自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 686


1#
發表於 09-6-22 00:02 |只看該作者
今日我同亞囡去商場洗手間,洗手間裡有最入嗰格是小童用的廁所,因小童廁所裡面有人,我們在門口等,等了一會,裡面開門的人竟然是個中年女人,我即時反應嘩了一聲,以為自己睇錯咗,排了大人廁格,跟住就比個女人話,又咩好嘩,我入到去先知裡面個廁所是小朋友廁所,入到去唔通唔去咩,我無野好講,便拖著亞女離開,唔想比亞囡去,跟住亞囡仲好大聲問我,點解個姨姨去咗小朋友廁所,我話唔知呀.但當時洗手間裡唔太多人,有四至五格都是無人的,點解佢唔出返嚟去大人嗰格.


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-6-22 00:04 |只看該作者
我都試過用
因為好急


王國長老

積分: 119115

王國長老


3#
發表於 09-6-22 00:48 |只看該作者
我試過同個女排隊, 廁格出黎既係個阿婆...

無聲出....
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-6-22 00:52 |只看該作者
可能已經急到賴呢


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-6-22 00:53 |只看該作者
原帖由 edea 於 09-6-22 00:48 發表
我試過同個女排隊, 廁格出黎既係個阿婆...

無聲出....
可能阿婆睇到細個fit佢身形
唔水空中扎馬扎得咁高
有兒童咪用兒童囉
咁我想問
如果無兒童o既
係咪小朋友唔水用廁所?
拿~我就唔會叫個女等咁耐
有細用細有大用大


(不喜請插)


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 09-6-22 00:54 |只看該作者
我果陣第一次見有兒童廁所

果次好鬼急一推入去就係兒童(兒童放第一格)
咪照去囉
原帖由 wendykaka 於 09-6-22 00:52 發表
可能已經急到賴呢


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-6-22 00:58 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-6-22 00:54 發表
我果陣第一次見有兒童廁所

果次好鬼急一推入去就係兒童(兒童放第一格)
咪照去囉


我覺得冇乜所謂. 除非去 "大大". 一般 vi vi 好快出黎.
尤其 d 婆婆, 佢地年齡大, 唔忍得.


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 09-6-22 01:00 |只看該作者
我今日都見到有個5x歲去小朋友廁所<沙田>


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-6-22 01:02 |只看該作者
原帖由 wendykaka 於 09-6-22 00:58 發表


我覺得冇乜所謂. 除非去 "大大". 一般 vi vi 好快出黎.
尤其 d 婆婆, 佢地年齡大, 唔忍得.
我覺得小朋友果格唔應該設計O係第一格


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 09-6-22 01:04 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-6-22 01:02 發表
我覺得小朋友果格唔應該設計O係第一格


唔使小朋友行咁遠卦


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 09-6-22 01:06 |只看該作者
原帖由 wendykaka 於 09-6-22 00:58 發表


我覺得冇乜所謂. 除非去 "大大". 一般 vi vi 好快出黎.
尤其 d 婆婆, 佢地年齡大, 唔忍得.


我果次就係等o左好耐終於有個5x 歲嬸嬸係小童toilet 出黎,佢....佢痾完大大出黎,臭到我同囡想走返出去,但等大人果邊又超出龍,冇辦法都要la la 聲同阿囡去完就走...
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


男爵府

積分: 9111


12#
發表於 09-6-22 01:06 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-6-22 00:53 發表
可能阿婆睇到細個fit佢身形
唔水空中扎馬扎得咁高
有兒童咪用兒童囉
咁我想問
如果無兒童o既
係咪小朋友唔水用廁所?
拿~我就唔會叫個女等咁耐
有細用細有大用大


(不喜請插) ...

等我嚟
係唔係都插咗妳先


翡翠宮

積分: 75351


13#
發表於 09-6-22 01:07 |只看該作者
maybe they are in urgent need
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 09-6-22 01:13 |只看該作者
原帖由 Pui_Pui 於 09-6-22 01:06 發表


我果次就係等o左好耐終於有個5x 歲嬸嬸係小童toilet 出黎,佢....佢痾完大大出黎,臭到我同囡想走返出去,但等大人果邊又超出龍,冇辦法都要la la 聲同阿囡去完就走... ...
我今日好急
等完長龍點知前個女人去大
成格臭味(前用者沖廁唔閂埋廁所板)
我咁急點都去啦
去完就cup蓋沖廁
之後一開門見有人行入來(佢都要排隊)
一聞到臭就望實我,之後番條隊度排過,仲細細聲跟佢後面位朋友講(我聽唔到內容係乜)
大佬,我小便咋
唔奸我樹架
搞到我鬼死咁尷尬
想出聲講唔係我做...最後都係洗完手出去


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 09-6-22 01:14 |只看該作者
原帖由 Pui_Pui 於 09-6-22 01:06 發表


我果次就係等o左好耐終於有個5x 歲嬸嬸係小童toilet 出黎,佢....佢痾完大大出黎,臭到我同囡想走返出去,但等大人果邊又超出龍,冇辦法都要la la 聲同阿囡去完就走... ...


其實真係無可奈何 mouth:


水晶宮

積分: 50566


16#
發表於 09-6-22 01:18 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-6-22 01:13 發表
我今日好急
等完長龍點知前個女人去大
成格臭味(前用者沖廁唔閂埋廁所板)
我咁急點都去啦
去完就cup蓋沖廁
之後一開門見有人行入來(佢都要排隊)
一聞到臭就望實我,之後番條隊度排過,仲細細聲跟佢後面 ...


個廁所通風咁差架 .... mouth:

妳都好忍得......

如果係我....我會讓俾下一位先....


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 09-6-22 01:19 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-6-22 01:13 發表
我今日好急
等完長龍點知前個女人去大
成格臭味(前用者沖廁唔閂埋廁所板)
我咁急點都去啦
去完就cup蓋沖廁
之後一開門見有人行入來(佢都要排隊)
一聞到臭就望實我,之後番條隊度排過,仲細細聲跟佢後面 ...


我比人話過我唔冲廁所. 我其實有講冇水冲廁架, 佢可能聽唔到. 我咪講多次咯.


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 09-6-22 01:21 |只看該作者
原帖由 tammy2008 於 09-6-22 01:18 發表


個廁所通風咁差架 .... mouth:mouth:" />

妳都好忍得......

如果係我....我會讓俾下一位先....
閉氣半分鐘
好快手出番去
好過等下一格
由小小急等到好急


子爵府

積分: 11542


19#
發表於 09-6-22 01:49 |只看該作者
如果乾淨噤用都埋唔係霸住我都唔想理啦..
但係我試過幾次

1: 有個阿婆係入面咳同吐痰
2: 有個年輕女仔係入面試衫 (霸左好久噤)
3: 有個阿婆弄到地下濕晒

我都唔知點解D人會噤沒公德心....



珍珠宮

積分: 31701

好媽媽勳章


20#
發表於 09-6-22 01:54 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-6-22 00:04 發表
我都試過用
因為好急



我都試過

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo