懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 148


1#
發表於 23-6-21 16:52 |只看該作者
想問下各位媽咪在冇入到咩媽咪會。我見到好多禮物拎分享下入左咩媽咪會可以嘛?


複式洋房

積分: 499


2#
發表於 23-6-21 18:24 |只看該作者
冇 完全唔識 入黎留個言學野


複式洋房

積分: 148


3#
發表於 23-6-22 02:30 |只看該作者
哈哈笑哈哈 發表於 23-6-21 18:24
冇 完全唔識 入黎留個言學野

我都五知(emoji)


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


4#
發表於 23-6-23 15:32 |只看該作者
基本上荷花 BB展裡面有既都入晒 (Huggies、pampers、friso、雅培等等...) 入左一大堆
8月頭就係,應該下個月會有多點消息。


大宅

積分: 2238


5#
發表於 23-6-23 15:44 |只看該作者
你可以留番BB展先入, 會仲多D野派, 我自己上次最鍾意係美贊臣個兔兔防跌, 另外仲有減價既enfamom買, 唔錯架


大宅

積分: 3598


6#
發表於 23-6-24 10:59 |只看該作者
BB展先入啦到時最多野拎, 如果等唔切都可以入左先既, 通常都會有試飲優惠或者可以平D咁買試用裝番去試, 我自己食緊美贊臣neuroprx, 佢不定期都會搵下我話我知有咩優惠~


大宅

積分: 1093


7#
發表於 23-6-30 00:35 |只看該作者
妹1997 發表於 23-6-21 16:52
想問下各位媽咪在冇入到咩媽咪會。我見到好多禮物拎分享下入左咩媽咪會可以嘛?
...

唔理3721,咩會都入,去Bb展入會入到你傻,不停攞贈品,係好開心既


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


8#
發表於 23-6-30 11:16 |只看該作者
有時間真係bb展入 我蠢左 個時係網上入 bb展超贈品拎


複式洋房

積分: 191


9#
發表於 23-6-30 12:39 |只看該作者
Monmonfu 發表於 23-6-30 00:35
唔理3721,咩會都入,去Bb展入會入到你傻,不停攞贈品,係好開心既

想請教下,準爸爸到時拎住媽媽嘅資料可唔可以入會?因為我暫時仲係孕娠反應中,都幾唔舒服,怕到時去唔到現場


大宅

積分: 1093


10#
發表於 23-6-30 14:15 |只看該作者
MissSuperdream 發表於 23-6-30 12:39
想請教下,準爸爸到時拎住媽媽嘅資料可唔可以入會?因為我暫時仲係孕娠反應中,都幾唔舒服,怕到時去唔到 ...

應該可以,不過8月先Bb展,到時可能你冇唔舒服呢,一齊去睇下Bb野會好開心架


大宅

積分: 3600


11#
發表於 23-7-2 18:00 |只看該作者
其實bb展咁亂咁多人入完再入得唔得


別墅

積分: 560

牛年勳章


12#
發表於 23-8-5 02:05 |只看該作者
我入hixx個會有米糊 lotion 同蘋果汁, 買左3號仔同糊仔, 跟住抽獎我好快就累, 不過後面有位坐下又唔算多人係到坐, 坐完又再行, 出左去就入唔返架啦


大宅

積分: 2472


13#
發表於 23-8-5 10:43 |只看該作者
可以去入美贊臣媽咪會,多野送同埋如果你做個心理測驗仲有泡泡洗手液送添


複式洋房

積分: 151


14#
發表於 23-8-5 14:20 |只看該作者
回覆 妹1997 的帖子

係BB展入會先多野送...今年雅培送左個BB防踢睡袋,都幾實用


複式洋房

積分: 106


15#
發表於 23-8-5 16:49 |只看該作者
美贊臣入會有送公仔滴露同coupon,今次幾特別,送埋個營養師諮詢,如果大緊肚或者未夠3個月大,會送埋sample同圍兜



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo