懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 363


1#
發表於 23-8-25 22:00 |只看該作者
今天有點粗勞,驚嚇地發現有點出血( 約一節尾指長大小),暫時未找到醫生,請問有沒有孕婦出少少血 都安全渡過?


複式洋房

積分: 102


2#
發表於 23-8-25 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

快去急症室吧


複式洋房

積分: 181


3#
發表於 23-8-25 22:38 |只看該作者
YolandaSo 發表於 23-8-25 22:00
今天有點粗勞,驚嚇地發現有點出血( 約一節尾指長大小),暫時未找到醫生,請問有沒有孕婦出少少血 都安全 ...

我尋日都出血,一般醫生都會建議去急診睇睇,住院一晚,第日就出院,都係照下超聲波,訓床觀察下會唔會再流血咁,其實今日都仲有血。


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


4#
發表於 23-8-25 22:52 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-8-25 22:53 編輯
YolandaSo 發表於 23-8-25 22:00
今天有點粗勞,驚嚇地發現有點出血( 約一節尾指長大小),暫時未找到醫生,請問有沒有孕婦出少少血 都安全 ...

你試下聽日問下卓越,安寶果d, 你休息多d 灘多d, 私家起碼有黃體開比你,如果唔係好多灘抖多d. 我都流左成個月啡又試過一次鮮血成塊墊都係都挨過左,保持冷靜下先唔好咁慌, 我試過以為無乜野,坐係度舉高手高過頭拉筋即流啡,所以你都唔好郁動咁多,行都係



複式洋房

積分: 181


5#
發表於 23-8-25 23:49 |只看該作者
Yin807 發表於 23-8-25 22:52
你試下聽日問下卓越,安寶果d, 你休息多d 灘多d, 私家起碼有黃體開比你,如果唔係好多灘抖多d. 我都流左成 ...

有黃體酮會好啲?我有塞快孕隆,會唔會有啲幫助?


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


6#
發表於 23-8-25 23:57 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-8-26 00:04 編輯
Yanlalala 發表於 23-8-25 23:49
有黃體酮會好啲?我有塞快孕隆,會唔會有啲幫助?

我流血所以㨂口服,私家都係開呢隻
你果隻都係黃體?

如果出血多成塊墊既量,就打安胎針


http://perfectpharm.com.hk/140-女性週期藥/1622-Duphaston-10mg-Dydrogesterone-28Film-coated-Tablets


複式洋房

積分: 363


7#
發表於 23-8-26 08:21 |只看該作者
我昨天出一節手指大小的血後,幸好沒有再流了,今早會打電話問醫生
我早晚都有塞黃體銅,晚上就食小白球


複式洋房

積分: 181


8#
發表於 23-8-26 11:43 |只看該作者
Yin807 發表於 23-8-25 23:57
我流血所以㨂口服,私家都係開呢隻
你果隻都係黃體?

想問大約幾錢盒呀


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


9#
發表於 23-8-26 11:50 |只看該作者
Yanlalala 發表於 23-8-26 11:43
想問大約幾錢盒呀

我私下果時三百幾,之後我自己去藥房買就$285, 不過你都係睇左醫生先


複式洋房

積分: 181


10#
發表於 23-8-26 12:16 |只看該作者
Yin807 發表於 23-8-26 11:50
我私下果時三百幾,之後我自己去藥房買就$285, 不過你都係睇左醫生先

好,我要9月2號先複診。尋日政府醫院醫生話我胚胎偏細一週


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


11#
發表於 23-8-26 14:26 |只看該作者
Yanlalala 發表於 23-8-26 12:16
好,我要9月2號先複診。尋日政府醫院醫生話我胚胎偏細一週

咁第一次照有無細到? 我第一次照細一日,第二次照細左4日, 不過兩星期後照佢有正常跟番生長就ok


複式洋房

積分: 181


12#
發表於 23-8-26 21:54 |只看該作者
Yin807 發表於 23-8-26 14:26
咁第一次照有無細到? 我第一次照細一日,第二次照細左4日, 不過兩星期後照佢有正常跟番生長就ok
...

呢次係第一次照,9月2先第二次,希望可以正常返啦,今日都有流希希血,都唔明瑪嘉烈點解叫我出院。又無開任何藥畀我,仲叫我唔使訓,正常生活,要小產都係會小產,唔激死都畀佢吓死


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


13#
發表於 23-8-26 22:23 |只看該作者
Yanlalala 發表於 23-8-26 21:54
呢次係第一次照,9月2先第二次,希望可以正常返啦,今日都有流希希血,都唔明瑪嘉烈點解叫我出院。又無開 ...

咁可能你平時m 唔準或者排卵遲左,我都9月2再照,今日到我流啡,祝大家一切順利,每日都係咁同阿b 講野打氣。不過政府係唔會有藥,你星期一再有血就去打安胎針,再問下醫生,抖多d 灘多d, 加油


複式洋房

積分: 181


14#
發表於 23-8-27 00:12 |只看該作者
Yin807 發表於 23-8-26 22:23
咁可能你平時m 唔準或者排卵遲左,我都9月2再照,今日到我流啡,祝大家一切順利,每日都係咁同阿b 講野打 ...

嗯嗯大家都打氣,在流我諗真係要睇醫生順便攞假繼續唞下啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo