法處理生活上嘅事,當年我上咗好多堂,睇咗啲書,首先自己學識,再教小朋友。


男爵府

積分: 6459


16#
發表於 23-11-15 20:48 |只看該作者
opclk99 發表於 23-11-15 20:46
咁你唔好寄望有乜野青檸了,
可能幾個月才有一堂,
中间只有d無謂活动玩下。

如果咁樣,我當初係咪其實無需要通知學校,依家可能又比佢哋標籤左。


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


17#
發表於 23-11-15 20:51 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 20:33
尤德果封信承認嗎?

醫院出, 當然ok

但有幾多支援, 每間學校不同,
你向班主任/負責的社工問詳細些


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


18#
發表於 23-11-15 20:53 |只看該作者
lukelukeu 發表於 23-11-15 20:48
如果咁樣,我當初係咪其實無需要通知學校,依家可能又比佢哋標籤左。

咁又唔係

知道學生有ADHD, 而不是頑皮,
罰少d

點評

opclk99    發表於 23-11-15 21:00


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


19#
發表於 23-11-15 20:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


20#
發表於 23-11-15 21:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo