自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


1#
發表於 09-6-14 20:37 |只看該作者
我想問你地有冇試過用避孕貼, 安全嗎?
有冇人試過中招??
我食左3年藥. 係就係幾安全.
但覺得好悶,因為日日都要食藥丸.


禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 09-6-14 20:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


3#
發表於 09-6-14 20:54 |只看該作者
原帖由 heichunmum 於 09-6-14 20:45 發表
暫時都ok~對於我好似無乜副作用~不過你最好睇左醫生先配~


我聽朋友講得一種? 係咪呀?
thx. 你用左幾耐?


禁止訪問

積分: 67964


4#
發表於 09-6-15 13:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31709

好媽媽勳章


5#
發表於 09-6-15 15:20 |只看該作者
原帖由 湘兒 於 09-6-14 20:37 發表
我想問你地有冇試過用避孕貼, 安全嗎?
有冇人試過中招??
我食左3年藥. 係就係幾安全.
但覺得好悶,因為日日都要食藥丸.



之前避孕貼唔係有個女人用到出左事咩


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


6#
發表於 09-6-15 16:15 |只看該作者
原帖由 米豬蓮 於 09-6-15 15:20 發表



之前避孕貼唔係有個女人用到出左事咩

出咗咩事?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo