我個女唔夠我堅持,不過由佢細個開始,我可以比得的都會比,唔比得嘅點扭都無,所以佢好似明白,亞媽話唔比時係真係唔比,等佢知有個 boundary。
但係因為佢哋發展梗個人,我其實好少同佢講 no,唔想佢哋成日比人喝住無咗啟發性,所以一有必要講時佢會 take it serious,我屋企個 setting 係唔要佢掂或攞嘅嘢會擺好佢,盡量減少無必要嘅沖突。如果佢有D嘢想攞但係我唔比得佢玩,咁我會同樽低佢講道理,盡量好溫柔咁同佢解釋,用同理心,佢哋其實開始明好多嘢,唔好以為佢哋唔明就咁一口 no 就算,一定要解釋點解唔可以比佢。
我個人係會堅持唔比就唔比,以前女女都試個瞓地發難,但係佢試過幾次都知亞媽唔會理佢,佢都無再用呢套,但係如果你半堅持最後又屈服响佢無理嘅叫喊中,佢下次只會加倍用呢個方法對你。
試吓多D諗吓小朋友點諗,點解佢要堅持要嗰樣嘢或者唔跟你講去做某D嘢,係咪我哋唔明佢,一或我哋太過 protective,一或我哋太個堅持要行大人嗰套無理佢感受?其實佢哋有自己嘅諗法,無必要亦都唔駛迫佢做喎。不過好似執玩具咁,我係要個女自己執㗎,佢初初唔肯,我咪陪佢坐,對住D玩具,唔閙佢㗎,係一定要佢執,唔執唔準走,最後佢都OK,知道玩完要執嘢。咩嘢要迫,咩嘢未必真係要迫,我哋都要諗清楚呀!