美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 263


1#
發表於 23-6-5 13:00 |只看該作者
大家好 , 小弟最近決定比錢去脫毛 , 但之前試過自己拔同剃 ,搞到一直有小紅點 , 有D位生唔返毛出黎 ,
感覺上唔係嚴重既情況 , 平時有自己做磨砂同塗body lotion , 皮膚情況算唔錯
脫毛同一間美容院有CPS可以做 , 每個部位幾百
乳暈/肚 , 試過拔同剃十幾次
大腿/小腿 , 試過剃3,4次
如果4個部位加埋買療程都幾貴
而家脫左1次同時都買左CPS幾次 , 已經安排左近期做CPS
想問如果自己買產品改善 , 因為脫毛係5星期一次 ,
咁中間咩時間可以自己做CPS , 定係自己CPS搞返好先再去脫毛 ?
同埋推薦邊款產品 ?

謝謝!!


大宅

積分: 2641


2#
發表於 23-7-1 10:52 |只看該作者
hang1989 發表於 23-6-5 13:00
大家好 , 小弟最近決定比錢去脫毛 , 但之前試過自己拔同剃 ,搞到一直有小紅點 , 有D位生唔返毛出黎 ,
感覺 ...

其實CPs可以自己喺屋企做,當然都可能有少少風險啦,要自己計好時間唔好burn . 通常做脫毛中間時間可以做一至兩次,做完隔兩星期去做脫毛就OK。我之前喺D記就係咁做嘅.


複式洋房

積分: 263


3#
發表於 23-8-6 17:08 |只看該作者
已經比左錢做緊 , 一開始講解話有65度 , 但買完做完之後先知做緊30度 , 做完好似冇咩改善

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo