自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   10


男爵府

積分: 7598


1#
發表於 24-9-28 20:09 |只看該作者
我中了covid 三次. 今次非常嚴重, 病左成個月.

最慘係發現視力下降, 突然有日起身睇野朦晒. 我而家已好返, 但係視力好似仲未恢復正常.

請問有冇JM 試過? 有何解決方法. 謝謝你哋.


子爵府

積分: 13587


2#
發表於 24-9-28 20:13 |只看該作者
jamiemeowmeow 發表於 24-9-28 20:09
我中了covid 三次. 今次非常嚴重, 病左成個月.

最慘係發現視力下降, 突然有日起身睇野朦晒. 我而家已好返 ...

我親人打咗針之後視力模糊,你打了針嗎?


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


3#
發表於 24-9-28 20:24 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 24-9-28 20:13
我親人打咗針之後視力模糊,你打了針嗎?

樓主咪講左中後, 關乜打針事,都起碼2年前, 現在先有事


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


4#
發表於 24-9-28 20:25 |只看該作者

回覆樓主:

樓主搵眼科醫生check吓
我家姐姐中完第2次之後, 皮膚出現一撻撻淺色, 以為佢係白蝕, 好彩只係疹。


男爵府

積分: 7598


5#
發表於 24-9-28 20:25 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 24-9-28 20:13
我親人打咗針之後視力模糊,你打了針嗎?

打針之後冇, 但今次中完就睇野矇晒


男爵府

積分: 7598


6#
發表於 24-9-28 20:26 |只看該作者
cbeyond 發表於 24-9-28 20:25
樓主搵眼科醫生check吓
我家姐姐中完第2次之後, 皮膚出現一撻撻淺色, 以為佢係白蝕, 好彩只係疹。
...

都要了


侯爵府

積分: 20531


7#
發表於 24-9-28 20:40 |只看該作者
jamiemeowmeow 發表於 24-9-28 20:25
打針之後冇, 但今次中完就睇野矇晒

我第一次有眼矇,似老花散光。
第二次仲衰頭痛左半年


男爵府

積分: 7598


8#
發表於 24-9-28 21:38 |只看該作者
orezo 發表於 24-9-28 20:40
我第一次有眼矇,似老花散光。
第二次仲衰頭痛左半年

咁你而家視力有冇好啲?


侯爵府

積分: 20531


9#
發表於 24-9-29 09:56 |只看該作者
jamiemeowmeow 發表於 24-9-28 21:38
咁你而家視力有冇好啲?

一年後好d


男爵府

積分: 8185


10#
發表於 24-9-29 10:04 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花生蘿蔔 於 24-9-29 10:05 編輯

睇中醫,covid傷咗你嘅陽氣同埋視神經,要扶陽驅寒

記得唔好搵開清熱藥比你嘅醫師


子爵府

積分: 11873

陪月勳章


11#
發表於 24-9-29 10:34 |只看該作者
5月中過之後大爆濕疹
抗戰兩個月終於康復

新冠後遺症乜怪病都有


男爵府

積分: 5193


12#
發表於 24-9-29 12:06 |只看該作者
本帖最後由 木糠布甸 於 24-9-29 12:06 編輯
jamiemeowmeow 發表於 24-9-28 20:09
我中了covid 三次. 今次非常嚴重, 病左成個月.

最慘係發現視力下降, 突然有日起身睇野朦晒. 我而家已好返 ...

我都係呀,中完第二次以為自己老花突然深咗,呢個病毒真係好勁


男爵府

積分: 7051


13#
發表於 24-9-29 12:08 |只看該作者

回覆樓主:

不如去驗下眼,可能開始有老花或者只是老花深了。
方法比問題多,不要自己嚇自己,祝好


珍珠宮

積分: 45815


14#
發表於 24-9-29 12:41 |只看該作者
先去揾眼科醫生檢查一下,確認一下有無重大問題。

之後再去揾個好中醫幫手,慢性病係中醫強項。肝開竅於目,可以試吓由肝腎為切入點。


珍珠宮

積分: 45815


15#
發表於 24-9-29 12:46 |只看該作者
aryemyem 發表於 24-9-29 10:34
5月中過之後大爆濕疹
抗戰兩個月終於康復

今年的格局係濕氣大行,呢個環節比較弱的人容易出問題。

covid只不過係打破已經存在問題平衡的最後一根稻草。再者,感染covid時如得到中醫適當治療,係可以避免後遺症。


子爵府

積分: 13587


16#
發表於 24-9-29 18:53 |只看該作者
cbeyond 發表於 24-9-28 20:24
樓主咪講左中後, 關乜打針事,都起碼2年前, 現在先有事

即係咁!打咗針都隔咗成兩年啦!之前有位jm都講啦!近幾年多咗啲猝死個案,就最近火葬場又何解竟然有問卷調查家人,死者打乜針,幾多針,點解要收集呢啲數據,咪自己諗吓….


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


17#
發表於 24-9-29 19:29 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 24-9-29 18:53
即係咁!打咗針都隔咗成兩年啦!之前有位jm都講啦!近幾年多咗啲猝死個案,就最近火葬場又何解竟然有問卷 ...

你咁信咪自己去諗囉
真多餘, 無事實根據,自己估就當真。
我有朋友一針都無打, 中完之後一直痛症纏身, 即係又關支針事呀


侯爵府

積分: 21007

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 24-9-29 20:32 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 24-9-29 18:53
即係咁!打咗針都隔咗成兩年啦!之前有位jm都講啦!近幾年多咗啲猝死個案,就最近火葬場又何解竟然有問卷 ...

我唔知香港有咁嘅事,但我朋友舊年去日本,因病去咗日本醫院睇病,醫院都有問佢關於打COVID針嘅事,做調查


大宅

積分: 1890


19#
發表於 24-9-29 20:36 |只看該作者
有冇睇醫生check下係乜野事


子爵府

積分: 13587


20#
發表於 24-9-30 09:28 |只看該作者
cupid0627 發表於 24-9-29 20:32
我唔知香港有咁嘅事,但我朋友舊年去日本,因病去咗日本醫院睇病,醫院都有問佢關於打COVID針嘅事,做調查 ...

類似你朋友嘅情况我呢兩年都聽唔少次

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo