0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 23-12-5 12:13 |只看該作者
可唔可以分享吓,我晚晚都起兩次身餵奶,冇覺好瞓!


大宅

積分: 3942


2#
發表於 23-12-5 12:32 |只看該作者
gethappy 發表於 23-12-5 12:13
可唔可以分享吓,我晚晚都起兩次身餵奶,冇覺好瞓!

bb幾大呀!日頭唔好畀佢瞓太長


大宅

積分: 2143


3#
發表於 23-12-5 13:13 |只看該作者

回覆樓主:

我個人奶b無特登戒夜奶,我全職湊,所以佢11個月都未戒夜奶,有朋友個女4個月就得,不過佢係奶粉b


子爵府

積分: 10406

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 23-12-5 15:29 |只看該作者
你bb飲母乳定奶粉?


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 23-12-5 17:38 |只看該作者
betterbutter 發表於 23-12-5 12:32
bb幾大呀!日頭唔好畀佢瞓太長

bb就4個月,日頭婆婆會過嚟一陣幫手湊吓,有時推去落街行,我覺得唔算瞓得多


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 23-12-5 17:40 |只看該作者
trainstation 發表於 23-12-5 13:13
我個人奶b無特登戒夜奶,我全職湊,所以佢11個月都未戒夜奶,有朋友個女4個月就得,不過佢係奶粉b
...

咁即係人奶b唔使旨意戒夜奶?


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 23-12-5 17:42 |只看該作者
北島 發表於 23-12-5 15:29
你bb飲母乳定奶粉?

埋身餵人奶,晚晚2點幾餵一次,5點幾又餵一次,基本上由出世到而家我都未試過一次可以瞓多過3個鐘


子爵府

積分: 10406

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 23-12-5 18:46 |只看該作者
gethappy 發表於 23-12-5 17:42
埋身餵人奶,晚晚2點幾餵一次,5點幾又餵一次,基本上由出世到而家我都未試過一次可以瞓多過3個鐘:igiveup ...

有時bb唔一定係肚餓,可能當你係安撫奶嘴


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 23-12-6 10:34 |只看該作者
北島 發表於 23-12-5 18:46
有時bb唔一定係肚餓,可能當你係安撫奶嘴

我個fd叫我恨心啲,半夜只餵一次奶,比佢啜住奶嘴瞓,但bb唔肯啜奶嘴,買過三個唔同款都唔啜,由佢喊又嘈到其他人,同埋聽到佢喊我心都實晒,點忍心唔抱唔餵奶


大宅

積分: 3942


10#
發表於 23-12-6 13:39 |只看該作者
gethappy 發表於 23-12-6 10:34
我個fd叫我恨心啲,半夜只餵一次奶,比佢啜住奶嘴瞓,但bb唔肯啜奶嘴,買過三個唔同款都唔啜,由佢喊又嘈 ...

我bb之前都係全人奶,後來臨瞓前補一餐奶粉,佢飲完可以瞓到差唔多天光,我先可以瞓耐啲


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 23-12-6 14:38 |只看該作者
betterbutter 發表於 23-12-6 13:39
我bb之前都係全人奶,後來臨瞓前補一餐奶粉,佢飲完可以瞓到差唔多天光,我先可以瞓耐啲
...

補奶粉係咪唔影響佢飲人奶胃口?


大宅

積分: 3942


12#
發表於 23-12-6 14:42 |只看該作者
gethappy 發表於 23-12-6 14:38
補奶粉係咪唔影響佢飲人奶胃口?

我bb冇影響呀,只係補一餐奶粉,補皇家美素,見好多餵開人奶嘅媽媽都係揀佢,天然乳脂層夠營養又夠飽,我bb飲佢又ok


大宅

積分: 2602

2024年龍年勳章


13#
發表於 23-12-6 15:27 |只看該作者
betterbutter 發表於 23-12-6 13:39
我bb之前都係全人奶,後來臨瞓前補一餐奶粉,佢飲完可以瞓到差唔多天光,我先可以瞓耐啲
...

唔知係咪天氣凍快肚餓,我女近排夜奶都食密左都諗緊係咪要補奶粉


大宅

積分: 2143


14#
發表於 23-12-6 15:55 |只看該作者
gethappy 發表於 23-12-5 17:40
咁即係人奶b唔使旨意戒夜奶?

你如果奶量充足,可以手擠走部份前奶,俾bb飲奶多後奶,奶脂多d飽肚d,如果人奶都係剛剛夠,建議你考慮夜晚補奶粉


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 23-12-6 17:34 |只看該作者
trainstation 發表於 23-12-6 15:55
你如果奶量充足,可以手擠走部份前奶,俾bb飲奶多後奶,奶脂多d飽肚d,如果人奶都係剛剛夠,建議你考慮夜 ...

餵完奶個胸都淋晒,仲可以唧到幾滴,夠用黎搽nipple咋


大宅

積分: 1862


16#
發表於 23-12-6 18:17 |只看該作者
搭單問下幾點飲奶都叫戒左夜奶?我b最後一餐11點,之後訓到5點左右。咁叫戒左未?定係要到8點先得?
Ps都係4個月人奶b,但最後一餐食奶粉


別墅

積分: 794


17#
發表於 23-12-6 23:45 |只看該作者
gethappy 發表於 23-12-5 17:40
咁即係人奶b唔使旨意戒夜奶?

唔係喎!我仔餵咗3個幾月人奶,佢都未夠1個月已經自己戒咗夜奶嚕


男爵府

積分: 6381

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


18#
發表於 23-12-7 08:51 |只看該作者
回覆 gethappy 的帖子

我細b大約3個月度就戒夜奶,我個時夜晚餐奶就盡量夜d餵,大约10點半,,甘bb可以頂到第二日凌晨,,如果吾得,夜晚餐奶可以試下補淡d奶粉,我b補皇家美素,咁阿b日頭就可以照埋身餵


男爵府

積分: 6142


19#
發表於 23-12-7 09:16 |只看該作者
betterbutter 發表於 23-12-6 14:42
我bb冇影響呀,只係補一餐奶粉,補皇家美素,見好多餵開人奶嘅媽媽都係揀佢,天然乳脂層夠營養又夠飽,我b ...
我BB 訓前一餐會飲奶粉,咁就會瞓得耐啲,bb 3,4個月大已經戒咗夜奶喇。我bb都係補樓上媽媽講呢隻呀,味道淡淡地既。


大宅

積分: 2983

減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


20#
發表於 23-12-7 09:21 |只看該作者
我仔個時都係2個月到就戒左夜奶,不過距個時已經淨飲奶粉,奶粉襟飽的

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo