自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


大宅

積分: 3360


1#
發表於 23-10-13 08:36 |只看該作者
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分配給其他承繼人。

先人的特業,管理人/執行人又有權直接不轉名,私自賣走。

如管理人/執行人獨吞了,其他人最多只可以民事索償。

即使是刑事,如果總資產過幾千萬。有心人也有誘因獨吞遺產。

他們有無聽過類似的 cases?

謝謝。


寶石宮

積分: 257457

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


2#
發表於 23-10-13 08:38 |只看該作者
理論上, 都要先人信得過佢先比佢做執行人, 如果所托非人, 真係無得搞喎
放下自在


珍珠宮

積分: 38723

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


3#
發表於 23-10-13 08:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 granja 於 23-10-13 09:19 編輯

獨吞一定唔得架啦。


已刪除用户

積分: 1575

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 23-10-13 08:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11522


5#
發表於 23-10-13 08:58 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-13 08:36
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分 ...

有遺產執行人,即係已經立咗遺囑,全部律師樓處理!


水晶宮

積分: 72979

2024年龍年勳章


6#
發表於 23-10-13 09:01 |只看該作者
cattz288 發表於 23-10-13 08:38
理論上, 都要先人信得過佢先比佢做執行人, 如果所托非人, 真係無得搞喎

我朋友case , 家中長者離世, 冇立過遺囑, 所有長者的資產包括現金, 物業, 股票, 都由大仔處理, 即係大仔係遺產執行人, 而兩弟妹就只好等. 我朋友同我透露過, 唔知大哥會唔會拖住. 我都唔識答佢.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


寶石宮

積分: 257457

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


7#
發表於 23-10-13 09:04 |只看該作者
Rita 發表於 23-10-13 09:01
我朋友case , 家中長者離世, 冇立過遺囑, 所有長者的資產包括現金, 物業, 股票, 都由大仔處理, 即係大仔係 ...

如果佢有咁多遺產, 的確會搞得耐D
放下自在


伯爵府

積分: 15100


8#
發表於 23-10-13 09:14 |只看該作者
本帖最後由 DICSIK 於 23-10-13 09:19 編輯

以我家為例,先人無立遺囑,當時遺產超過五萬元,交由律師處理,兄弟姊姐們在律師樓簽誓章同意其中一人做遺產管理人,一切交由他處理,之後平均分配,我們順利完成了。大家都係信任他才選他負責,若他起貪念想獨吞,可能要循法律途徑追討。


子爵府

積分: 12160

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


9#
發表於 23-10-13 09:14 |只看該作者

回覆樓主:

可以吞咗,當然唔合法,
繼承人可以法律途徑爭取,
但就要大量金錢打官司,
之前誇張西望都有類似嘅個案。


珍珠宮

積分: 38723

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


10#
發表於 23-10-13 09:24 |只看該作者
FFchan 發表於 23-10-13 08:58
有遺產執行人,即係已經立咗遺囑,全部律師樓處理!

唔一定有遺囑,亦未必要全部經律師搞。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


公爵府

積分: 29010


11#
發表於 23-10-13 10:38 |只看該作者
有無受益人?如果遺囑無寫受益人的話,咪可以獨呑囉。
有優先管理權點樣去處理死者遺產!


公爵府

積分: 29010


12#
發表於 23-10-13 10:42 |只看該作者
FFchan 發表於 23-10-13 08:58
有遺產執行人,即係已經立咗遺囑,全部律師樓處理!

立遺囑唔等於要交俾律師,有好多人自己寫遺囑唔經律師樓㗎,只要有2個非受益人做見證人就得,平時都有啲議員會幫長者寫遺囑服務。
唔通1萬幾千都揾律師樓咩。


子爵府

積分: 11522


13#
發表於 23-10-14 09:13 |只看該作者
小華子 發表於 23-10-13 10:42
立遺囑唔等於要交俾律師,有好多人自己寫遺囑唔經律師樓㗎,只要有2個非受益人做見證人就得,平時都有啲議 ...

車⋯咁都要搵律師比意見,如果自己處理,通常立得遺囑,仟幾蚊,都搵律師處理。
如果自己處理得到唔使問啦!


子爵府

積分: 11522


14#
發表於 23-10-14 09:14 |只看該作者
granja 發表於 23-10-13 09:24
唔一定有遺囑,亦未必要全部經律師搞。

如果冇遺囑啊,跟法例而行。


男爵府

積分: 9363


15#
發表於 23-10-14 14:27 |只看該作者

回覆樓主:

我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,
但臨死在醫院簽名時,(好急)
佢自己落左佢自己名做執行人,
而家死左3年都話稅務問題未攪掂,
應該要我老豆死左6年後,
先可以攪掂稅務問題。
唔知我以為有何鴻燊咁多錢?要等6年?
我都冇理佢點攪,
其實佢就係想我$1都拎唔到啫~
D人心地唔好~
好彩我不嬲都唔想要老豆d錢,
佢臨死前話會平均分俾3個女,
我馬上拒絕,講明唔想要,
就係估到我個妹一定會攪屎棍!


珍珠宮

積分: 49821


16#
發表於 23-10-14 14:40 |只看該作者
我覺得,如果獨自吞晒先人D錢,吾分比人,會有報應。


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


17#
發表於 23-10-14 14:48 |只看該作者

回覆樓主:

有見過, 超過8萬小額錢要上高等法院告.

但其他姊弟決定不告長子.
親情為上, 現在仍好friend


珍珠宮

積分: 49821


18#
發表於 23-10-14 14:58 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 23-10-14 14:48
有見過, 超過8萬小額錢要上高等法院告.

但其他姊弟決定不告長子.
所以,administrator 權力系好大


侯爵府

積分: 21774

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 23-10-14 15:52 |只看該作者
DICSIK 發表於 23-10-13 09:14
以我家為例,先人無立遺囑,當時遺產超過五萬元,交由律師處理,兄弟姊姐們在律師樓簽誓章同意其中一人做遺 ...

jm 我睇錯還是你打漏?
五萬都要搵律師

不是冒犯,只是好奇 (emoji)(emoji)


子爵府

積分: 12160

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


20#
發表於 23-10-14 16:07 |只看該作者
水晶樹媽媽 發表於 23-10-14 15:52
jm 我睇錯還是你打漏?
五萬都要搵律師

你睇錯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo