想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 402


1#
發表於 26-5-26 19:18 |只看該作者
前日LH到了高峰
琴日基礎體溫到最低點了
今日清晨有一齊
現在能做的只有食葉酸同等待DD了
但等待的感覺太漫長、而且有啲孤單
有冇同路人呀?


別墅

積分: 941


2#
發表於 26-5-28 09:27 |只看該作者
紫色深海 發表於 26-5-26 19:18
前日LH到了高峰
琴日基礎體溫到最低點了
今日清晨有一齊

明呀!
每個月都係到等...
等排卵...等體溫有變化...
等會5會有著床ge徵狀...
等夠時間又偷偷驗下...

最後....又係m come~
跟住又再等~


複式洋房

積分: 402


3#
發表於 26-6-5 08:31 |只看該作者
雖然今朝(DPO11)既驗孕結果係陰性
但係,
琴晚有着床出血、今日停咗
基礎體溫仲係高溫區
子宮脹脹既感覺
應該仲有可能


複式洋房

積分: 242


4#
發表於 26-6-8 12:25 |只看該作者
有 努力試左2個月已經好攰 下個月去朋友介紹Heidi醫生照排卵 佢話有排卵又唔等於粒卵


別墅

積分: 941


5#
發表於 26-6-9 20:17 |只看該作者
紫色深海 發表於 26-6-5 08:31
雖然今朝(DPO11)既驗孕結果係陰性
但係,
琴晚有着床出血、今日停咗

祝好孕哦!


複式洋房

積分: 402


6#
發表於 7 天前 |只看該作者
cy_fong 發表於 26-6-9 20:17
祝好孕哦!

謝謝,我今個cycle會再努力的


別墅

積分: 941


7#
發表於 3 天前 |只看該作者
紫色深海 發表於 26-6-17 19:28
謝謝,我今個cycle會再努力的

一齊努力!我今個cycle又到左等派彩嘅階段啦!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo