懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 328


1#
發表於 23-6-20 13:00 |只看該作者
本帖最後由 Noterror404 於 24-7-29 17:41 編輯

6週 只見到卵黃囊 而且胎囊偏左宮角 有啲危險

7週 胎囊移返中間些 但胎芽偏細3mm 仲未聽到心跳

希望有奇蹟出現bb快高長大

有冇人有類似初期胎長得慢既經歷而最後又成功?
各位可以比啲正能量同鼓勵我嗎!


洋房

積分: 44


2#
發表於 23-7-13 23:03 |只看該作者
Noterror404 發表於 23-6-20 13:00
第二次ivf 好唔容易先著床到

6週 只見到卵黃囊 而且胎囊偏左宮角 有啲危險

你順利嗎?
iui 5wks3 流啡淨係見到胎囊
下星期覆診 有啲緊張

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo