跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3471

好媽媽勳章


1#
發表於 09-9-23 22:16 |只看該作者
我個仔超級硬頸,佢唔肯0既野, 點迫都唔掂,你地d BB會咁嗎 ? 另外,有咩方法對佢好呢 ?


男爵府

積分: 5488

醒目開學勳章


2#
發表於 09-9-24 00:56 |只看該作者
我阿仔都是....要的東西一定要到手, 如果唔喺的話會扭+喊到死去活來咁~ 點"氹"他or俾其他東東他都冇用!

仲有, 我阿仔仲未肯講嘢! 別人好容易用食物"氹"到小朋友講嘢~ 我阿仔就寧願喊到死+唔食都唔肯就範....唉~~


別墅

積分: 719


3#
發表於 09-9-24 08:52 |只看該作者
ME TOO!
HimB 到E+都唔肯講嘢
佢明明發到嗰個音, 但佢又唔肯講(如奶奶, MumMum, 抱抱).

咁我哋就要佢講先俾佢囉~~~~
但係佢寧願唔食唔抱, 都唔講, 只是大叫大喊.
仲要迫多兩迫時, 嗰個星期仲少咗發音講.

E+ 我哋唯有在遊戲中, 教/要佢講.
都講到一啲啲咋, 平時間唔中都會彈一兩句出來囉


別墅

積分: 537


4#
發表於 09-9-24 15:18 |只看該作者
十分硬頸. 好多時無佢辦法.

原帖由 加而晴媽媽 於 09-9-23 22:16 發表
我個仔超級硬頸,佢唔肯0既野, 點迫都唔掂,你地d BB會咁嗎 ? 另外,有咩方法對佢好呢 ?


大宅

積分: 4264


5#
發表於 09-9-24 18:02 |只看該作者
好硬頸呀直情係.. 一唔鐘意發皮氣不在話下... 罵佢.. 佢仲想掉野... 再罵佢.. 佢自己一個人哩埋一2邊.. dub低個頭唔出聲....

一般我都唔會采佢... 好可惜既係過多一陣一定會有人走去tum返佢 =_=


大宅

積分: 3471

好媽媽勳章


6#
發表於 09-9-24 23:44 |只看該作者
我估我地D硬頸B個個都差唔多表現囉
咁你地用咩方法攪掂佢呢 ?


大宅

積分: 4013

畀面勳章


7#
發表於 09-9-25 10:56 |只看該作者
BB而家呢個時期, 係要建立緊自己, 所以好多時都會堅持自己果套, 盡量用溫和D嘅方法去處理, 或者安全的情況下任佢哋去嘗試, 會對佢哋發展好D架~~~:loveliness:


大宅

積分: 4072


8#
發表於 09-9-25 19:23 |只看該作者
我個女唔夠我堅持,不過由佢細個開始,我可以比得的都會比,唔比得嘅點扭都無,所以佢好似明白,亞媽話唔比時係真係唔比,等佢知有個 boundary。
但係因為佢哋發展梗個人,我其實好少同佢講 no,唔想佢哋成日比人喝住無咗啟發性,所以一有必要講時佢會 take it serious,我屋企個 setting 係唔要佢掂或攞嘅嘢會擺好佢,盡量減少無必要嘅沖突。如果佢有D嘢想攞但係我唔比得佢玩,咁我會同樽低佢講道理,盡量好溫柔咁同佢解釋,用同理心,佢哋其實開始明好多嘢,唔好以為佢哋唔明就咁一口 no 就算,一定要解釋點解唔可以比佢。
我個人係會堅持唔比就唔比,以前女女都試個瞓地發難,但係佢試過幾次都知亞媽唔會理佢,佢都無再用呢套,但係如果你半堅持最後又屈服响佢無理嘅叫喊中,佢下次只會加倍用呢個方法對你。
試吓多D諗吓小朋友點諗,點解佢要堅持要嗰樣嘢或者唔跟你講去做某D嘢,係咪我哋唔明佢,一或我哋太過 protective,一或我哋太個堅持要行大人嗰套無理佢感受?其實佢哋有自己嘅諗法,無必要亦都唔駛迫佢做喎。不過好似執玩具咁,我係要個女自己執㗎,佢初初唔肯,我咪陪佢坐,對住D玩具,唔閙佢㗎,係一定要佢執,唔執唔準走,最後佢都OK,知道玩完要執嘢。咩嘢要迫,咩嘢未必真係要迫,我哋都要諗清楚呀!


大宅

積分: 3471

好媽媽勳章


9#
發表於 09-9-25 23:08 |只看該作者
我同你差唔多, 都係好堅持的. 對大女work到不得了, e.g. 知道同我出街,我係唔會抱 (除非佢好赲),最初都扭,不過慢慢知道我係唔會理佢,佢就無扭了. 但係細佬仲堅持過我, e.g.要佢飲水,佢已經喊晒,但係可以唔開咀喊,一路喊一路"meet"實個咀仔, 無晒辦法.


原帖由 little-angie 於 09-9-25 19:23 發表
我個女唔夠我堅持,不過由佢細個開始,我可以比得的都會比,唔比得嘅點扭都無,所以佢好似明白,亞媽話唔比時係真係唔比,等佢知有個 boundary。
但係因為佢哋發展梗個人,我其實好少同佢講 no,唔想佢哋成日比人喝住無咗啟發性,所以 ...


大宅

積分: 4072


10#
發表於 09-9-26 06:42 |只看該作者
原帖由 加而晴媽媽 於 09-9-25 23:08 發表
我同你差唔多, 都係好堅持的. 對大女work到不得了, e.g. 知道同我出街,我係唔會抱 (除非佢好赲),最初都扭,不過慢慢知道我係唔會理佢,佢就無扭了. 但係細佬仲堅持過我, e.g.要佢飲水,佢已經喊晒,但係可以唔開咀喊,一 ...


原來你係講梗細仔,咁情況可能真係會唔同,我都 expect 梗第二個,D人話第一個乖,第二個反而會比較難教,我呢家都驚梗,希望第二個都好似第一個咁就發達囉!
不過你要堅持佢做嘅嘢係咪真係一定㗎?佢係咪有時肯有時唔肯嗰隻?一或由頭到尾都唔肯呀?如果佢係一時時嗰隻或者試吓佢第日一肯做就勁讚佢,希望佢明白咩嘢做咗亞媽會讚同開心,唔知會唔會幫到呢?我個女就OK,佢以前又係唔飲水,咁勁讚佢之下,呢家佢都主動飲水。


大宅

積分: 3471

好媽媽勳章


11#
發表於 09-9-28 22:25 |只看該作者
你而家有左bb?

原帖由 little-angie 於 09-9-26 06:42 發表


原來你係講梗細仔,咁情況可能真係會唔同,我都 expect 梗第二個,D人話第一個乖,第二個反而會比較難教,我呢家都驚梗,希望第二個都好似第一個咁就發達囉!
不過你要堅持佢做嘅嘢係咪真係一定㗎?佢係咪有時肯有時唔肯嗰隻?一或由 ...


大宅

積分: 4072


12#
發表於 09-9-29 00:26 |只看該作者
原帖由 加而晴媽媽 於 09-9-28 22:25 發表
你而家有左bb?



係呀!十二月尾就做第二任媽媽啦!希望到時自己一個攪得掂啦!


大宅

積分: 1268


13#
發表於 09-9-29 16:55 |只看該作者
依個時期的BB一定係咁架, 其實都係佢哋自我表達的一種方式,仔細了解佢哋的需要就可以解決到。
好像我囝囝依家好鐘意將啲lego掉晒落地, 一開始時我都以為佢頑皮鐘意掉東西,但觀察多一、兩次, 發現他目的是想玩收拾東西。

說話方面, 他都未得. 嬰院既老師教我要從遊戲中著手,多唱些兒歌加動作配合。 絶對不能迫他說話,那些指住架車, 不停要佢講 "車車"的教法是絶對不行的。 跟了老師的方法大約一個星期, 我小朋友真的是有明顯的進步


別墅

積分: 554


14#
發表於 09-9-30 14:35 |只看該作者
係咩~ 等我又試吓先‥ 我BB又係唔肯講嘢,雖然佢是明白的,但點樣在他面前重複地說話都堅持唔講,只係需要大人的幫忙就會捉著大人的手來指示要求,便達到佢目的‥真係迫唔到

早兩日同BB玩的時候,發現佢說話不單咿咿呀呀,多了生詞,開始有點鼓舞

原帖由 SaSaHon 於 09-9-29 16:55 發表
依個時期的BB一定係咁架, 其實都係佢哋自我表達的一種方式,仔細了解佢哋的需要就可以解決到。
好像我囝囝依家好鐘意將啲lego掉晒落地, 一開始時我都以為佢頑皮鐘意掉東西,但觀察多一、兩次, 發現他目的是想玩收拾東西 ...




http://hk.myblog.yahoo.com/jw!muVS2nCRFRTzOqdWsoPrjg


大宅

積分: 1268


15#
發表於 09-9-30 14:56 |只看該作者
原帖由 cecily88 於 09-9-30 14:35 發表
係咩~ 等我又試吓先‥ 我BB又係唔肯講嘢,雖然佢是明白的,但點樣在他面前重複地說話都堅持唔講,只係需要大人的幫忙就會捉著大人的手來指示要求,便達到佢目的‥真係迫唔到

早兩日同BB玩的時候,發現佢說話不單咿 ...


我個BB同你情況一樣, 要佢講一定唔講, 有要求就指。
我平時唔會開電視機, 只係開收音機。 有一日連收音機都唔開, 咁我個B就不停地同我傾計 (當然係BB語), 我就自己作一啲內容同佢對答 就係咁一人一句大約維持了5mins


大宅

積分: 4264


16#
發表於 09-9-30 18:16 |只看該作者
原帖由 cecily88 於 09-9-30 14:35 發表
係咩~ 等我又試吓先‥ 我BB又係唔肯講嘢,雖然佢是明白的,但點樣在他面前重複地說話都堅持唔講,只係需要大人的幫忙就會捉著大人的手來指示要求,便達到佢目的‥真係迫唔到

早兩日同BB玩的時候,發現佢說話不單咿 ...


加油!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo