自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 293


1#
發表於 09-6-15 10:31 |只看該作者
尋日睇到新聞都差D喊咗出黎.

D曾經迷途嘅小朋友真係好需要幫助.
但係梅窩D小朋友日日去其他地區上課又真係好辛苦.


大宅

積分: 2293


2#
發表於 09-6-15 10:59 |只看該作者
Pls help those poor child!


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


3#
發表於 09-6-15 11:01 |只看該作者
但係講真,我想問如果梅窩有中學,我想問有幾多個家長真係會俾學生入去讀??
敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


4#
發表於 09-6-15 11:03 |只看該作者
原帖由 SoNyPig 於 09-6-15 11:01 發表
但係講真,我想問如果梅窩有中學,我想問有幾多個家長真係會俾學生入去讀??


夠學生 / 肯讀... 之前就唔駛殺校啦 ~~~ :;pppp:


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


5#
發表於 09-6-15 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2712


6#
發表於 09-6-15 11:07 |只看該作者
原帖由 SoNyPig 於 09-6-15 11:01 發表
但係講真,我想問如果梅窩有中學,我想問有幾多個家長真係會俾學生入去讀??


今日報紙就係賣原本間中學因為收生不足俾人殺嘅

你試吓DGS / DBS 話入去佢哋會唔會咁大反應?

佢哋令我諗番起以前麗晶花園同麗港城單嘢......


子爵府

積分: 10867


7#
發表於 09-6-15 11:12 |只看該作者
我覺得正生的學生很可憐! 即使他們曾犯錯,但在這個答問大會中,默默地坐在前排,不斷被居民言語上的踐踏 —— 事後的擁抱,有用嗎?
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


伯爵府

積分: 19867


8#
發表於 09-6-15 11:15 |只看該作者
果間學校其實係收生不足才空置的, 係個d人純粹用自己的利益處出發而反對。其實在市區一樣有性病醫院在麗晶花園旁, 有精神病康復中心在麗港城旁。大家知唔知已經有好多好多曾經誤入岐途的孩子經由正生改變。昨天在電視上看到那些人如何去傷害那些孩子的自尊心, 打擊他們重生的信心, 令人髮指。


伯爵府

積分: 17220


9#
發表於 09-6-15 11:19 |只看該作者
請梅窩居民唔好再踐踏d小朋友ge尊嚴, 佢地好想有人俾機會佢地改過ga.


子爵府

積分: 10674


10#
發表於 09-6-15 11:22 |只看該作者
有家長話佢三個小朋友都要跨區返學........

我想問, 如果真係有一間中學係梅窩, 佢地會唔會讀先? 佢地好多都係港島區讀名校 或者 讀一d較多出名嘅學校, 如果佢地真係會係梅窩返學, 之前間'南約'就唔會因為收生不足而殺校喇~~~~另一個家長就話係屋企打開個窗就見到正生d學生吸毒會影響佢個小朋友, 佢知唔知正生係收一班已經介左毒, 想改過自新, 融入返社會o既細路而比佢地改過o既地方. 正生唔係介毒所黎架!!!

佢地咁多借口, 又話點解唔比返間學校佢地, 又話點解唔起間醫院 / 政府診所比佢地, 其實由頭講到尾, 佢地跟本唔想正生搬入去, 驚話會搞到梅窩好複雜, 我想講 '一個人係龍係鳳係要睇佢自己點去決擇, 如果講到係正生影響到佢地梅窩班細路的話, 我相信你做父母o既唔識去教導自己o既細路'

再講, 如果搬入去果間唔係'正生'係'拔萃', 請問梅窩居民們你地會反對嗎????


大宅

積分: 1007


11#
發表於 09-6-15 11:23 |只看該作者
咪係囉. 佢地入去介毒, 又唔係入去吸毒. 咁都唔俾次機會人. 試下係佢自己d仔女吸毒佢地點樣. 總之係自私喇


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 09-6-15 11:25 |只看該作者
我覺得班居民話佢地d小朋友要出巿區讀書係藉口, 佢地係歧視多, 同埋你地見唔見有好多好激既老人家舉哂牌出黎好激動, 我懷疑佢地比人x動~


子爵府

積分: 10341


13#
發表於 09-6-15 11:36 |只看該作者
支持正生學生,他們好勇敢!敢面對群眾,面對自己!!

支持正生書院,好有理想!


珍珠宮

積分: 45770

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 09-6-15 11:47 |只看該作者
佢地個校長經常做義工, 去各中學宣傳吸毒的禍害, 請比機會有心改過的細路有間較好的校舍啦!


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


15#
發表於 09-6-15 12:11 |只看該作者
對小朋友都要咁殘忍


男爵府

積分: 7292

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


16#
發表於 09-6-15 12:17 |只看該作者
我忍唔住 .正生係一間好學校,好過好多名校.校長係一個真真正正ge教育工作者,用心用力去教一群迷途的人.淨係這個心,已經好過個d,因為可以幫學生升到名校,就可以淫人女兒的賤校長多多聲.

我返為覺得正生會幫到島上ge小朋友明白毒品ge害處,係一個正面的教育.我唔架意佢係我左右,最好添,咁樣先比小朋友親身明白吸毒係錯,冇必要去試.

乜梅窩居民唔知,好多靚仔靚妹租渡假屋high野架,不如唔好租啦,租屋咁會好雜,你d小朋友見人地high野就唔啦!做人要公平d,唔係有$就可以隻眼開隻眼閉架嗎.更可況正生冇人吸毒架啦.

正生ge小朋友,社會係現實的,但唔代表你今日ge付出係白費的,你地令到社會醒覺起來,我地"應該用包容ge心接納你地."


伯爵府

積分: 17202


17#
發表於 09-6-15 12:30 |只看該作者
請給孩子們一個機會


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


18#
發表於 09-6-15 12:36 |只看該作者
d居民點都恐怖過d學生啦,
咁蠻不講理又惡死!
我怕正生d小朋友睇到d居民嘅野蠻行為學壞咋!:;pppp:


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


19#
發表於 09-6-15 13:04 |只看該作者
响電視上見到正生學生, 要幫手煮飯, 洗菜, 打掃校舍, 好似大陸落後地區生活咁, 真係好佩服佢哋堅毅, 最重要係校長身教, 不放棄態度, 呢班學生才能重生.

我即刻同老公講, 話阿仔太幸福, 我哋呢一代做父母的, 試問有幾多個願意見到自己仔女捱苦? (可能我細個捱過窮, 唔想下一代好似我咁)

所以正生學校真係好乖! 希望多d人支持呢間學校.

梅窩居民, 懇請你哋包容佢哋, 記住, 佢哋係乖學生, 唔係壞學生.


男爵府

積分: 8032


20#
發表於 09-6-15 13:14 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-6-15 11:22 發表
有家長話佢三個小朋友都要跨區返學........

我想問, 如果真係有一間中學係梅窩, 佢地會唔會讀先? 佢地好多都係港島區讀名校 或者 讀一d較多出名嘅學校, 如果佢地真係會係梅窩返學, 之前間'南約'就唔會因為收生不足 ...


另一個家長就話係屋企打開個窗就見到正生d學生吸毒會影響佢個小朋友,


乜話????佢真係講野....'算"我無禮

呀家長..呀家長..你可能打開(房門)...有人已向到吸緊毒..你唔知咋....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo