自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


水晶宮

積分: 74769


1#
發表於 25-4-3 11:45 |只看該作者
餐飲業和零售業都差,那有什麼好工?


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 25-4-3 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74769


3#
發表於 25-4-3 11:50 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 25-4-3 11:53 編輯
Charlotte_mom 發表於 25-4-3 11:46
大學畢業唔會aim做飲食零售(前線)掛….

但吾做,唔通去做私補老師,保安,詢問處,文員等


子爵府

積分: 12530


4#
發表於 25-4-3 11:52 |只看該作者
brother4 發表於 25-4-3 11:45
餐飲業和零售業都差,那有什麼好工?

考政府工。




珍珠宮

積分: 49916


5#
發表於 25-4-3 11:58 |只看該作者

回覆樓主:

讀嗰科唔一定要做嗰行


男爵府

積分: 7287


6#
發表於 25-4-3 12:02 |只看該作者
水電工程好渴市


珍珠宮

積分: 39672

2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 25-4-3 12:03 |只看該作者
水唔水泡都好
冇offer,讀乜都一樣



水晶宮

積分: 63444

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


8#
發表於 25-4-3 12:17 |只看該作者
水泡?即係邊科?


伯爵府

積分: 18967


9#
發表於 25-4-3 12:25 |只看該作者
如果science係水泡科,身邊有幾個,一個入左政府醫院做文職起薪點有2萬幾,1個first hon 直讀博士打算將來教大學,其餘去左外國讀master,以上係hku 畢業


男爵府

積分: 5289


10#
發表於 25-4-3 14:13 |只看該作者
RoseRose1980 發表於 25-4-3 12:25
如果science係水泡科,身邊有幾個,一個入左政府醫院做文職起薪點有2萬幾,1個first hon 直讀博士打算將來教大 ...

其實港大和中文的Science都不是水泡科,雖然第一年大包範讀哂所有Science範疇,但第二年起就要讀major,我有4個朋友仔囡分別讀港大和中大Science,畢業了2~3年。
(1)港大<營養學>first hon,現政府營養師
(2)中大<化學系>+1年pdge,現中學化學老師
⑶中大<化學系>+2年碩士,現政府法證化驗師
⑷中大<BioChem>現私人公司產品研發主任
薪金都有4~5萬以上


寶石宮

積分: 459165

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


11#
發表於 25-4-3 14:16 |只看該作者

回覆樓主:

最緊要有offer


水晶宮

積分: 51649


12#
發表於 25-4-3 14:25 |只看該作者

回覆樓主:

點解指明水泡科畢業生?
真係肯做,肯定有工,唔使學歷。


公爵府

積分: 26791


13#
發表於 25-4-3 14:32 |只看該作者
話人水泡科好唔尊重
如果父母都咁稔
仔女自信和發展都不會好


珍珠宮

積分: 49821


14#
發表於 25-4-3 14:38 |只看該作者
香港咁嘅環境, 無一科讀出來有發展, 讀水泡科都好過無讀大學


水晶宮

積分: 74769


15#
發表於 25-4-3 14:39 |只看該作者
annie133 發表於 25-4-3 14:32
話人水泡科好唔尊重
如果父母都咁稔
仔女自信和發展都不會好

是全安和保險


水晶宮

積分: 57272


16#
發表於 25-4-3 14:45 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 25-4-3 11:46
大學畢業唔會aim做飲食零售(前線)掛….

大把,讀完大學做順豐揸巴士麥當勞經理


伯爵府

積分: 19150


17#
發表於 25-4-3 14:52 |只看該作者
我女就係水泡科,讀x x研究個啲,今年畢業,我見佢真係未搵到工(可能未搵)。雖然係三大佢成績都ok,但係都未聽到佢有消息。真係可能讀水泡科又唔係本科,大學都冇咩支援比佢哋。


子爵府

積分: 12958


18#
發表於 25-4-3 14:52 |只看該作者
wawa70 發表於 25-4-3 14:13
其實港大和中文的Science都不是水泡科,雖然第一年大包範讀哂所有Science範疇,但第二年起就要讀major,我 ...


入到政府都係好好彩
Science 三大一定係水泡科
收生分數已證明
如果要教書,不如直接讀教大
揀教書係最後出路


子爵府

積分: 10682


19#
發表於 25-4-3 14:59 |只看該作者
本帖最後由 活出彩虹 於 25-4-3 15:05 編輯
brother4 發表於 25-4-3 11:45
餐飲業和零售業都差,那有什麼好工?

我睇到標題「科大學生畢業有什麼好做?……」

我以為淨係講科大畢業生冇嘢撈,港大和中大畢業生就冇問題呢


珍珠宮

積分: 48875


20#
發表於 25-4-3 15:13 |只看該作者
wawa70 發表於 25-4-3 14:13
其實港大和中文的Science都不是水泡科,雖然第一年大包範讀哂所有Science範疇,但第二年起就要讀major,我 ...

你說得對

其實香港好多人眼光短淺狹窄
由我讀大學到依家幾廿年
仲係覺得Pure science、Maths呢啲係水泡科
去讀醫、法律、金融先係正途

就等我膚淺啲,單講收入
我自己同輩當中,收入最高個一群,就係所謂水泡科畢業,唔單香港搶手,佢哋去移民搵工都係被人搶住要,仲有好多係創業,三十歲已經有條件退休

講返依家,世界排名首一百間大學,睇吓人哋最難入嘅神科係乜?好多都係香港人眼中嘅水泡科Pure science, chem engineering, computer engineering……



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo