自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24665


1#
發表於 25-1-1 07:03 |只看該作者
上網睇到

多客人都會問我究竟自己適合做直療
定係納米焗油?(emoji)(emoji)其實納米焗油只係
處理到短片中嘅髪質微曲但係毛燥(emoji)
比較多或者漂過做唔到電髮嘅髮質
如果天生真係比較曲始終係建議paimore
直療(emoji)如果唔知邊隻比較適合自己
上嚟俾我做咗髪型評估就知道(emoji)(emoji)‍♂️

✨專門處理天生曲爛髪
✨查詢均為本人回覆❗️
✨所有相片均為真實原圖(emoji)‍♀️



(emoji)只接受預約服務敬請2至5天前預約


1️⃣(emoji)Paimor熱療直療
(emoji)‍♂️$898
服務內容包括剪頭、直療、(emoji)上直下曲不另收費
(emoji)如需要同時染髮+400

2️⃣❤️paimore2.0熱療直療
$1098
(emoji)‍♂️服務內容包括電前護理、直曲髪或上直下曲

3️⃣(emoji)shiseido/ats染髮套餐(emoji)748
(emoji)paimore染髪$848
服務內容包括剪髪染髪

加➕400升級babylight極幼密挑染

4️⃣(emoji)京喚羽系統修護(emoji)998

5️⃣(emoji)B5瞬間修護焗油(emoji)798
(emoji)‍♂️服務內容包括剪髪附送home care



#染髪 #銅鑼灣髮型屋 #優惠 #漂染 #highlights #電髪 #負離子 #焗油 #剪髪 #paimore直療 #梨花頭 #學生


伯爵府

積分: 15064


2#
發表於 25-1-1 08:04 |只看該作者
我個髮型師話同將頭髮過膠一樣
釋出塑化劑對身體唔好
頭髮過左膠呼吸唔到
長遠計會甩頭髮
佢叫我做番正經焗油算(我做開資生堂)


侯爵府

積分: 24665


3#
發表於 25-1-1 17:40 |只看該作者
yywong200 發表於 25-1-1 08:04
我個髮型師話同將頭髮過膠一樣
釋出塑化劑對身體唔好
頭髮過左膠呼吸唔到

同啲頭髮過膠,咁又真係唔係幾好喎,咁焗油而家大約幾多錢keep到幾耐啊?


伯爵府

積分: 15064


4#
發表於 25-1-1 18:39 |只看該作者
ifcsir 發表於 25-1-1 17:40
同啲頭髮過膠,咁又真係唔係幾好喎,咁焗油而家大約幾多錢keep到幾耐啊?
...

我焗開350唔包剪(資生堂)


伯爵府

積分: 15064


5#
發表於 25-1-1 18:41 |只看該作者
ifcsir 發表於 25-1-1 17:40
同啲頭髮過膠,咁又真係唔係幾好喎,咁焗油而家大約幾多錢keep到幾耐啊?
...

我大約三個月焗一次(350每次)
一年一次負離子(負離子包焗資生堂2100⋯頭髮過頸長)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo