美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2069


1#
發表於 23-7-11 13:22 |只看該作者
本帖最後由 zuccabb 於 23-7-11 13:22 編輯

有冇jm做過去微絲血管嘅美容機,a記定le好?


禁止訪問

積分: 320


2#
發表於 23-7-11 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2069


3#
發表於 23-7-11 16:27 |只看該作者
CaerLon 發表於 23-7-11 15:15
去微絲血管要打excel v

我知,但唔知邊間好,有冇有經驗jm?


禁止訪問

積分: 320


4#
發表於 23-7-12 05:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2069


5#
發表於 23-7-12 10:16 |只看該作者
CaerLon 發表於 23-7-12 05:02
我就係打過excel v 覺得幾好
3-4次打左已經唔洗再打

請問你在邊間做


大宅

積分: 3493


6#
發表於 23-7-12 10:25 |只看該作者
CaerLon 發表於 23-7-11 15:15
去微絲血管要打excel v

我係A記做, 美容師話v beam 去微血管好d, excel v 係針對氾紅
而我 鼻邊好多微血管打v beam 好有效


大宅

積分: 2069


7#
發表於 23-7-12 19:06 |只看該作者
貝媽 發表於 23-7-12 10:25
我係A記做, 美容師話v beam 去微血管好d, excel v 係針對氾紅
而我 鼻邊好多微血管打v beam 好有效
...

請問打完係咪會紅腫架,係咪好痛?


禁止訪問

積分: 444


8#
發表於 23-7-12 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2069


9#
發表於 23-7-12 23:34 |只看該作者
本帖最後由 zuccabb 於 23-7-12 23:39 編輯
shermanku228 發表於 23-7-12 23:28
我上次做inlight ,佢一次過有嫩膚收毛孔,之後再針對微絲血管做,做完即刻白左
...

未聽過,請問邊度做呀?幾錢?

你做左幾多次先有效果,痛唔痛架?


大宅

積分: 3493


10#
發表於 23-7-13 00:19 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 2069


11#
發表於 23-7-13 08:25 |只看該作者
貝媽 發表於 23-7-13 00:19
v beam 打果時好痛, 比煙辣,比橡筋彈咁樣。打完係細嘅微血管立即唔見晒,你唔刺激佢, 例如我鼻邊有好多 ...

我怕痛,所以仲未決定試邊間試邊隻機,如果揀A+就pm你,謝謝(emoji)

可唔可以事前搽麻膏(emoji)️


禁止訪問

積分: 444


12#
發表於 23-7-13 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3493


13#
發表於 23-7-13 10:46 |只看該作者
zuccabb 發表於 23-7-13 08:25
我怕痛,所以仲未決定試邊間試邊隻機,如果揀A+就pm你,謝謝(emoji)

可唔可以事前搽麻膏(emoji)️

咁佢同 ultherapy 比較,佢唔叫做痛


別墅

積分: 770


14#
發表於 23-7-21 22:07 |只看該作者
回覆 zuccabb 的帖子

V beam係就算敷麻做都痛到漂眼淚重要次次打完變豬頭,但係work嘅幫我控制到Rosacea,呢幾年無再發我就轉打excel v,對比下佢無咁痛唔洗敷麻我都忍到,定期做當保養is ok


大宅

積分: 2069


15#
發表於 23-7-22 00:30 |只看該作者
本帖最後由 zuccabb 於 23-7-22 00:30 編輯
louisegwen 發表於 23-7-21 22:07
回覆 zuccabb 的帖子

V beam係就算敷麻做都痛到漂眼淚重要次次打完變豬頭,但係work嘅幫我控制到Rosacea, ...

我唔忍得痛,咁我都係揀excel v好了,謝謝意見


大宅

積分: 3493


16#
發表於 23-7-25 23:13 |只看該作者
louisegwen 發表於 23-7-21 22:07
回覆 zuccabb 的帖子

V beam係就算敷麻做都痛到漂眼淚重要次次打完變豬頭,但係work嘅幫我控制到Rosacea, ...

可能度數問題?我係美容師打,唔洗敷麻膏,比橡筋彈咁囉,都痛嘅,但我未去到喊


大宅

積分: 1252


17#
發表於 23-7-26 08:28 |只看該作者
advatx <<< 可以睇埋呢部機
幫到手,打完唔會好紅腫


大宅

積分: 2069


18#
發表於 23-7-26 14:25 |只看該作者
michellelaam128 發表於 23-7-26 08:28
advatx

感謝


禁止訪問

積分: 424


19#
發表於 23-7-26 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 424


20#
發表於 23-7-26 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo