自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 365


1#
發表於 24-1-7 06:49 |只看該作者
金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗去一邊, 開唔到門, 拎唔到啲衫出嚟

幾經辛苦扶返正, 拎返啲衫出嚟, 再空樓洗一轉, 都比平時嘈, 之後用一件衫洗一次, 洗完個滾筒又微微傾向另一邊, 要擁到門幾下先至開到門攞衫

請問各位:

咁嘅情況, 部機仲用唔用得?

四年冇壞冇登記過保養維修應該搵邊度?

呢啲情況係咪大壞? 唔知維修會唔會好貴?係咪買個部好過?


伯爵府

積分: 16212

好媽媽勳章


2#
發表於 24-1-7 06:53 |只看該作者

回覆樓主:

4年貨仔,電器通常我會買過部新算


男爵府

積分: 5533

2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 24-1-7 07:12 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 whitesheepya234 於 24-1-7 07:12 編輯

呢個情況,唔會整買過部


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 24-1-7 07:47 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 06:49
金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗 ...

我以前用金章都有咁情況,應該係我洗左張氊比較重整歪左條軸,後來就換左部依達時。

一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 365


5#
發表於 24-1-7 07:52 |只看該作者
andyman 發表於 24-1-7 07:47
我以前用金章都有咁情況,應該係我洗左張氊比較重整歪左條軸,後來就換左部依達時。
...

伊達時我唔好識? 貴唔貴? 好用嗎?

因為廚房細只可以帶歐洲上揭式85x40x60cm


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 24-1-7 07:59 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 07:52
伊達時我唔好識? 貴唔貴? 好用嗎?

因為廚房細只可以帶歐洲上揭式85x40x60cm

我買的是1000轉,好似3200元算好平,比金章靜好多,我覺得洗得乾淨。呢間係專做工業機,選擇月邗有一期講洗衣機有呢隻牌子,但測的是大眼雞,我買的是頂揭式。
attach0/tmp/phpersL6o
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 365


7#
發表於 24-1-7 08:12 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

請問你係咪喺實惠買?我諗住去睇下, 想知除咗實惠仲有邊度有得賣


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 24-1-7 08:21 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 08:12
回覆 andyman 的帖子

請問你係咪喺實惠買?我諗住去睇下, 想知除咗實惠仲有邊度有得賣

不是呀!我在格價網買的。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 365


9#
發表於 24-1-7 08:51 |只看該作者
冇網購個電器,唔知好唔好

用過金章,惠而浦,electrolux都係幾年就壞

貴啲都唔會襟啲,買電器都係撞手神

點評

Adrio77    發表於 24-1-7 10:39


水晶宮

積分: 59911

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


10#
發表於 24-1-7 09:38 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 06:49
金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗 ...

唔用得
運返廠維修費必定好貴
買個部好過
平時有無洗好多衫超重


複式洋房

積分: 365


11#
發表於 24-1-7 09:54 |只看該作者
Anka 發表於 24-1-7 09:38
唔用得
運返廠維修費必定好貴
買個部好過

應該冇超重

廚房細只可以用歐洲上揭式機,有乜嘢介紹?

老人家用,剛用慣咗金章,其他牌子難唔難學?


水晶宮

積分: 59911

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


12#
發表於 24-1-7 10:35 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 09:54
應該冇超重

廚房細只可以用歐洲上揭式機,有乜嘢介紹?

歐洲上揭式洗衣機用過惠而浦,金章都係十年或以上,現在用緊伊萊克斯四年。

當時部惠而浦最唔好就係會跳同埋移位,金章最耐用換機時仲未壞,伊萊克斯到目前都幾滿意


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 24-1-7 11:20 |只看該作者

回覆樓主:

應該其中枝臂壞左, 4年換啦
因為疫情真係開機次數多左好多, 以前1部機起碼用8年, 而家4-5年已


男爵府

積分: 5595

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


14#
發表於 24-1-7 11:29 |只看該作者
而家D新機好快壞又洗唔乾淨


複式洋房

積分: 401

2024年龍年勳章


15#
發表於 24-1-7 13:00 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 06:49
金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗 ...

同我部金章洗衣機半年前一樣,我部機剛剛過咗五年,打去金章cs,講個地址,佢會知道你買過乜嘢機同什麼時候買時間。然後叫金章師傅上嚟睇收檢查費,再報維修價,可以整得返就馬上整(唔記得,檢查費好似400至500蚊),想到嚟,佢話條軸斷咗,如果要整成台嘢搬走,換條軸整壞送埋返嚟,要二千幾蚊,仲要等大約十幾日。最終梗喺冇整度啦。買過部機都喺3千中嘛。睇嚟睇去都係買返金章。


複式洋房

積分: 401

2024年龍年勳章


16#
發表於 24-1-7 13:01 |只看該作者
okaokaoka 發表於 24-1-7 06:49
金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗 ...

師傅在維修時候仲問我們,是否洗衫,按洗衣粉或洗衣液指示,落一杯話一杯羹。佢話呢啲慳水式洗衣機,唔需要落咁多洗衣粉和洗衣液,每天洗衫又唔會太污糟,所以只需半杯或半羹就夠。如果落太多,部機每次都使唔乾淨,積咗啲洗衣粉或洗衣液喺部機裏面,日積月累,會拿爛條軸,所以唔係好關平時放多少衫落洗衣機洗嘅事。


男爵府

積分: 5757


17#
發表於 24-1-7 13:25 |只看該作者
本帖最後由 Chace 於 24-1-7 13:26 編輯

金章每年壞一次,已改用Miele吧!


複式洋房

積分: 365


18#
發表於 24-1-7 13:31 |只看該作者
Nike2017 發表於 24-1-7 13:00
同我部金章洗衣機半年前一樣,我部機剛剛過咗五年,打去金章cs,講個地址,佢會知道你買過乜嘢機同什麼時候買 ...


咁唔使諗, 都係買個部

我都好大機會買返金章,因為老人家用慣咗,唔使再學点用


複式洋房

積分: 365


19#
發表於 24-1-7 16:02 |只看該作者
剛剛去百xx睇金章洗衣機, 有個客人捉住我講「小姐, 千祈唔好買金章, 兩年就壞!」

跟住個sales又加把口話, 係呀而家金章D機兩年到㗎咋!


翡翠宮

積分: 75375


20#
發表於 24-1-7 16:38 |只看該作者
買部新
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo