自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3300

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-6-17 21:41 |只看該作者
一曰就有53宗確診 ,26/6一定復唔到課


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-6-17 21:45 |只看該作者
我個仔前3次考得唔好
想今次爭番D分
而家....無希望


珊瑚宮

積分: 104756


3#
發表於 09-6-17 21:46 |只看該作者
原帖由 NIC媽咪 於 09-6-17 21:41 發表
一曰就有53宗確診 ,26/6一定復唔到課
一早預左呀

無希望,自然無失望呀


珍珠宮

積分: 49743

畀面勳章


4#
發表於 09-6-17 21:47 |只看該作者
I think so But my daughter is so disappointed

She likes to go to school very much


水晶宮

積分: 50254


5#
發表於 09-6-17 21:53 |只看該作者

回覆 5# SandyWu 的文章

我囡要呈分, 老師已通知如26/6不能復課, 考試要在7月頭考埋, 費事拖咁耐!

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


6#
發表於 09-6-17 22:03 |只看該作者
我而家只係唔想畢業禮同謝師宴取消。呢d係仔仔既回憶,我1000000000000000 個唔想佢失去。
快d復課啦!!!! 個病幾時先可以停呀??
萬一9月份都仲有咁多人確診呢??? 連新學年都唔開呀?


大宅

積分: 1568


7#
發表於 09-6-17 22:06 |只看該作者
阿仔個心已經放暑假喇


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


8#
發表於 09-6-17 22:13 |只看該作者
係囉, 疫症只會愈來愈多, 成世唔駛返學啦笨!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo