想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 27


1#
發表於 23-8-30 23:11 |只看該作者
各位姊妹,分享一下我最近係東區醫院輔助生育(不育科)既經驗,而家療程進行中。

我同先生結左婚三年幾,最近一兩年開始備孕。

10年前己知道有多囊,但睇左中醫醫好左,Period 正常番。到而家,以為自己都有黎M 就唔會係多囊,點知醫生講經期不規律都係多囊既病徵。

最後,今年六月搵左婦科醫生開左張轉介信到瑪麗不孕科(但最後轉介到東區)。

因為我之前都有係私家做左輸卵管檢查,所以8月初,係東區見左第一次醫生後,安排雙方做埋檢查,就確實左我係多囊,會係黎緊既Period 試為期6次食排卵藥治療。

唔知有無姊妹曾經有以上經驗而懷孕成功呢?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo