懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 434


1#
發表於 23-6-23 10:34 |只看該作者
請問孕初期可唔可以食魚油丸?有冇媽媽食nordic naturals呢個牌子?


大宅

積分: 2579


2#
發表於 23-7-19 20:31 |只看該作者
yyki78 發表於 23-6-23 10:34
請問孕初期可唔可以食魚油丸?有冇媽媽食nordic naturals呢個牌子?

我3個月先開始食,對上一胎都有食,食到BB出世。 呢胎都繼續食


大宅

積分: 2472


3#
發表於 23-7-20 14:36 |只看該作者
我自己冇特登食魚油, 我係食美贊臣enfamom, 佢入面都有DHA


複式洋房

積分: 342


4#
發表於 23-7-21 18:13 |只看該作者
Da____ 發表於 23-7-20 14:36
我自己冇特登食魚油, 我係食美贊臣enfamom, 佢入面都有DHA

呢隻好方便,一粒咩都有哂


大宅

積分: 2238


5#
發表於 23-7-22 10:10 |只看該作者
我覺得魚油丸個味好腥好臭所以我唔敢食, 我自己係食美贊臣enfamom, 佢都有DHA


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


6#
發表於 23-7-22 11:39 |只看該作者
yyki78 發表於 23-6-23 10:34
請問孕初期可唔可以食魚油丸?有冇媽媽食nordic naturals呢個牌子?

我有食佢個藻油丸,雖然話頭三個月剩係食葉酸,但我自己瘦底又唔多食魚所以我會照食


大宅

積分: 1875


7#
發表於 23-7-22 15:50 |只看該作者
有呀,3胎都係食呢個牌子嘅魚油,細粒容易入口,又無奇怪的 aftertaste。So far 小朋友出世後都健康聰明

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo