自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2590


1#
發表於 23-7-30 23:01 |只看該作者
隔咗幾耐先番返去做?會尷尬嗎?


子爵府

積分: 13945


2#
發表於 23-7-30 23:04 |只看該作者
陣間欣 發表於 23-7-30 23:01
隔咗幾耐先番返去做?會尷尬嗎?

情況係舊老頂叫返入去,仲會加人工,就會入返公司


珊瑚宮

積分: 102013

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


3#
發表於 23-7-30 23:18 |只看該作者
我試過
仲有人比我騎

之前冇架


雲母殿

積分: 1297307

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 23-7-30 23:33 |只看該作者
試過,隔左大半年返去,冇尷尬


珍珠宮

積分: 45079


5#
發表於 23-7-31 00:14 |只看該作者
陣間欣 發表於 23-7-30 23:01
隔咗幾耐先番返去做?會尷尬嗎?

差不多五年,係有啲尷尬


侯爵府

積分: 24610


6#
發表於 23-7-31 00:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 free2020 於 23-7-31 00:19 編輯

試過,隔咗8年,總共係依間公司10年
,都唔會尷尬,公司千幾二千人,舊個班走左好多了


子爵府

積分: 11128


7#
發表於 23-7-31 00:31 |只看該作者
陣間欣 發表於 23-7-30 23:01
隔咗幾耐先番返去做?會尷尬嗎?

我公司有!都多嫁⋯
出去打個白鴿轉回來!
可能公司文化喜歡⋯


珊瑚宮

積分: 111994


8#
發表於 23-7-31 00:44 |只看該作者

回覆樓主:

我試過隔咗6年幾,返去係升咗幾級


大宅

積分: 1061


9#
發表於 23-7-31 01:18 |只看該作者

回覆樓主:

未試過
但公司有好多人都係


大宅

積分: 4488


10#
發表於 23-7-31 01:19 |只看該作者
有,隔左2年

人工加40%, 但職級無變


大宅

積分: 4789


11#
發表於 23-7-31 03:39 |只看該作者
Kellytai 發表於 23-7-31 01:19
有,隔左2年

人工加40%, 但職級無變

係自己返去定老闆叫返去?


公爵府

積分: 26797


12#
發表於 23-7-31 06:51 |只看該作者
隔半年左右,升職而且有人工加,好吾錯。


水晶宮

積分: 50723

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 23-7-31 06:56 |只看該作者

回覆樓主:

有呀
五年之後重回崗位
人數多一倍
轉哂新面孔
冇尷尬
因為佢哋揾我


珍珠宮

積分: 37201


14#
發表於 23-7-31 07:17 |只看該作者

回覆樓主:

試過,第一份,隔左唔夠一個月


男爵府

積分: 9400


15#
發表於 23-7-31 07:33 |只看該作者
有 老闆搵我番去 隔左8年 仲高左級


男爵府

積分: 7293


16#
發表於 23-7-31 07:42 |只看該作者
陣間欣 發表於 23-7-30 23:01
隔咗幾耐先番返去做?會尷尬嗎?

有,不會


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 23-7-31 07:43 |只看該作者
陣間欣 發表於 23-7-30 23:01
隔咗幾耐先番返去做?會尷尬嗎?

我覺得唔會,有朋友過左三幾年又番舊公司做,升職加薪添,主要係睇下自己夠唔夠料。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


珍珠宮

積分: 44440


18#
發表於 23-7-31 08:32 |只看該作者
自己唔會
最重要唔係人哋點睇,係自己係咪明白當年因咩原因離開,呢啲原因係咪已經處理好。
如果已經唔再係問題,就要好似考慮一份新offer一樣,唔需要考慮是否尷尬或人哋嘅嘴巴,能夠做到自己想要嘅工作最重要。
如果仍然有相同嘅問題,就冇謂重複浪費自己嘅時間,即使比以前多少少錢,呢個motivator一般只可以俾到3-6個月嘅幸福感,之後又會回到問題核心。


大宅

積分: 1751

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 23-7-31 15:59 |只看該作者

回覆樓主:

試過搵到份新工而離職,但同老闆娘講就話係屋企問題暫時返唔到
之後返咗新工2,3個月都唔適應,咁岩舊公司見我咁耐冇消息就出ad請人,我即時通知admin話處理完家事可以返工


珍珠宮

積分: 38766

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


20#
發表於 23-7-31 16:05 |只看該作者

回覆樓主:

升職有人工加,返舊公司繼續

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo