0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 30


1#
發表於 23-9-13 21:04 |只看該作者
咩事呢!? 阿b而家3個幾月大, 平時冇咩點喊, 不過呢排眼屎多左好多, 特別係訓醒個陣, 多到仲勁過new born成日喊個排, 唔係好明, 唔通轉天氣會咁樣?


大宅

積分: 2472


2#
發表於 23-9-13 21:18 |只看該作者
老人家有講過眼屎多可能係熱氣, 你俾人奶定奶粉?


別墅

積分: 936


3#
發表於 23-9-13 23:40 |只看該作者
奶粉b定人奶b? 如果係人奶b就可能關塵事, 試下洗冷氣同埋加個空氣清新機~ 如果係奶粉b, 就可能係奶粉熱氣, 試下餐同餐中間餵幾啖水, 仲唔得就轉奶粉


複式洋房

積分: 177


4#
發表於 23-9-14 02:36 |只看該作者
Da____ 發表於 23-9-13 21:18
老人家有講過眼屎多可能係熱氣, 你俾人奶定奶粉?

BB 淨飲奶都會熱氣?


大宅

積分: 1369


5#
發表於 23-9-14 08:36 |只看該作者
阿媽話熱氣眼屎就會多 , 如果係奶粉B , 試下㨂隻冇咁熱氣易消化既奶粉 , 我仔曾經都係咁 , 眼屎多 便便又酸臭 , 之後轉食美素金裝 , 就冇哂呢d 問題啦


大宅

積分: 1596


6#
發表於 23-9-14 08:55 |只看該作者
bb有眼屎係熱氣表現,可能係隻奶粉太熱氣啦,試下沖稀奶粉。


別墅

積分: 662


7#
發表於 23-9-14 11:11 |只看該作者

回覆樓主:

留意一下BB身處的房間內是否經常開冷氣保持乾燥,又喊少咗,所以對眼睛分泌保護多了一些。 又或者 細心睇睇BB眼睫毛是否向入面生,令到毛毛磨到眼睛角膜,產生分泌變成眼屎。


複式洋房

積分: 480


8#
發表於 23-9-14 11:23 |只看該作者
鯊魚家 發表於 23-9-14 11:11
留意一下BB身處的房間內是否經常開冷氣保持乾燥,又喊少咗,所以對眼睛分泌保護多了一些。 又或者 細心睇睇 ...



別墅

積分: 542


9#
發表於 23-9-14 12:19 |只看該作者
回覆 fpan 的帖子

我B之前都係咁, 本身都唔覺, 不過轉左喜寶之後就正常返…我覺得係關奶粉事


男爵府

積分: 9377

馬年勳章


10#
發表於 23-9-14 16:44 |只看該作者
回覆 fpan 的帖子

除了老人家所講嘅熱氣,可能仲因為BB淚管比較幼小,容易有輕微閉塞,可以替寶寶按摩眼角近鼻樑的地方,並向下推按,每天大約三次,都會有幫助。


別墅

積分: 850


11#
發表於 23-9-14 18:51 |只看該作者
你有無用凍滾水整濕棉花,幫BB抹上丶下眼線, 可以幫助清潔過多的眼分泌,另外你bb飲咩奶粉,隻奶粉熱氣都會有呢個情況出現,我囡飲美素金裝唔熱氣,如果情況持續冇改善,可以試吓轉奶粉


民房

積分: 30


12#
發表於 23-9-14 20:27 |只看該作者
Da____ 發表於 23-9-13 21:18
老人家有講過眼屎多可能係熱氣, 你俾人奶定奶粉?
之前係全母乳, 上個月我返工後就開始幫佢補奶粉, 唔通真係因為補左奶粉就咁樣? 仲等我以為佢便便冇咩問題就冇事, 我見陳柏宇細女好似轉左奶粉飲hipp


大宅

積分: 2472


13#
發表於 23-9-14 20:28 |只看該作者
gddrdchan 發表於 23-9-14 02:36
BB 淨飲奶都會熱氣?

奶粉會架,我都係睇其他媽媽講先知


民房

積分: 30


14#
發表於 23-9-14 20:29 |只看該作者
waisukibb 發表於 23-9-14 12:19
回覆 fpan 的帖子

我B之前都係咁, 本身都唔覺, 不過轉左喜寶之後就正常返…我覺得係關奶粉事 ...
呢隻我冇研究過, 有冇益生菌? 如果冇係咪要買俾佢食?


大宅

積分: 2472


15#
發表於 23-9-14 20:30 |只看該作者
fpan 發表於 23-9-14 20:27
之前係全母乳, 上個月我返工後就開始幫佢補奶粉, 唔通真係因為補左奶粉就咁樣? 仲等我以為佢便便冇咩問題就 ...

如果加左奶粉就開始多眼屎咁應該真係關事啦,我諗隻隻奶粉都唔同都好睇bb夾唔夾,我俾佢飲A+智睿,全奶粉b但唔覺佢有眼屎


複式洋房

積分: 369


16#
發表於 23-9-14 22:54 |只看該作者
回覆 fpan 的帖子

多數都係因為奶粉同bb唔夾…如果你本身係餵開人奶更加要小心揀奶粉


複式洋房

積分: 344


17#
發表於 23-9-15 12:48 |只看該作者
fpan 發表於 23-9-14 20:29
呢隻我冇研究過, 有冇益生菌? 如果冇係咪要買俾佢食?
我地都係飲喜寶, 本身有隻益生菌叫HMP, 聽人講仲好過HMO, 之前飲嗰隻就係HMO但飲到便便好似溶左一半軟雪糕咁, 轉喜寶一排就有返正常便便


禁止訪問

積分: 375


18#
發表於 23-9-15 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5159


19#
發表於 23-9-18 13:24 |只看該作者
我bb之前都有一段時間試過有眼屎,之後又正常反,
應該不是大問題, 你可以觀察下再睇下係咪奶粉問題..因為我bb而家飲美素金裝無呢個問題


別墅

積分: 795


20#
發表於 23-9-21 13:02 |只看該作者
之前比日本奶一排BB 都出見呢個情況
可能奶粉唔岩佢
最後我轉左Enfinitas一排就冇再出現呢個情況

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo