0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 35


1#
發表於 23-9-14 11:48 |只看該作者
BB好似同我一樣氣管好容易敏感,易咳易喘,又岩岩發完燒病好,好擔心呀b細細個就咁多病


大宅

積分: 3362


2#
發表於 23-9-14 11:53 |只看該作者
本帖最後由 hearsay14 於 23-9-14 11:54 編輯

希望你去返初生bb版討論,呢度準媽媽比較多,而且過敏體弱最好問醫生,好多嘢唔係單靠食奶就可以食好,環境衞生和護理都好重要。


複式洋房

積分: 356


3#
發表於 23-9-14 12:14 |只看該作者
你而家餵緊人奶定奶粉?或者試下揀D可以提高到免疫力既奶粉?但餵人奶就當然最好,小朋友會強壯啲


洋房

積分: 35


4#
發表於 23-9-14 13:13 |只看該作者
轉哂奶粉啦,我就係覺得會唔會關冇繼續飲人奶事呢。。因為佢都係呢排飲奶粉先多左咳同喘


複式洋房

積分: 146


5#
發表於 23-9-14 13:36 |只看該作者
如果話想提高免疫力嘅奶粉可以試下neuro pro wor,因為佢味道都算淡,都會無咁容易有咳呀痰呀個d出現,仲有mfgm可以幫到BB打好個底


複式洋房

積分: 356


6#
發表於 23-9-14 15:00 |只看該作者
有啲奶粉可能會為味道或者口感加多啲糖或者調味劑,食得多BB都會易病D,你最好自己睇清楚試清楚,同揀返啲大牌子


洋房

積分: 83


7#
發表於 23-9-14 15:23 |只看該作者
Bb出世之後抗體愈黎愈少,體質又弱啲,會病下都正常,上面講果隻A+ neuro pro我都有餵開,touch wood阿B身體狀況都算ok,我覺得佢隻mfgm同hmo都有啲效嘅,你想轉奶粉的話可以試下佢


複式洋房

積分: 436

2021可愛聖誕B勳章


8#
發表於 23-9-16 22:00 |只看該作者
我仔都係氣管敏感, 一轉天氣早晚都咳, 咳到成晚訓唔到覺...試過帶佢睇醫生, 啲藥都唔work, 唯有自己上網睇, 後尾係聽啲媽媽講轉奶粉, 飲左心美力一排先咳少左


大宅

積分: 2905


9#
發表於 23-9-17 17:19 |只看該作者
如果氣管唔好你試下開加濕器睇下會唔會好D


複式洋房

積分: 385


10#
發表於 23-10-4 22:39 |只看該作者
屋企要保持清潔,最好唔好有太多公仔/有塵嘅野。
我仔4個月個陣都無啦啦有濕疹,人地都係話抵抗力唔夠好。
之後屋企日日都吸塵、定時洗被、又放左小米,奶粉其他媽媽介紹飲喜寶,話有機天然啲,之後都無再小敏感,依家白白滑滑好似粒魚旦咁依家1歲4個月都無乜病過

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo