懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 23-10-15 17:31 |只看該作者
本帖最後由 Kristle 於 23-10-15 18:02 編輯

呢d系咪流啡?




大宅

積分: 1222


2#
發表於 23-10-15 23:42 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-15 17:31
呢d系咪流啡?

黃黃地似分泌物多啲
流啡係真係啡色/血
如果繼續有,去睇醫生穩陣啲


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


3#
發表於 23-10-15 23:42 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-15 17:31
呢d系咪流啡?

睇唔清楚,似係偏黃又未去到淺啡,你再觀察多日


大宅

積分: 1522


4#
發表於 23-10-16 09:03 |只看該作者
睇落似分泌多D
唔確認最好睇睇醫生,
到時可以比張相醫生睇


大宅

積分: 1238


5#
發表於 23-10-16 09:12 |只看該作者
回覆 Yin807 的帖子

可能相影得唔清楚,我見到系淺啡色。呢2日我唸住行下當做運動,每日行3到4小時,行到覺得肚重或疲累就返屋企,途中有子宫收縮感覺,但持續不到1分鐘,點知就流左呢d啡色出黎。之後晚餐食唔落野,嘔埋食物出黎,可能呢幾日無胃口,又系甘乾嘔,嘔埋血出黎。
如果今日都無流啡,系咪唔使睇醫生,繼續觀察幾日先?


大宅

積分: 1238


6#
發表於 23-10-16 09:19 |只看該作者
回覆 qoobbchun 的帖子

今日6w4,我已經系期間做左2次超聲波,一次系我未知有左去做體檢,系陰道超聲波同抹片檢查,9月13日岩岩排卵日之後個日做的,另一次系10月6發現疑似出血去做肚皮超聲波,如果今日去睇,唔知會唔會做得太密?


大宅

積分: 1238


7#
發表於 23-10-16 09:20 |只看該作者
回覆 tracykayau 的帖子

即係我可以觀察多幾日?


複式洋房

積分: 247


8#
發表於 23-10-16 11:08 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-16 09:12
回覆 Yin807 的帖子

可能相影得唔清楚,我見到系淺啡色。呢2日我唸住行下當做運動,每日行3到4小時,行到 ...

其他人講唔係流啡你又唔信,既然你覺得係流啡,咁你自己有答案唔洗問啦


大宅

積分: 2458


9#
發表於 23-10-16 14:39 |只看該作者
本帖最後由 amelie522 於 23-10-16 14:43 編輯

回覆 Kristle 的帖子

半個鐘至一個鐘夠架啦唔使行到攰咁勁
同埋如果你係懷疑流啡 就休息下啦
6w 上次醫生有無話照到你著床位置未啊?
基本上唔係見血,休息下就無事
持續幾日就再去睇啦

放鬆啲媽媽我見你連開左幾個post
心情都影響bb架
照超星波無幅射, 唔會好影響bb
反而你係咁去照影響自己多啲


大宅

積分: 1522


10#
發表於 23-10-16 16:23 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-16 09:19
回覆 qoobbchun 的帖子

今日6w4,我已經系期間做左2次超聲波,一次系我未知有左去做體檢,系陰道超聲波同 ...


超聲波密唔密視察有冇需要,暫時冇數據支持超聲波會唔會影響到胎兒,
不過我自己因為陀個時出現好多狀況,中後孕期都唔可以出遠門,淨係可以出去做產檢
所以我由4個月左右到生之前,每2星期就要去私家做產檢1次,每次都要照超聲波,而家就快1歲啦,放心啦
如果唔照自己返到屋企又不停亂諗野既,就同醫生講照埋佢囉,畢竟孕婦個心理質素對胎兒都有D影響
釋除自己既憂慮,先可以安心養好個胎


大宅

積分: 1222


11#
發表於 23-10-16 17:29 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-16 09:20
回覆 tracykayau 的帖子

即係我可以觀察多幾日?

我覺得可以再觀察吓
如果真係好多啡或有流血就即刻去睇醫生啦
不過我始終唔係醫生 純粹係我個人意見
如果真係流啡 醫生會開黃體素比你安胎
初期流啡都幾普遍 而家你仲係6周bb仍然係好初期階段 未夠三個月仲未陀穩
所以你唔好鬆懈 放鬆心情多啲休息
唔好太操勞
7-8周你可以照超聲波聽bb心跳


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


12#
發表於 23-10-16 20:36 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-10-16 20:39 編輯
Kristle 發表於 23-10-16 09:12
回覆 Yin807 的帖子

可能相影得唔清楚,我見到系淺啡色。呢2日我唸住行下當做運動,每日行3到4小時,行到 ...

3..4個鐘。。。你真係大膽,我孕期由6wk幾流左成個月有啡有鮮血, 我無返工街都無出都盡量少行無做操重野剩係訓同坐,到而家穩定左都係出去買外賣,行都係20分鐘內。

你有流都係去私家開黃體素等自己安心d, 同埋唔好做陰超,抖多d


大宅

積分: 1238


13#
發表於 23-10-17 11:49 |只看該作者
回覆 Yin807 的帖子

打左電話去問姑娘,姑娘話叫我再觀察多幾日,有再流先返去。我粗心大意,以為行得多就好,之前行到覺得肚好重先識得要返屋企。
唔知點解,尋晚訓覺個陣感覺到強烈的m痛,痛醒左,但又無流啡。


洋房

積分: 74


14#
發表於 23-10-17 19:41 |只看該作者
有懷疑就去睇醫生,睇完就會安心啲!


大宅

積分: 1238


15#
發表於 23-10-17 19:49 |只看該作者
回覆 tracykayau 的帖子

好的,謝謝你。我觀察下。我有子宮肌瘤,唔知係咪瘤流的血。


大宅

積分: 1238


16#
發表於 23-10-18 21:07 |只看該作者
回覆 amelie522 的帖子

5w照左,只係見到胎囊,見唔到入面胎芽。好的,我放鬆心情,謝謝你。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo