想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 165


1#
發表於 23-7-17 22:08 |只看該作者
有冇人知道自己邊日排卵?
果日下腹會好痛,好似要”B”啲野出來咁。有時痛到要食止痛藥,敷暖包舒緩。上星期有晚係咁,就老公do左一次,唔知有無機呢?
定係應該早上先do呢?
各位有無經驗(emoji)(emoji)‍♀️


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


2#
發表於 23-7-18 11:35 |只看該作者
kiwi_bbb 發表於 23-7-17 22:08
有冇人知道自己邊日排卵?
果日下腹會好痛,好似要”B”啲野出來咁。有時痛到要食止痛藥,敷暖包舒緩。上 ...

你買排卵紙驗咪知,taobo 大衛


別墅

積分: 692


3#
發表於 23-7-18 19:42 |只看該作者
kiwi_bbb 發表於 23-7-17 22:08
有冇人知道自己邊日排卵?
果日下腹會好痛,好似要”B”啲野出來咁。有時痛到要食止痛藥,敷暖包舒緩。上 ...

以前我都係玩排卵紙,驗到最深色個排Do 密D囉~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo