懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 157


1#
發表於 23-6-18 20:49 |只看該作者
十幾週驗到有妊糖,但本身係無飯家庭,摸索中成日超標,其實會唔會有wtsapp group傾下計


子爵府

積分: 11618


2#
發表於 23-6-18 22:02 |只看該作者
我都係早期中左糖尿。
而家每餐食完後即企/行/un 直到2小時後,通常都唔會爆7…5.4左右。
當然如果食好多澱粉質都會爆(一碟炒意粉 加 甘筍湯 加餐包)….
我而家盡量唔會食一碗飯 都係半碗-大半碗。有烏冬就盡量食烏冬。
食左升糖指數高既野,心知會奶野既就唔好坐低。


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


3#
發表於 23-6-19 12:41 |只看該作者
驗到有妊娠糖尿,應該會有營養師及糖尿科去跟,及會俾一份餐單去跟。
我係飲糖水後 fail的。營養師個餐單就要求少食多餐。
早、午、晚正餐之外再加茶餐,主要目標係令到個血糖唔好有太大升降。


複式洋房

積分: 157


4#
發表於 23-6-19 18:19 |只看該作者
回覆 TakaLiLuk 的帖子

營養師會比餐單?我淨係有份小冊子講應該點樣食,係咪果份?


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


5#
發表於 23-6-19 19:34 |只看該作者
回覆 ArMay824 的帖子

應該仲有一張紙什麼糖尿病餐單,上面列明早、午、晚及茶餐只能夠食幾多野,小冊子是解釋每一份有多少量,及如何在一餐內轉換份量。


複式洋房

積分: 157


6#
發表於 23-6-23 02:08 |只看該作者
最近喺hkxxmall買野 發現有d生酮食品都可以買下 我買左茄汁同炒麵醬 寫住零糖 聞落去好似好ok 未開始食


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


7#
發表於 23-6-23 15:25 |只看該作者
回覆 ArMay824 的帖子

你可以試下跟餐單份量食完之後驗餐後血糖,咁就知道食唔食得?因為除了醣份,每餐吸收碳水化合物既量都好重要。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo